Kanelly schreef:Ja tuurlijk wel.
Altijd weer die taboes, niemand doet het terwijl bijna iedereen het doet
Zwembad, meer, zee...en ook onder de douche.
Onder de douche is heel goed voor het milieu!

Wat een hilarisch topic trouwens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Ja tuurlijk wel.
Altijd weer die taboes, niemand doet het terwijl bijna iedereen het doet
Zwembad, meer, zee...en ook onder de douche.
liedje89 schreef:Ik denk dat je echt heel lang onder de douche staat als je onder de douche uit moet komen om te plassen en dan weer terug gaat om door te douchen of je hebt de blaas van een hamster.
Tegen acne trouwens moet je dan over de plekken plassen waar je acne hebt?? Hoe doe je dat uberhaubt als vrouw zonder hulp van derden, ik hou het wel op mijn garnier pure geloof ik
liedje89 schreef:Lara_Silver schreef:Dus als ze reeds onder stromend water staat, moet ze haar plas gaan inhouden om daarna haar plas met 6liter drinkwater weg te spoelen? 6 liter ja, ik heb even gegoogled, voor een beetje plas! En jij vind dat milieubewuster dan onder de douche plassen. Weird hoor.Net alsof het onhygienisch is als je plast terwijl er constant water over je heen loopt, het spoelt direct weg. Als je je douche gewoon 2 tot 3 keer per week schoonmaakt tegelijk met het toilet ruikt het heerlijk fris. Er is een verschil tussen onder de douche plassen en het nooit schoonmaken.
Een minuut extra douchen kost zelfs met een waterbesparende douche ook 7 liter water en dat is meestal warm water en dus gebruik je buiten water ook veel energie. Dus als je zolang onder de douche staat dat je eruit zou moeten om te plassen en er dan weer terug onder gaat, maakt die 6 liter koud water ook geen drol meer uit. Plassen onder de douche kost ook tijd en dus water.
En dan moet je ook je douche nog vaker schoonmaken, dat kost ook water en meestal gebruik je chemicaliën. Best als je te lui bent om onder de douche uit te komen maar om nu te doen alsof het beter is voor het milieu....
EDIT: 6 liter is trouwens ook nog best veel, als je een toilet met "plasknop" of spoelonderbreking hebt kom je daar ook niet aan
quera schreef:Jeetje wat kunnen sommige mensen zeiken zeg![]()
Als je t niet onder de douche doet dan laat je of het water lopen. Dus dat is aardig wat liter.
Of je zet de douche uit en gaat plassen. Waardoor t water koud word en je dus moet wachten tot het water warmer is. Kost ook water
Klimop schreef:Kimbers schreef:ik plas overal
Ben ik toch ff blij dat ik niet bij jou thuis/in bed/auto/bad/op de bank etc hoef te zitten
Pieteritus1 schreef:Reden van reactie is, dat ik ineens moest denken aan wat mijn VK en gyn zeiden toen ik net bevallen was: als je moet plassen, ga je onder de douche staan. Wassen daar gaat dan eigenlijk niet en dan heb je 2 vliegen in 1 klap: je spoelt jezelf schoon en bacterien krijgen geen kans.