Dakotah schreef:Ik heb helemaal niks tegen op mensen met een uitkering, mits er een goede reden voor is, ontslag afkeuring, beperkingen noem maar op.
Maar, ik heb jaren in een buurt gewerkt, waar heel veel uitkeringsgerechtigden woonden, en met veel bedoel ik echt het grote gros.
Ik werkte in een supermarkt en er kwamen werkelijk mensen (uitkeringsgerechtigden) naar ons toe, waarom wij in vredesnaam nog werkten.
Of wij wel wisten, dat wij met een uitkering bijna net zoveel "verdienden", als met dat zware werk wat wij nu deden.
Kortom in hun ogen waren wij gek dat wij nog elke dag heen gingen en zo aan ons geld kwamen.
Buiten de uitkering werden wij ingelicht over alle subsidies en kwijtscheldingen die je ook nog eens kreeg als je een uitkering had.
Kortom, als uitkeringsgerechtigde had je het maar mooi voor elkaar.
Stukken beter dan ons, domkoppen die nog aan het werk gingen voor een paar centen.
En dan heb ik het over mensen die nog nooit 1 slag werk hadden uitgevoerd, mensen tussen de 20 en 30, volledig gezond, zonder beperkingen.
Die het wel prima vinden om te profiteren van de staat, en een ander hun geld bij elkaar laten schrapen.
En ja daar heb ik heel veel op tegen, laat ze zulke mensen maar korten.
pff echt triest zulke mensen inderdaad ,, hopelijk komen ze zichzelf nog eens tegen !!! zoo kortzichtig ook bleh