Jelleee schreef:Oooh wat ergdat doet ze vast niet nog eens.
Nee dat lijkt mij lochisch... er is weinig ruimte over n.l!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
annastasia schreef:Jammer voor degene dat het om een mislukte tattoo gaat, die blijf je zien.
Donkerblauw schreef:Maar goed dat ze 'm alsnog kwijt zijn. Kunnen er tenminste geen andere mensen meer door hun ondergekliederd worden.
Huertecilla schreef:Het is een héél triest signaal dat die vergunning nu ineens wordt ingetrokken.
Omdat er heisa in de publiciteit is gaat er eens iemand langs voor een extra strenge controle.
Geeft een groot vraagteken over alle andere vergunningen. Blijkbaar zegt dat weinig of niets. ´Fijn´ signaal voor de competente, bona fide ondernemers in die bedrijfstak.
Lieffiefi schreef:Huertecilla schreef:Het is een héél triest signaal dat die vergunning nu ineens wordt ingetrokken.
Omdat er heisa in de publiciteit is gaat er eens iemand langs voor een extra strenge controle.
Geeft een groot vraagteken over alle andere vergunningen. Blijkbaar zegt dat weinig of niets. ´Fijn´ signaal voor de competente, bona fide ondernemers in die bedrijfstak.
Nee, dit signaal geeft een inzicht in hoe de GGD vergunning uitgeeft.
Huertecilla schreef:Lieffiefi schreef:HAhahaha, zijn we het eindelijk een keer eens![]()
Ik las hem te snel denk ik
Dat is meestal het geval hier op Bokt.
Mijn complimenten voor hetrealiseren en erkennen overigens.
Dat is zelden het geval hier op Bokt.
Navidad schreef:Abiola schreef:Lijkt mij ook niet waar, je bent imo wel behoorlijk stom als je een tatto laat zetten bij de kapper. Je gaat toch ook niet voor je kapsel naar de groentenboer?
Niet? Ik vond model bloemkool wel mooi