Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mayniac_val schreef:Arabesk schreef:Waarom ben je op bokt altijd meteen 'verbitterd' als je er een kritische mening op nahoudt
Nee, ze is verbitterd omdat ze het nodig vindt om alles off te noemen dat ze niet snapt en dan te mekkeren dat ik nergens zal komen in mijn leven omdat ik niet zou kunnen communicerenGeloof dat ze dat zegt in iedere discussie waarvan het niveau voor haar te hoog gegrepen is
@randalinpony: ik breng het communisme hier op als tegenhanger van het kapitalisme omdat het nu eenmaal de grootste tegenhanger is. Je kunt het woordje ook vervangen door meer overheidsregulatie maar dat komt uiteindelijk op hetzelfde neer en het is nog vreselijk slecht voor de economie ook, want de overheid kan nu eenmaal niet van te voren gaan bepalen waar vraag naar zal komen.
En grotere sociale ongelijkheid is nu eenmaal een consequentie van onze maatschappij met al haar individualisme en van onze kapitalistische economie.
Ik zeg niet dat het niet moet veranderen en als iemand een goede oplossing heeft, be my guest, maar het is vrij utopisch en utopie is nu eenmaal geen succes.
russel schreef:Gederfde inkomsten voor in de toekomst, ja vast wel, ww krijgen ze vast niet, nooit meer aan de bak ook niet omdat ze niks kunnen? Ik heb nog nooit voor gederfde inkomsten voor in de toekomst gekregen als ik ontslag kreeg omdat ik niet functioneerde.
gummie schreef:Thanx voor die info, geeft mij ook weer een ander beeld van wat ik een oprotpremie noemdeDenk zelf wel dat misschien de reikwijdte van "dringende redenen" zou moeten worden uitgebreid.....