Het publiek splitst zich in tweeen, de mensen aan beide kanten van de scheiding kijken elkaar aan... en rennen heel hard op elkaar af

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amaris schreef:maar ik denk dat dat ik dat ook een ietwat meewarige toestand vind
Nicolletje schreef:Amaris, er komt ook steeds minder punk, rock, enz op de gangbare festivals. Laatst was ik bij Rockinpark maar het was meer Pop in Park, echt heel suf. Lowlands gaat dit jaar weer (gelukkig) voor een paar iets hardere stijlen ertussen.
Wendy schreef:In Hongarije heb ik voor het eerst nog een heel ander verschijnsel gezien, de Wall Of Death.
Het publiek splitst zich in tweeen, de mensen aan beide kanten van de scheiding kijken elkaar aan... en rennen heel hard op elkaar af
Wendy schreef:Maar de Zwarte Cross heeft dan wel weer een leuke programmering wat dat betreft. Ze zijn er nog wel, maar het wordt steeds lastiger zoeken.
anneliesdj schreef:Dat zag ik jaren geleden al van dezelfde band als in de link hiervoor
En gewoon in NL.
Ben ik met mijn 25 jaren en 2 festivals per jaar toch niet zo achter
anneliesdj schreef:Ja? De pit's die ik heb gezien waren heel vredelievend, kon ik als meiske van 60 kilo gewoon tussendoor lopen hoor. Als iemand viel werd die door 5 man overeind gehouden enz. Werd ook niet geslagen of geschopt, gewoon beetje schouderbeuken ed.
anneliesdj schreef:Ja? De pit's die ik heb gezien waren heel vredelievend, kon ik als meiske van 60 kilo gewoon tussendoor lopen hoor.
Amaris schreef:haha Forumster! jij zou niet alleen een meewarige blik geven maar ook nog zo doen waarschijnlijk
Citaat:Unwritten Rules for Mosh Pits
1: Never drag, punch, or pull someone into a mosh pit if they don't want to go; if they wanted in, they'd be in by now.
2: No cheap shots.
3: If someone gets injured in the pit, you get them the fiets outta there and to a medic. It doesn't matter what it takes or what you lose, these people are your concert-going extended family; you stand by them.
4: Never hit someone harder than they can hit you- sounds stupid, but do you really want to be That Guy?
5: Do NOT curbstomp someone if they trip.
6: Generally speaking, don't be a total fiets douchebag.