Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:90 miljoen dagelijks, dat hoop ik toch niet zegDenk trouwens dat mensen best bereid zijn wat meer in het landsbelang te investeren, als ze maar het idee zouden hebben dat het land (en de rest van de wereld) verstandig en integer geleid wordt.
Yinnar schreef:MarvanTom schreef:Maar dat EU-gebeuren kost ons kleine landje veeeeelste veel.
Daar moet op bezuinigd worden, niet op scholing, bouw, pensioenen en zorg.
En dat ben ik met je eens. Wat mij betreft mogen we morgen uit die EU. Is niet mijn keuze geweest. Maar die keuze hadden we ook niet helaas want ik denk dat het hele feest dan niet door was gegaan dan. Ik blijf erbij dat het ons landje geen goed heeft gedaan.
ceasario schreef:@gummie
Hoe krijg je het voor elkaar om een pampergeneratie naar de toekomst te kunnen laten kijken..?
Suprice schreef:Dat ben ik niet helemaal met je eens Yinnar. Het heeft ons heel erg geholpen in het bedrijfsleven, anders was het toch een stuk moeilijker handelen met andere landen die niet dichtbij ons stonden. De euro en Europa heeft daar toch mede voor gezorgd. Hierdoor is ook de concurrentie gegroeid wat voor ons goed is geweest omdat de prijzen dan dalen..
gohya schreef:Wilders is niet te vertrouwen,hij liegt en bedriegt.
Denk je nou echt dat hij terug heeft getrokken omdat hij niet wil dat de ouderen er dan op achteruit gaan?
Hem intresseert de ouderen niet,dit was zijn hele plan en het is hem gelukt!
Yinnar schreef:gohya schreef:Wilders is niet te vertrouwen,hij liegt en bedriegt.
Denk je nou echt dat hij terug heeft getrokken omdat hij niet wil dat de ouderen er dan op achteruit gaan?
Hem intresseert de ouderen niet,dit was zijn hele plan en het is hem gelukt!
Maar met welk doel dan? De PVV zal nimmer de grootste partij worden.
gohya schreef:Wilders denkt nu echt dat alle PVV stemmers weer op hem zullen stemmen.Hij heeft immers laten zien dat hij opkomt voor de ouderen.Hij probeert wéér de stemmers om te praten met zijn gladde praatjes.
Hij zakte volop in de peiling,dat was niet goed,hij moest er wat aan doen.En dat heeft hij nu gedaan.
Zo van;kijk mensen ik kies voor jullie hoor.
Wilders is heel slim,maar nu maakt hij toch een fout.
ceasario schreef:Mootje schreef:Wat relaxed ook al zegt: Er moet bezuinigd worden, aangezien Brussel een oplossing verwacht voor ons tekort.
Kwart over 4 zal Mark Rutte naar buiten komen.
Wat bezuinigen van Brussel..?
We wonen in Nederland en daar moet eerst maar eens bij de instanties die ons in de ellende hebben gestort eerst de pieken maar eens weer terug gehaald worden.
en niet de banken, maar de individuele "leiders" en van raden van toezicht in de zorg, de bouw en de huursector...
Dan haal je zoal 4-5 miljard op.
Suprice schreef:Dat ben ik niet helemaal met je eens Yinnar. Het heeft ons heel erg geholpen in het bedrijfsleven, anders was het toch een stuk moeilijker handelen met andere landen die niet dichtbij ons stonden. De euro en Europa heeft daar toch mede voor gezorgd. Hierdoor is ook de concurrentie gegroeid wat voor ons goed is geweest omdat de prijzen dan dalen..
Relaxed schreef:Och ik woon hier in zo'n buurtje, vreselijk.. Allemaal uitkeringstrekkers, allemaal afhankelijk van de toeslagen van de belastingdienst en ondertussen zitten ze op hun luie reet voor het huis een peuk te roken als ik weer kom van het werk.. Het loont gewoon om thuis te zitten en niet te werken, het is veelste makkelijk als je niet WIL werken, hoeft het ook niet.. Die mensen zouden ze eens meer aan moeten pakken, maar nee, daar moet je idd vanaf blijven