Phelps plast ook in zwembad

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Plas jij wel eens in het zwembad?

Ja altijd,alleen de aanblik van al dat water doet mij al overlopen.
37 (11%)
Nee nooit,,,schandalig.
104 (31%)
Alleen als het echt niet anders kan.
123 (37%)
Als ik op de zonnewei lig,en ik voel aandrang,ga ik er speciaal het water voor in.
29 (8%)
Ik kom nooit in een zwembad
36 (10%)

Totaal aantal stemmen: 329

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:13

Kanelly schreef:
Ja tuurlijk wel.
Altijd weer die taboes, niemand doet het terwijl bijna iedereen het doet :D
Zwembad, meer, zee...en ook onder de douche.

Onder de douche is heel goed voor het milieu! :j Bespaar je ontzettend veel water mee. Ik loop zelf ook rustig een box in hoor, en ik ben geen heer :D Dus nee, wat die lui in het zwembad doen moeten ze zelf weten. Zelf kom ik nooit in zwembaden, maar ik kan me er weinig druk om maken. Je wil niet weten wat er allemaal in je eten zit dat je ook binnenkrijgt :+ dus die slok water met urinesporen zal weinig uitmaken.

Wat een hilarisch topic trouwens _O-

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:38

liedje89 schreef:
Ik denk dat je echt heel lang onder de douche staat als je onder de douche uit moet komen om te plassen en dan weer terug gaat om door te douchen of je hebt de blaas van een hamster :P .

Tegen acne trouwens moet je dan over de plekken plassen waar je acne hebt?? Hoe doe je dat uberhaubt als vrouw zonder hulp van derden _O- , ik hou het wel op mijn garnier pure geloof ik :Y)

Ik moet altijd plassen van het water van de douche :Y) gewoon van het geluid.

Dan zou je bijvoorbeeld over een washandje kunnen plassen, is geen handstand voor nodig haha

Appelmoes_11

Re: Phelps plast ook in zwembad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:40

Ik heb ook de blaas van een hamster :') Kan er niks aan doen, maar ik moet echt áltijd plassen. Dat is al vervelend genoeg, geloof me. Zal wel de reden zijn dat ik ook niet zo'n probleem heb met openbare wc's, ik ben allang blij als die er überhaupt zijn _O- Onder de douche dus ook geen probleem.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:51

liedje89 schreef:
Lara_Silver schreef:
Dus als ze reeds onder stromend water staat, moet ze haar plas gaan inhouden om daarna haar plas met 6liter drinkwater weg te spoelen? 6 liter ja, ik heb even gegoogled, voor een beetje plas! En jij vind dat milieubewuster dan onder de douche plassen. Weird hoor. := Net alsof het onhygienisch is als je plast terwijl er constant water over je heen loopt, het spoelt direct weg. Als je je douche gewoon 2 tot 3 keer per week schoonmaakt tegelijk met het toilet ruikt het heerlijk fris. Er is een verschil tussen onder de douche plassen en het nooit schoonmaken. :?

Een minuut extra douchen kost zelfs met een waterbesparende douche ook 7 liter water en dat is meestal warm water en dus gebruik je buiten water ook veel energie. Dus als je zolang onder de douche staat dat je eruit zou moeten om te plassen en er dan weer terug onder gaat, maakt die 6 liter koud water ook geen drol meer uit :Y) . Plassen onder de douche kost ook tijd en dus water.
En dan moet je ook je douche nog vaker schoonmaken, dat kost ook water en meestal gebruik je chemicaliën. Best als je te lui bent om onder de douche uit te komen maar om nu te doen alsof het beter is voor het milieu....

EDIT: 6 liter is trouwens ook nog best veel, als je een toilet met "plasknop" of spoelonderbreking hebt kom je daar ook niet aan

Kijk je praat jezelf gewoon vast. 6 liter voor enkel plas. Onder de douche gaat het tegelijkertijd met het nemen van je douche en dus niet 6 liter voor enkel plas maar voor 2 doeleinden. Daarbij plas ik geen minuut lang. Nee sorry maar mij kan je er niet van overtuigen, het word nu langzaam gewoon muggeziften. := Daarbij maak ik mijn douche niet speciaal vaker schoon, ik maak hem gewoon 3 keer per week schoon omdat ik kalkaanslag haat, dat is alles. ;) Overigens juist omdat ik het goed bijhoud kan ik het gewoon doen met azijn, wat ook al veel minder schadelijk is dan chemicaliën.
Laatst bijgewerkt door Lara_Silver op 07-08-12 19:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:54

Cyntje schreef:
Sommige hier zouden eens een keer naar de survivaller Bear Grylls moeten kijken,... geloof dat er hier dan een aantal zijn die dan nog bang worden als ze een glaasje Sinas te drinken krijgen :')

PPG, you made my day, wat een topic :+

Haha idd, over smetvrees gesproken. :')

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:00

quera schreef:
Jeetje wat kunnen sommige mensen zeiken zeg :')

Als je t niet onder de douche doet dan laat je of het water lopen. Dus dat is aardig wat liter.
Of je zet de douche uit en gaat plassen. Waardoor t water koud word en je dus moet wachten tot het water warmer is. Kost ook water

Alleen niet iedereen onder de douche/in het zwembad :')

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:46

Nee als ik met mijn knol in het bos rij en ik moet plassen dan vind ik best wel een hele dikke boom om achter te gaan zitten.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:50

Ik ben een viezerik, ik plas overal :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:31

Ik plas ook altijd in de zee hoor, er ligt zoveel troep dat dat beetje plas echt niet zo erg is.. :')

In zwembaden doe ik het niet trouwens.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 14:36

Ik pies altijd in het water (ALS ik zwem dan).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 03:39

Afbeelding

_Snow_White

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 04:10

:') :')
This made my day _/-\o_

Had er nog met mijn vriend over, die een fanatiek waterpoloër is, maar ook hij bekend.
Het is ook wel lastig om 3 uur lang in het water je plas op te houden.

Het is steriel zolang er geen infecties/ziektes zijn, dus waarom niet?
100ml steriel plas op duizend liter chloorwater? :+
Maak dat de kat wijs, niks vies aan.
Die bacterie die er dan al in zou kunnen zitten wordt dan met tientallen automatische chloorgeweren neergeschoten :+

Heb ik de tijd/kans zal ik naar de wc gaan, maar anders... ;)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 10:48

Wat een topic :')

In het zwembad plassen vind ik echt vies, chloor of geen chloor. Gewoon het idee.... Yuk.
Overigens is het geen fabeltje van de kleurstof die reageert op urine. Mijn oom werkt bij de gemeente en heeft die test een keer gedaan. Kleurstof in het water, zwembad open en na een kwartier (!!!!!) zag het water dieppaars. Iiiiiieeewww! Sta je wel mooi voorschut als je ineens in een paarse wolk zwemt :')

Onder de douche plas ik meestal niet. Kan het wel ophouden, daarnaast ga ik als ik uit bed kom (douche meestal 's ochtends) eerst plassen, dan rondje huis voor de gordijnen etc, dan douchen. Dus dan hoef ik al niet meer. Maar als ik ineens echt enorm nodig moet.. waarom niet? Spoelt direct weg en er gaat nog een lading shampoo over heen.

Badeendje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 11:54

Heb op wedstrijdzwemmen gezeten en tijdens de trainingen ga ik er gewoon uit om te gaan plassen, ik vind het gewoon vies om dat in het zwembad te doen, vooral omdat er ook andere mensen inzwemmen die zich nogal eens verslikken. Onder de douche dan weer wel, maar dat spoelt ook gelijk weg, maar spaart ook weer iets water.

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 12:09

Kimbers schreef:
ik plas overal :D

Ben ik toch ff blij dat ik niet bij jou thuis/in bed/auto/bad/op de bank etc hoef te zitten :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-12 12:22

Als ik de poll zo bekijk plast slechts 1 op de 3 bokkers nooit in het zwembad

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 23:33

Klimop schreef:
Kimbers schreef:
ik plas overal :D

Ben ik toch ff blij dat ik niet bij jou thuis/in bed/auto/bad/op de bank etc hoef te zitten :')

:D wat een gelukje he. uiteraard moet dit niet geheel letterlijk worden genomen :P
Maar ja, ik plas onder de douche, in de bosjes, in sommige gevallen op straat :'), in het zwembad, meer, zee etc. als ik.moet dan moet ik en ik vertik het om mijn plas op te houden.. Zo'n rotgevoel!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-12 12:28

Ik plas dus helemaal nergens behalve op de wc.
Als ik bovenstaande reacties lees ben ik een van de weinigen :=

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 12:41

In het zwembad niet, daar is altijd wel een wc. In zee wel, ivm geen toilethokjes (en waar doe je het dan anders := ). Voor ik douche/ in bad ga, ga ik naar de wc. En mocht ik dan alsnog moeten, dan is het zo en maak ik het achteraf netjes schoon met chloor want anders vind ik het echt smerig voor de volgende.
Ik weet trouwens iemand (man, niet mijn vriend) die in de wasbak pieste :r

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 12:59

Heb met (wederom) verbazing (ik verbaas me nl. tegenwoordig wel meer over topics) gelezen wat hier geschreven is.
Soms met open mond en soms met een brede lach op mijn gezicht.
Reden van reactie is, dat ik ineens moest denken aan wat mijn VK en gyn zeiden toen ik net bevallen was: als je moet plassen, ga je onder de douche staan. Wassen daar gaat dan eigenlijk niet en dan heb je 2 vliegen in 1 klap: je spoelt jezelf schoon en bacterien krijgen geen kans.

Volgens mij jokken (liegen is mij een te erg woord) veel bokkers, als ze zeggen nooit onder de douche, zwembad, stal, bosje, boompje te plassen.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:20

Ik denk dat het "idee" van urine in een zwembad heel veel mensen zal afschrikken.
Tussen de oren, voornamelijk.

Veel mensen staan niet stil bij 't feit dat we óók heel erg veel dode huidschilfers en zweet verliezen tijdens het zwemmen. Ook als je onder de douche bent geweest, stopt je lijf niet plotseling met de zweetproductie tijdens het zwemmen.

Dat komt óók allemaal in het zwembadwater.

En de korstjes van mensen met een klein wondje...
En stukjes huid die loslaten tussen de tenen van mensen met voetschimmel...

Als ik eerlijk bent, vind ik urine eigenlijk 't minst erge dat in het zwemwater terecht komt...
Natuurlijk, het idee is niet erg fijn. Maar ik ben een echte waterrat en zal 't er niet voor laten om in het water te duiken hoor... Chloor lost een hoop op :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 13:36

Pieteritus1 schreef:
Reden van reactie is, dat ik ineens moest denken aan wat mijn VK en gyn zeiden toen ik net bevallen was: als je moet plassen, ga je onder de douche staan. Wassen daar gaat dan eigenlijk niet en dan heb je 2 vliegen in 1 klap: je spoelt jezelf schoon en bacterien krijgen geen kans.

Teiltje met lauw water en biotex of soda! O:)

Imker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:38

Urielle sorry, maar met het slagveld wat bij mij aangericht is bij de eerste, ging een teiltje zeker niet lukken. De eerste twee weken kon ik alleen maar liggen of staan, no way dat ik zitten kon.

Saintelette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:49

Zo af en toe eens plassen tijdens het douchen is goed om voetschimmel tegen te gaan ;) De zure urine doodt de bacteriën enzo ;) Ik woon trouwens aan zee, je zou eens moeten weten wat ze daar allemaal in lozen.. Dan is urine idd echt het minste waar je je zorgen om hoeft te maken ;) Gewoon niet te veel over nadenken en lekker zwemmen, 's avonds goed jezelf afspoelen en je bent weer fris en fruitig ;) En over het binnekrijgen van een slok zwembadwater, denk je niet dat de chloor schadelijker is dan de urine? ;)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-12 14:52

Ik moet er niet aan denken. Die kinderen in het zwembad :n