Rowdine schreef:Pff ojajoh wat een onzin. Niks gratenpakhuis en geen overgewicht. Gewoon NORMAAL, zoals het hoort.
Te dun is net zo erg als te dik, alleen zie ik meer dikke mensen dan dunne mensen, zodoende dat dit topic gaat over mensen met overgewicht.
wat is normaal in jouw visie dan?
ik vind het onzin dat jij je zo druk gaat lopen maken om andere z'n lijf
ik kan jou niet zien ,maar misschien heb jij wel een aantal pukkels teveel, ga ik meteen denken o jij hebt teveel chocola gegeten
ja echt wat een onzin he......maar dat doe jij dus...
Ojajoh schreef:zeker een gratenpakhuis? ondergewicht is ook zo gezond niet hoor

deze is dan ook even bewust zo neergezet. Maar degene met een kilo teveel zal je zeker niet soort gelijk topic zien openen....
Rowdine schreef:Dat jij jezelf aangesproken voelt ligt echt aan jezelf; ik zeg nog medische zaken uitgesloten.
ja want dat kan jij natuurlijk goed beoordelen vanaf het stationnetje 
Vjestagirl schreef:Nogmaals: geniet van je eigen slankheid, van je gevoel van superioriteit over die mensen die het blijkbaar allemaal niet weten, en laat het daarbij.
dus dat...
Jade schreef:daarnaast heb ik mijn eigen problemen, zoals iedereen denk ik, alleen op andere vlakken.
juist , de hele wereld bestaat uit veel meer problemen.......niet alleen " dikkerdjes"
moeten we daar ook allemaal maar over oordelen?
TS pak een spiegel en kijk maar eerst naar je eigen "perfectie" voordat je andere gaat veroordelen
en waarom ik zo "fel" ben?
deze opmerking schoot mij echt in het verkeerde keelgat:
Rowdine schreef:Nee omdat ik gezond leef en m'n daar m'n best voor doe. Mij maakt het uit gezien het feit dat we overal op bezuinigen en deze mensen worden een steeds grotere kostenpost (mn in bijv de gezondheidszorg)
niet chronische ziek worden he? of invalide....anders kost je ons teveel geld