vivian_ve schreef:Volgens mij ben ik helemaal niet fel in mijn posten maar als je dat vindt, ik bedoel het niet zo. Ik snap ook prima wat je bedoelt en heb je daar ook gelijk in gegeven, maar jij wilt echter niet naar mij luisteren. Ik ga het niet nog een keer herhalen, dat werkt blijkbaar niet. Maar beschuldig mij niet van het niet willen snappen want ik heb meerdere malen gezegd dat je daar gelijk in hebt (dat mensen met kleiduiven oefenen). Dat je vervolgens op je tenen bent getrapt heeft niets met mijn "snappen" te maken. Als je niets hebt om mee te vergelijken dan moet je gewoon niet vergelijken want je snapt zelf ook wel dat hazen en olifanten gewoon echt niet te vergelijken zijn.
Quote even waar je mij gelijk geeft wat betreft kleiduiven schieten, ik kan het niet vinden namelijk.
Verder worden hazen hier niet met kogels geschoten, maar met hagel. Wat niet altijd instante dood tot gevolg heeft.
En nee, hazen en olifanten zijn geen vergelijk, maar als iemand al geen 7 maal raak hoeft te schieten om een haas te schieten, welke zo snel en wendbaar zijn en vaak ook van langere afstanden worden geschoten, dan vind ik dat je een olifant zekers makkelijker moet kunnen schieten dan met 7 kogels. Dat ze een dikkere huid hebben, tja, het lijkt me dat je daar je materiaal op aan past.
En verder heb ik helemaal geen lange tenen, jij trekt te snel conclusies over mensen en dat is jammer.