Filmpje op twitter: jongens gebruiken cq. verkrachten meisje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:45

Het zal morgen ofzo blijken dat dit filmpje door een paar kleuters inelkaar is gezet.

Pownews word sensatienews.

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:54

HolyPope schreef:

:Y)

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 00:58

Heerlijk weer hoe zo'n topic een beeld weet te schetsen van het niveau van ons volk. :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 06:05

Manman....

Vind het filmpje overigens niet zo heel heftig, het lijkt eerder alsof ze het wel "toelaat" ... daarna daald de sfeer wel enorm, maar vind dat het er sowieso erg respectloos aan toe gaat... Hoop dat er wel wat aan gedaan word.

Wat betreft "altijd die marokanen/buitenlanders".... Manman, hebben jullie zelf niet door dat jullie door het woord "buitenlanders" mensen al meteen de bons geven zonder ze te kennen? Walgelijk. Deze mensen zijn hier (meestal) geboren en getogen, gaan enkel naar hun "roots" op vakantie en familie bezoek, en dan word er gezegt dat ze hier "te gast" zijn? WTF... echt serieus, waar gaat dat heen. Zij wonen gewoon hier en zijn Nederlanders, klaar UIT! Nederland is gewoon een gaar land soms... wij zijn ook de enige die weer bepaalde termen gebruiken zoals allochtoon als ik het goed heb. In amerika ken je dat niet. Hoe wil je ooit in harmonie kunnen leven als je de mensen al bij voorbaat als "buitenlanders" ziet en ze geen eens een kans geeft?....

Libera

Re: Filmpje op twitter: jongens gebruiken cq. verkrachten meisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 06:56

Nee hier in Amerika hebben we niggers en wetbacks, klinkt veel vriendelijker dan allochtoon :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:09

hmmmm goed punt :') Maar in Amerika heb je ook wel een heel gevarieerde bevolkingsgroep en ook een veel grotere gevarieerde groep. In Nederland heb je dacht ik rond de 1 miljoen max marokaanse bevolking, dat is voor Amerika een klein begrip als we het over Mexicanen, Indiaanse, Chinezen enzo hebben. Afro Amerikanen zijn eigenlijk wel geaccepteerd bij de moderne beschaving, alleen de boeren die blijven haken in de "goede oude tijd" zullen wellicht nog wel bij de oude, foute, gedachte blijven. De mensen die in elk geval racistisch zijn, zijn in mijn ogen niet helemaal 100%. Niet in de zin van achterlijk maar meer in de zin van dat ze sociaal gewoon een hele hoop missen en een gebrek aan inlevingsvermogen hebben :+

Het kan altijd beter dan wat het is, maar verbeter de wereld en begin bij je zelf. Ik zit zelf in de randstad in NL, en heb een hoop gezien en meegemaakt. zowel positief als erg negatief. Maar ookal heb ik negatieve ervaringen met Antiliaanse Nederlanders, ik heb ook positieve en daar kijk ik naar, niet naar de negatieve. Ik kijk niet een hele groep aan als 1 iemand iets doet wat niet normaal is. Maarjah :') Ik ging al vanaf brugklasser af aan alleen met surinamers om, mijn 2 vriendinnen zijn ook van afkomst Surinaams, en moet eerlijk zijn, daar denk ik niet eens over na :') We zijn allemaal mensen, daar gaat het uiteindelijk allemaal om :D

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:24

Ik vind het er nep uitzien hoor.
Maar vooralsnog zet je zoiets niet op twitter

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 07:26

Ik zag het gisteren ook op twitter, maar ik dacht dat het nep was. Ik vind het er iig heel nep uitzien.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 09:13

Ik hoop dat het nep is, als slachtoffer zou je niet zo op internet of tv willen verschijnen. En vraag me trouwens ook af of dat zomaar mag. Moet je niet toestemming hebben van de personen die op het filmpje te zien zijn (dus ook het slachtoffer)?
Ik hoop dat het nep is, maar tegenwoordig is de wereld zo ziek, ik zie het hier alleen al in de straat, dat het ook nog wel eens echt zou kunnen zijn.

knetterhard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 09:52

Ik vind het echt walgelijk dat deze beelden rond het internet zijn gegaan!
werd echt heel misselijk ervan toen ik nietsvermoedend pownews keek.
ik kan niet beoordelen of zoiets nep is, ik hoop voor het meisje van wel!
wat zou ze het nu moeilijk hebben arm meisje!

wat betreft de discussie over buitenlanders, er zijn altijd rotte appels in ons midden!
Kijk maar eens naar de overval in den haag (was het toch??).
die jongenen stonden maanden onder begeleiding van jeugdzorg!
Maar na je 18e jaar word dat automatisch gestopt!
nu zijn dat getinte jongeren geweest, maar voor het zelfde geldt zijn het Nederlanders geweest!!

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 11:42

wemkelover schreef:
Ik hoop dat het nep is, als slachtoffer zou je niet zo op internet of tv willen verschijnen. En vraag me trouwens ook af of dat zomaar mag. Moet je niet toestemming hebben van de personen die op het filmpje te zien zijn (dus ook het slachtoffer)?
Ik hoop dat het nep is, maar tegenwoordig is de wereld zo ziek, ik zie het hier alleen al in de straat, dat het ook nog wel eens echt zou kunnen zijn.

Ik heb het filmpje niet gezien.. Maar als je al geen toestemming vraagt voor seks, dan toch ook niet om een filmpje mogen te plaatsen ;)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:21

Marjo_x schreef:
wemkelover schreef:

Ik heb het filmpje niet gezien.. Maar als je al geen toestemming vraagt voor seks, dan toch ook niet om een filmpje mogen te plaatsen ;)

Daarom denk ik dat de mensen die dit op tv hebbne laten zien ook een probleem hebben.
Ik zou woest zijn als iemand zo'n soort filmpje van mij (want het was al niet vrijwillig en ligt enorm gevoelig) dan ook nog eens op tv laten zien zodat de hele wereld ht kan zien. Straks heeft dat meisje nog niks aan haar familie ouders gemeld en die zien dit dan in een keer op tv.

wouterpaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 12:30

Werd te nieuwschierig door het filmpje. Maar geloof ook niet dat hier hier sprake is van een verkrachting het lijkt alsof ze haar rokje nog gewoon naar beneden heeft.

Wil me even mengen in de discussie over Marokanen nou weet ik dat we hier in het Noorden minder buitenlanders hebben. Toen ik begon in de jeugdzorg dacht ik buitenlanders tegen te komen en evt. de overhand hadden. Het is dus een enkeling..... (en doen net zulke 'foute' dingen als de 'blanke".)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:31

er is inmiddels uit dat het meisje 14 was (als ik nu nog geen spuitelf ben) politie spreekt nu met haar..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:34

xDramaQueen schreef:
er is inmiddels uit dat het meisje 14 was (als ik nu nog geen spuitelf ben) politie spreekt nu met haar..

Jezus zeg... 14. Ben zelf ook 14, maar mijn god, moet er niet aan denken.

Die gozers zijn wel lekker slim trouwens, seksuele handelingen met een minderjarige op internet zetten.Terwijl ze zelf herkenbaar zijn.

Sarcasm

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 15:41

Batlow schreef:
Het enige wat ik wil zeggen, ik heb niks met die marokkanen en ik vind ze eng. Ze vallen me vaak lastig, ik ben geslagen zonder reden!!! Nou toen scheet ik hem hard, want er was niemand verder. Ze hebben me echt zo bang gemaakt dat ik ze verschrikkelijk ben gaan haten.

Bang voor marrokanen.. Ik zou geen reden kunnen bedenken om bang voor ze te zijn.
Als zoiets voorvalt ga je toch zo hard schreeuwen, schoppen en slaan tot ze niks meer doen of heb ik dat?

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-12 16:32

Ik liep hard door en negeerde ze omdat ik niet nog een keer geslagen wilde worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 16:48

HolyPope schreef:
Het zal morgen ofzo blijken dat dit filmpje door een paar kleuters inelkaar is gezet.

is* :Y)

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-12 18:24

De Openingspost van dit topic voldoet niet aan de richtlijnen en regels van NM

Citaat:
Vermeld altijd de bron in de vorm van een directe link naar het nieuwsbericht en dus geen algemene link zoals http://www.nu.nl.

En daarom hier een slotje.

[edit, verkeerde quote]