Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narnia schreef:Dus ik moet mijn mond houden!? met ander woorden overal mag over gesproken worden maar Geloof en God laat je maar thuis!?
*denkt na*
Nee, ik mag voor mijn geloof uitkomen en mag anderen behoeden voor iets wat ze later op zal breken,
abortus is geen oplossing!
Narnia schreef:Nee, ik heb geen seks voor de lol..... voor mij is seks iets kostbaars dat bij de liefde hoort een intense communicatie tussen man en vrouw.
__YSB__ schreef:Narnia schreef:Nee, ik heb geen seks voor de lol..... voor mij is seks iets kostbaars dat bij de liefde hoort een intense communicatie tussen man en vrouw.
Dat waren mijn vragen niet....
En sex is vooral lekker, ik zie het als een bord eten. Als je honger hebt moet je eten.
Als je sex wilt, dan zoek je een slachtoffer....
eenitraM schreef:Narnia schreef:Nee, ik heb geen seks voor de lol..... voor mij is seks iets kostbaars dat bij de liefde hoort een intense communicatie tussen man en vrouw.
Hoeveel kinderen heb je?
Narnia schreef:eenitraM schreef:
Hoeveel kinderen heb je?
eens kijken...alle zaadjes die gezaaid zijn en tot groei zijn gekomen......6 dit zijn mijn geestelijke kinderen, die zijn tot geloof gekomen doordat ik mijn geloof niet verzweeg...
Lijfelijk nul.....en nee dat vind ik niet jammer en nee, ik ben ook niet getrouwd
eenitraM schreef:Sja....ik geef uitleg waar mogelijk maar als ik niet mag zeggen wat ik vind en men mijn uitleg niet wil aanvaarden dan is dat toch niet mijn schuld!?
__YSB__ schreef:Narnia, dus jij zou verkracht worden en zwanger raken. Dan laat jij het niet weghalen?
Ben je wel eens verkracht? Een vriendin van mij wel, dus ik weet wat er met een vrouw gebeurd.
Elke dag dat kind aan kijken en herrinerd worden aan die gruwelijke daad??
2 verstandelijk gehandicapten gaan 'doktertje spelen', en er komt een kind van, hoe zie je dit?
Je hoort dat je kind een open ruggetje heeft en zwaar gehandicapt zou zijn als het georen wordt, zou je je eigen vlees en bloed dit aan willen doen? Om nooit te kunnen lopen, spelen , fietsen en weet ik veel wat kinderen nog meer doen.
En dit alles onder het mom God?? Je snapt toch zelf ook dat dat onmenselijk is.
xSCWx schreef:Dus je bent nog maagd?
Narnia schreef:xSCWx schreef:Dus je bent nog maagd?
Ja, lijfelijk niet meer doordat ik seksueel ben misbruikt....ik heb de dader kunnen vergeven dat heeft wel een tijdje geduurd...is niet zo makkelijk...maar goed ik voelde me hierna wel beter.
Ik wil niet zeggen dat geloven makkelijk is...anders zouden wel veel meer mensen christen worden![]()
het is een way of life...het veranderd je, je manier van denken, je handelen etc. gaat niet van boem bats maar geleidelijk aan verander je!