Glow in the dark!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaniBanani schreef:Is er iemand hier die iets meer verstand heeft van de werking van dit alles en die mij uit kan leggen wat er precies zou gebeuren bij een aardbeving?
Wat is het technische verhaaltje, en welke gevolgen zou dat kunnen hebben, in de verschillend denkbare scenario's? Wat is het ergste, wat het minst erge? Hoeveel tijd gaat daar overheen? Ik ben zelf niet natuurkundig en scheikundig onderlegd, dus kan wel informatie opzoeken, maar niet beredeneren wat daarvan correct is..
Huertecilla schreef:Wanneer de bevolking het verder helemaal niet door heeft en de overheden er geen conclusies met gevolgen mbt stoppen met kernenergie aan verbinden, dan blijft de massa braaf in noodzakelijk, goedkoop en veilig geloven; blijft die democratisch vóór glow-in-the-dark voedsel stemmen.
Authentic schreef:Nu geloof ik ook dat geen Japanse auto's meer kopen niet zoveel invloed heeft op Fukushima...
Huertecilla schreef:Je hebt gelijk.
blijven en je eigen metertje gebruiken is
![]()
Ik zal mijn sociale betrokkenheid indammen
Nicolletje schreef:Huertecilla schreef:Wanneer de bevolking het verder helemaal niet door heeft en de overheden er geen conclusies met gevolgen mbt stoppen met kernenergie aan verbinden, dan blijft de massa braaf in noodzakelijk, goedkoop en veilig geloven; blijft die democratisch vóór glow-in-the-dark voedsel stemmen.
Er is er trouwens wel ééntje wakker daar
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... m?rss=true
Huertecilla schreef:femiaans schreef:Uhhh, een Seikohorloge komt wel uit Japan
Ja, zes maanden vóór Fukushima
Overigens komt déze uit.... China, maar dat maakt economisch gezen niet uit. Het blijft BV Japan. Het komt dan alleen niet uit de fabriek boven Tokyo vandaan. Geeft alleen licht als je op het knopje drukt.
femiaans schreef:Ohhhhhhh, toen was het nog niet zo erg dat de kerncentrale`s er waren!