Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skygirl schreef:Een goede pedofiel die wil dat zelf niet eens, die wil er zo veel mogelijk bij uit de buurt blijven. Dan wordt je ook niet zo gauw verliefd.
Authentic schreef:Ach, de meeste heteroseksuele mannen zullen ooit wel een vriendinnetje hebben gehad waar ze seks mee hebben gehad. Als pedo kan (mag) je niet doen waar je heel erg naar verlangt.
Over mensen die om verschillende redenen 'celibatair' leven, sja zo ken ik er ook 1, psycholoog notabene van tegen de 40, die werd verliefd op iemand van 19. Als iemand iets zegt, zelfs als iemand iets herhaaldelijk zegt en heel overtuigend over komt, dan is het nog niet altijd zo.En zoals eerder gezegd, homoseksuelen die als hetero leven, die komen vaak genoeg alsnog uit de kast.
Er lopen ook goede mensen rond op deze aardbol hoor, maar niet iedereen doet wat 'ie zegt, een beetje argwaan is niet altijd verkeerd. Argwaan kan ook nog wel eens voortkomen uit ervaring.
Tieneke schreef:Skygirl schreef:Een goede pedofiel die wil dat zelf niet eens, die wil er zo veel mogelijk bij uit de buurt blijven. Dan wordt je ook niet zo gauw verliefd.
Een goede pedofiel? Weet een pedofiel van zichzelf altijd of hij een zogenaamde goede pedofiel is? Kan een goede pedofiel ook een slechte pedofiel worden? Vertrouw jij je kinderen toe aan een goede pedofiel?
gummie schreef:\Wat ik WEL heb willen beweren, dat is dat mensen van alle geaardheden in staat blijken te zijn hun impulsen om verschillende redenen te controleren.
Authentic schreef:Maar om gedachten kan je iemand toch wel naar de psycholoog sturen, dunkt me? Niks over lynchen, meppen, castreren, etc., maar koste wat het kost voorkomen dat ze hun fantasieën te ver laten doorslaan.
Tieneke schreef:Het risico niet willen lopen, ok, maar hoe lang is zoiets vol te houden?
solarpleure schreef:Authentic schreef:Maar om gedachten kan je iemand toch wel naar de psycholoog sturen, dunkt me? Niks over lynchen, meppen, castreren, etc., maar koste wat het kost voorkomen dat ze hun fantasieën te ver laten doorslaan.
Nou, vooruit gaan we ze naar de psycholoog sturen. Moeten ze dat zelf betalen? Nee lijkt me niet reëel, stroomt tegen de doelstelling van de EU in (en terecht!). Moet de zorgverzekeraar het betalen? De persoon is niet ziek, dus de zorgverzekeraar zal weigeren. Daarbij, de pedofiel zal, bij het sluiten van een verzekering aan moeten geven dat hij pedofiel is. Geen enkele zorgverzekeraar zal de pedofiel aannemen omdat ze weten dat die klauwen vol geld aan therapie gaat kosten. De overheid moet betalen? Lijkt me dat er een hoop mensen het daar niet mee eens zijn.
Tieneke schreef:Dus dan maar beter risico's lopen en ze volledig ongecontroleerd laten, met alle mogelijke gevolgen van dien, waarbij kinderen uiteindelijk in een veel langer straatje van therapie en dergelijke komen, veel méér kosten gemaakt worden (dan heb ik het nog niet over de kosten als zoiets uitkomt, mbt gerecht, politie, onderzoek...). Dus die kosten vind jij een goede reden om deze mensen niet van therapie te voorzien? Liever geen kosten en meer kans op misbruikte kinderen? Ik betaal daar graag wat extra belastingen voor, heel graag.
newmom schreef:@gunmmie, ja zeker ga ik ervan uit dat die pedofielen ooit pedoseksueel worden.
en ik denk juist omdat er hier de pedofielen geaccepteerd worden door sommigen, dat het nuttig is de vergelijking nog eens voor te leggen:
Als pedofilie geaccepteerd word alszijnde een seksuele geaardheid, dan is het zeker dat een pedofiel ooit veranderd in een pedoseksueel. Net zoals een meisje en een jongen ooit ontmaagd worden, omdat ze hetero of lesbisch of homo zijn... ooit komt er een dag dat de behoeften van een mens vervult worden, daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben, dat is gewoon zo. Ooit komt er een dag dat zo'n mooi pratende pedo zich op het internet suf zoekt naar filmpjes om zich daarbij te bevredigen, en de gedachte dat dat mijn kindje kan zijn of het kindje van een kennis of elk willekeurig levend minderjarig wezentje, maakt mij kotsmisselijk.. vandaar ook de vraag wie het accepteert, wie daarvan ook daadwerkelijk zelf kinderen heeft.
Want geloof mij, dat maakt een wezenlijk verschil. Maar ik denk dat ik ervan uit kan gaan dat geen enkele persoon wie pedofilie accepteert ook daadwerkelijk kinderen heeft.. want alleen de gedachte al dat het jouw kind kan zijn wie hij naakt voor zich ziet en in zijn fantasie allerlei misselijkmakende handelingen mee doet werkelijk al veel en veel te ver gaat.. en dat heeft hij wettelijk nog niet eens een misdaad begaan. T is te gek voor woorden dat er mensen zijn wie zo kortzichtig zijn dat ze het wel prima vinden totdat hij een kind aanrandt.. de handelingen van zo'n zieke geest wie er aan vooraf gaan gaan al veel te ver.
solarpleure schreef:Tieneke schreef:Dus dan maar beter risico's lopen en ze volledig ongecontroleerd laten, met alle mogelijke gevolgen van dien, waarbij kinderen uiteindelijk in een veel langer straatje van therapie en dergelijke komen, veel méér kosten gemaakt worden (dan heb ik het nog niet over de kosten als zoiets uitkomt, mbt gerecht, politie, onderzoek...). Dus die kosten vind jij een goede reden om deze mensen niet van therapie te voorzien? Liever geen kosten en meer kans op misbruikte kinderen? Ik betaal daar graag wat extra belastingen voor, heel graag.
Nee, want we hebben het over pedoFIELEN niet pedoSEKSUELEN
solarpleure schreef:Tieneke schreef:Dus dan maar beter risico's lopen en ze volledig ongecontroleerd laten, met alle mogelijke gevolgen van dien, waarbij kinderen uiteindelijk in een veel langer straatje van therapie en dergelijke komen, veel méér kosten gemaakt worden (dan heb ik het nog niet over de kosten als zoiets uitkomt, mbt gerecht, politie, onderzoek...). Dus die kosten vind jij een goede reden om deze mensen niet van therapie te voorzien? Liever geen kosten en meer kans op misbruikte kinderen? Ik betaal daar graag wat extra belastingen voor, heel graag.
Nee, want we hebben het over pedoFIELEN niet pedoSEKSUELEN
Sasje_ schreef:Wie zegt dat pedofielen alleen maar mannen zijn?
Dat grote "bekendheden" nou toevallig mannen zijn wil niet zeggen dat vrouwen geen pedofiel kunnen zijn.
Betreft de kwestie of pedofielen wel of niet zielig zijn, ik zit er tussen in.
Je moet kritisch kijken naar waar de grens ligt.
Ik kan heel goed begrijpen dat het verschrikkelijk is om pedofiel te zijn.
Vergelijk het maar eens met een homofiel iemand in een streng katholieke omgeving..
Die zal ook nooit voor zijn of haar gevoelens uit kunnen komen en het altijd moeten onderdrukken.. (op enkele dappere na)
Hoe zal het zijn als je zelf verliefd bent op iemand maar het niet zou mogen uiten.
Met de nadruk op mogen, want mogen is iets anders dan kunnen, moeten of durven!
Aan de andere kant; ik vind het ook verschrikkelijk en het idee bijzonder naar..
Maar dit komt misschien ook voort uit onbegrip en onbekendheid..
Wat is de oorzaak? Is het dan wel of niet een ziekte?
Men zegt van niet, maar er is altijd plaats voor twijfel..
terlygert schreef:Nu zal een vrouwelijke pedofiel vast minder vaak voorkomen en als je iets totaal niet verwacht valt het misschien ook minder snel op?