Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wemkelover schreef:Ik hoop dat het nep is, als slachtoffer zou je niet zo op internet of tv willen verschijnen. En vraag me trouwens ook af of dat zomaar mag. Moet je niet toestemming hebben van de personen die op het filmpje te zien zijn (dus ook het slachtoffer)?
Ik hoop dat het nep is, maar tegenwoordig is de wereld zo ziek, ik zie het hier alleen al in de straat, dat het ook nog wel eens echt zou kunnen zijn.
Marjo_x schreef:wemkelover schreef:Ik hoop dat het nep is, als slachtoffer zou je niet zo op internet of tv willen verschijnen. En vraag me trouwens ook af of dat zomaar mag. Moet je niet toestemming hebben van de personen die op het filmpje te zien zijn (dus ook het slachtoffer)?
Ik hoop dat het nep is, maar tegenwoordig is de wereld zo ziek, ik zie het hier alleen al in de straat, dat het ook nog wel eens echt zou kunnen zijn.
Ik heb het filmpje niet gezien.. Maar als je al geen toestemming vraagt voor seks, dan toch ook niet om een filmpje mogen te plaatsen
xDramaQueen schreef:er is inmiddels uit dat het meisje 14 was (als ik nu nog geen spuitelf ben) politie spreekt nu met haar..
Batlow schreef:Het enige wat ik wil zeggen, ik heb niks met die marokkanen en ik vind ze eng. Ze vallen me vaak lastig, ik ben geslagen zonder reden!!! Nou toen scheet ik hem hard, want er was niemand verder. Ze hebben me echt zo bang gemaakt dat ik ze verschrikkelijk ben gaan haten.
Citaat:Vermeld altijd de bron in de vorm van een directe link naar het nieuwsbericht en dus geen algemene link zoals http://www.nu.nl.