Kunstenaar maakt heli van kat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

patatkraam

Re: Kunstenaar maakt heli van kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 11:00

Ik vind het wel grappig. :')

beest is toch al dood, merkt er niets meer van hoor

zou er zelf niet aan moeten denken, maar als dit een mooi aandenken voor die man is, why not

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:49

Wauw.. Ehm :')
Wat een vaag en luguber idee. Maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer cool. :P

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:51

Ik vind het juist leuk! Alleenm ik dacht eerst ook nog dat hij nog leefde. Vond het al zo knap :+

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 17:57

had ik mn paard maar bewaard, daar had ik een onderzeeer van kunnen maken :+

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-12 18:18

Adin schreef:
Haha nee hoor eet wel dierlijke producten. Vind het gewoon een gestoorde actie, ik zou zoiets nooit doen. Je moet er toch wel een beetje idioot voor zijn..

Gelukkig Quellian :) ben ik niet de enige!

Ik denk dat het vooral het idee is dat je het niet kent en het nog nooit eerder is gedaan.

Er word bijna niet geklaagd over die Uggs, wat toch echt gemaakt word van schapen die levend gevilt worden.
En wat dacht je van echt leer? Of andere producten en dingen die van beesten worden gemaakt.

Wat dacht je van eieren? De meeste eieren komen toch echt van Legbattereien, hoor je ook bijna niemand over. Of
van die plofkippen die na 4 weken al geslacht worden? Het verschil is alleen, dat die dieren er voor worden gedood.

Dit dier was al dood, heeft leuk leven gehad en word inplaats van onder de grond gestopt of vernietigd, 'nuttig' gebruikt.
Kijk, dat jij het niet zou doen, prima ik ook niet. Griezel bij het idee en zou het zelf echt niet kunnen, maar om die man
nu een idioot te noemen puur omdat hij een dood dier in een 'kunstwerk' verwerkt en daarom maar opgesloten moet
worden vind ik wel een beetje krom doordacht :+