Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberley12 schreef:Mavelle schreef:Waarom niet Moelly? Ik vond het eerst ook een malle beschuldiging, maar als je je er serieus in gaat verdiepen, verklaringen lezen en alles.. Dan kan je (ik in elk geval) haast niet anders dan concluderen dat de kans wel heel klein is dat de ouders er niet bij betrokken zijn. Persoonlijk denk ik dat het een ongeluk is geweest. Ze gaven de kinderen altijd iets zodat ze rustig zouden gaan slapen, en ik denk dat misschien daar iets mis is gegaan.
Alleen dit vind ik al een grof schandaal....je kind iets kalmerends geven zodat het rustig zou gaan slapen, ik kan niet begrijpen
dat je als ouders voor zoiets kiest...maar wie ben ik...
Lusitana schreef:Daar kan wel een hond liggen of vuil. Het is ook niet ongewoon om rotzooi in de tuin te begraven. Er kan wel een oude boomstronk uitgegraven zijn.
Hij heeft 'smorgens om vijf uur lekker illegaal een machine over een pad gehaald en trekt zeer voorbarige conclusies. Oppakken die man. Wat een hufter.
Ik kan me herinneren dat er in die tijd een palm verwijderd is, dat was juist de reden dat ze de tuin onderzocht hebben. Zou precies daar kunnen zijn waar die grond omgewoeld is, he...