Kanelly schreef:Ja tuurlijk wel.
Altijd weer die taboes, niemand doet het terwijl bijna iedereen het doet
Zwembad, meer, zee...en ook onder de douche.
Onder de douche is heel goed voor het milieu!
Bespaar je ontzettend veel water mee. Ik loop zelf ook rustig een box in hoor, en ik ben geen heer
Dus nee, wat die lui in het zwembad doen moeten ze zelf weten. Zelf kom ik nooit in zwembaden, maar ik kan me er weinig druk om maken. Je wil niet weten wat er allemaal in je eten zit dat je ook binnenkrijgt
dus die slok water met urinesporen zal weinig uitmaken.Wat een hilarisch topic trouwens
. 
Kan er niks aan doen, maar ik moet echt áltijd plassen. Dat is al vervelend genoeg, geloof me. Zal wel de reden zijn dat ik ook niet zo'n probleem heb met openbare wc's, ik ben allang blij als die er überhaupt zijn
Net alsof het onhygienisch is als je plast terwijl er constant water over je heen loopt, het spoelt direct weg. Als je je douche gewoon 2 tot 3 keer per week schoonmaakt tegelijk met het toilet ruikt het heerlijk fris. Er is een verschil tussen onder de douche plassen en het nooit schoonmaken. 
Overigens juist omdat ik het goed bijhoud kan ik het gewoon doen met azijn, wat ook al veel minder schadelijk is dan chemicaliën.