colette_007 schreef:Een pedo zit ook niet aan elk kind maar heeft ook "voorkeuren"
Klopt vroeger bij de priesters was het een zegen als je een lelijk puisterig jochie was
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ashley1 schreef:NatasjavE schreef:Laten we hopen dat hij TBS krijgt zodat hij geholpen wordt en hij niet in herhaling valt nadat hij weer vrijkomt.
Laten we hopen dat hij TBS krijgt zodat hij nooit meer vrijkomt, bedoel je zeker?
NatasjavE schreef:Datgene wat nodig is om hem met zijn geaardheid te leren omgaan en nodig is om te voorkomen dat hij weer slachtoffers kan maken.
Want hij zal ooit vrijkomen of we dat leuk vinden of niet. Dan kan hij maar beter iets geleerd hebben
sarabande schreef:NatasjavE schreef:Datgene wat nodig is om hem met zijn geaardheid te leren omgaan en nodig is om te voorkomen dat hij weer slachtoffers kan maken.
Want hij zal ooit vrijkomen of we dat leuk vinden of niet. Dan kan hij maar beter iets geleerd hebben
Zolang er kans is op herhaling, en dat lijkt me nogal duidelijk bij iemand die zich niet schuldig acht, maar om begrip vraagt, zal hij niet vrijkomen binnen het huidige systeem
knetterhard schreef:Pletje123 schreef:Zij vallen op jonge kinderen, zoals homo's op hetzelfde geslacht vallen.
Homoseksualiteit werd ook lange tijd gezien als abnormaal en een ziekte. Dus wat dat betreft past het wel in het straatje
toevallig tegen homo's?
knetterhard schreef:Nee dat zeg ik niet Vjestagirl, maar dat bericht kwam wel zo in mij overomdat ze vond dat het in het zelfde straatje pastte! bovendien kun je de tekst op 2 manieren lezen, dus vandaar de vraag
!
sarabande schreef:NatasjavE schreef:Datgene wat nodig is om hem met zijn geaardheid te leren omgaan en nodig is om te voorkomen dat hij weer slachtoffers kan maken.
Zolang er kans is op herhaling, en dat lijkt me nogal duidelijk bij iemand die zich niet schuldig acht, maar om begrip vraagt, zal hij niet vrijkomen binnen het huidige systeem
geerke schreef:vergis je niet hoor...er zijn toch een aantal partijen die pleitten voor terugkeer in de maatschappij van pedofielen.Vooral de linkse
NatasjavE schreef:Laat ik het zo zeggen, zijn gevangenisstraf is eindig. Maar het is te hopen ondanks dat hij zich niet heeft laten onderzoeken toch TBS krijgt. Dan blijft hij binnen zolang nodig is desnoods zijn hele leven.