Huertecilla schreef:Ja en?
Beiden is politie.
Voor de burger is er geen onderscheid.
Ja, de hartchirurg en de podoloog werken beiden in het ziekenhuis..... Ik zeg schoenmaker blijf bij je leest..... Daarnaast ben ik een burger en zie ik het onderscheid. Het is ook een kwestie van willen zien.
Huertecilla schreef:..en we moeten er begrip voor hebben zeker.
Net als voor die verkrachter die in zijn jeugd misbruikt is.
Dûh:
- een agent moet gewoon zijn werk doen binnen het kader van de wet en zijn machtspositie niet misbruken
- verkrachting is![]()
Overtreders moeten aangepakt worden zonder dat de slachtoffers ´begrip´ hoeven te hebben.
Niet eens een excess;
http://www.youtube.com/watch?v=n7d2ji8CXLo en vervolgens overtreedt een ´wetsdienaar´ de wet !!!! door de opname te stoppen
Idem:
http://www.youtube.com/watch?v=XysEuhHH ... re=related
Ja, hij mag dat filmen.
Ik zou het op prijs stellen als je me geen woorden over verkrachters in de mond gaat leggen / me een mening toe bedeeld waar je helemaal niets van af weet. We gaan het dus over agenten hebben.
We hebben het over verkeersovertredingen en jij komt met deze filmpjes om de hoek... Misschien missen we een heel groot gedeelte van een verhaal, misschien niet. Er bestaan overal rotte appels. Maar, we zien geen filmpjes van agenten die goed doen. We horen niemand over de agent die een doodsbang meisje zijn 06 nummer geeft zodat als er iets gebeurt ze hem kan bellen.
Om een vergelijking te trekken met discriminatie van buitenlanders, we zien / horen uitgebreid wanneer een allochtoon iets fout doet, dit wordt dan gebruikt om te schreeuwen dat het allemaal "aan die buitenlanders" ligt. Wanneer hoor je het positieve nieuws?
Natuurlijk mag een agent zich niet misdragen, als ze dat wel doen moeten ze daar op aangesproken worden / voor worden gestraft. Maar om elkaar te begrijpen moeten we in gesprek. Vragen stellen waarom dingen gebeuren zoals ze gebeuren. Een deel van die antwoorden geeft de politie zelf al op hun website, maar dat wordt niet gezocht, we gaan gelijk tegen het hele politieorgaan aan beuken..... Maar wel lekker veilig via internet.