Spaanse koning jaagt op olifanten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 00:14

vivian_ve schreef:
Volgens mij ben ik helemaal niet fel in mijn posten maar als je dat vindt, ik bedoel het niet zo. Ik snap ook prima wat je bedoelt en heb je daar ook gelijk in gegeven, maar jij wilt echter niet naar mij luisteren. Ik ga het niet nog een keer herhalen, dat werkt blijkbaar niet. Maar beschuldig mij niet van het niet willen snappen want ik heb meerdere malen gezegd dat je daar gelijk in hebt (dat mensen met kleiduiven oefenen). Dat je vervolgens op je tenen bent getrapt heeft niets met mijn "snappen" te maken. Als je niets hebt om mee te vergelijken dan moet je gewoon niet vergelijken want je snapt zelf ook wel dat hazen en olifanten gewoon echt niet te vergelijken zijn.

Quote even waar je mij gelijk geeft wat betreft kleiduiven schieten, ik kan het niet vinden namelijk.

Verder worden hazen hier niet met kogels geschoten, maar met hagel. Wat niet altijd instante dood tot gevolg heeft.
En nee, hazen en olifanten zijn geen vergelijk, maar als iemand al geen 7 maal raak hoeft te schieten om een haas te schieten, welke zo snel en wendbaar zijn en vaak ook van langere afstanden worden geschoten, dan vind ik dat je een olifant zekers makkelijker moet kunnen schieten dan met 7 kogels. Dat ze een dikkere huid hebben, tja, het lijkt me dat je daar je materiaal op aan past.

En verder heb ik helemaal geen lange tenen, jij trekt te snel conclusies over mensen en dat is jammer.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 00:19

Cassidy schreef:
O, als we allemaal thuis bleven is dat idd een hele fijne footprint. Vraag me alleen af hoe lang de natuurreservaten nog zouden bestaan als er buiten de plaatselijke bevolking niemand meer zou zijn om ze voor in stand te houden....

Tja de een bestaat niet zonder het ander. Dus wat je zegt is dat eigenlijk de vliegtuigen vol toeristen nodig zijn om de reservaten en de daarin levende dieren in stand te houden, maar tegelijkertijd deze zelfde mensen de boel vervuilen en eigenlijk niet goed bezig zijn. Dan maar liever 1 koning en diens gevolg die wat komt schieten, dat is een stuk ecologischer verantwoord. Jammer dat het onderscheid tussen plebs en elite dan weer zo naar voren komt, om over het verschil met de lokale bevolking nog maar te zwijgen.

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 01:52

vivian_ve schreef:
Kan best zijn dat ze dat moeten, ik weet alleen hoe het er hier aan toe gaat (in Canada). Ik wil je verder ook niet voor het hoofd stoten. Het irriteert mij alleen een beetje dat mensen hier vanalles roepen over jagen terwijl niemand er ook maar iets vanaf weet. En nog steeds vind ik je vergelijking(en) ergerlijk maar ik denk dat we anders een nogal nutteloze discussie aangaan. :+

Daar geef ik je gelijk. Ik weet ook wel dat ze met hagel jagen :) Maar Mindim, ik wil best toegeven dat ik fout zat wat betreft de wijsheid van mensen hier wat betreft jagen, als iemand kan laten zien dat ze er wat van weten. Dat heb ik niet van veel gezien hier. En dan heb ik het niet over kleine regeltjes die je van elke website af kan plukken.. Mindim, ik ben er een beetje klaar mee, de discussie heeft niet echt veel inhoud meer wat betreft het onderwerp waar we over begonnen.

Anoniem

Re: Spaanse koning jaagt op olifanten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 14:58

Ja, ik haal alles van websites, is goed. Verder vind ik je quote hierboven weinig overtuigend en zekers geen meerdere keren. Maar het is goed joh. Ik heb het er verder niet meer over met je, wil je er echter wel op wijzen dat je zelf over deze inhoud begonnen bent in dit topic ;)

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-12 23:04

Mindim dat zég ik toch ook helemaal niet! Ik geef jou hier toch nergens de schuld van of wel? Ik gaf alleen maar aan dat de discussie niet echt veel inhoud meer had, níet dat dat door jou (of iemand anders) komt...