Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:19

annepaardoes schreef:
HelgaV schreef:
Hmm, er wordt nu gezegd dat het niet eens zeker is dat het de prins is. Binnen een half uur zal er iemand van het koninklijk huis spreken..

Waar komt die informatie vandaan?

Dat werd op Ned 1 gezegd maar zoals anderen inmiddels al hebben gecorrigeerd zou het met zekerheid wel prins Johan Friso zijn.

funnyhorses

Brrr stel je voor je skied daar en opeens komt er zo'n mega wit tapijt achter je aangezeild!!!!! :wow: :wow: :wow:
Ik zou me zo bescheten hebben van angst := dat de sneeuw pardoes was gesmolten hahaha hoefden ze enkel op de bruine vlek af te gaan. :o

Laten we maar hopen dat ie er weer helemaal bovenop komt :(:) ,volgende keer zal ie wel de raad opvolgen en niet buiten het skiegebied gaan glijden. -O-

Gulpje

Nou ja, het is dom maar om dat met je leven te moeten bekopen is ook weer zo wat he.

Ik vind het heel erg voor zijn familie.

En niet zo zagen over een grapje zeg. Ik las net Prins Befriso en ondanks dat ik het echt erg vind moest ik daar wel even om gniffelen....

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:20

Blue_Eyes schreef:
Ik hoor net iemand op tv zeggen dat het niet per definitie onverantwoord is, als je onder begeleiding van een ervaren gids gaat, die kan andere afwegingen maken. Dus eigen schuld zou ik nog niet te hard zeggen.

:= duhhh code 4 dat betekend absoluut niet verantwoord.

gids of geen gids off-piste is officieel niet verzekerd voor de gewone mens off-piste is gewoon (waaaanziiinniigg) is niet toegestaan

annepaardoes

stef schreef:
annepaardoes schreef:
Dit is geen onderwerp waar je grappen over maakt. Op geen enkel tijdstip. :n

Jij niet, half nederland wel.. (ik hoorde er hier op kantoor ook al 1 langs vliegen...)
Dat zal je toch moeten accepteren, zo gaat het altijd met zoiets

Nou dat vind ik dan erg misplaatst.

Maargoed laten we hopen dat hij er weer bovenop komt.

vuurneon

Lijkt mij echt doodeng om in een lawine terecht te komen brr....

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:22

Weet je....ik schaam me weer voor de typisch bokt reacties die er tussen staan: eigen schuld dikke bult, als het Mabel was geweest had het niemand wat kunnen schelen de de klassieker: Als het geen bekend persoon was geweest had niemand ervan gehoord.
Wat een enorme zielige zuurpruimen zitten hier zeg!
Er is iemand in levensgevaar die idd lid is van de Koninklijke familie, iemand die zijn hele leven een speciale positie had in Nederland en het daar altijd moeilijk mee heeft gehad.
Alles wat hij deed werd uitvergroot en er werd schande van gesproken, geen leven om te benijden toch.

Vanaf deze plek, Friso, Knokken man, beterschap!!
En Koningin en familie, heel veel sterkte....

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:24

LecyTinker schreef:
annepaardoes schreef:

Dit is geen onderwerp waar je grappen over maakt. Op geen enkel tijdstip. :n

oh hemel, get over it... het is nu al twee pagina's terug en ik heb sorry gezegd. Het was een misplaatste grap. Hoeveel pagina's ga je hier nou nog over door gaan?

Jeetje, relax.

Volgensmij is dit altijd nog een forum waar ik gewoon openlijk mag reageren op reacties ;)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:24

lid van koninghuis of niet, hij is en blijft een nederlander, een mens, en dan hoop je gewoon dat hij het overleeft voor zn vrouw en kinderen....

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:25

Billy schreef:
Weet je....ik schaam me weer voor de typisch bokt reacties die er tussen staan: eigen schuld dikke bult, als het Mabel was geweest had het niemand wat kunnen schelen de de klassieker: Als het geen bekend persoon was geweest had niemand ervan gehoord.
Er is iemand in levensgevaar die idd lid is van de Koninklijke familie, iemand die zijn hele leven een speciale positie had in Nederland en het daar altijd moeilijk mee heeft gehad.
Alles wat hij deed werd uitvergroot en er werd schande van gesproken, geen leven om te benijden toch.

+1

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:25

Begrijp mij niet verkeerd Billy, ik vind het vreselijk voor de beste man en hoop echt dat hij er weer bovenop komt :j Maar snap niet waarom iemand uberhaupt bij zoveel waarschuwingen toch offpiste gaat.....

Jilletje

Re: Prins Johan Friso bedolven onder lawine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:26

we weten natuurlijk niet hoe de lokale informatie verstrekking is, mischien is hij wel om 5uur vanochtend van huis vertrokken en kwam de melding over het lawine gevaar om 7 uur

guccio

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:26

Billy schreef:

Ik ga met je mee.
Friso zet hem op jongen, knokken en boven komen!
En koninklijke familie heel veel sterkte!

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:27

Ze zitten daar al een paar dagen ingesneeuwd, dus het is niet voor het eerst vandaag dat er lawinegevaar is. Er ligt gewoon mega veel sneeuw.

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:27

al meer bekend heb hier geen televisie?

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:28

het zou mij niets verbazen als hij overleden is |(
de radio zender waar ik op het moment gaat in ene andere muziek draaien en tineke de nooy klinkt 'anders'
triest hoor....ook als je geen prins bent...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:28

Jilletje schreef:
we weten natuurlijk niet hoe de lokale informatie verstrekking is, mischien is hij wel om 5uur vanochtend van huis vertrokken en kwam de melding over het lawine gevaar om 7 uur

schei uit, ze zijn al dagen bezig over het lawinegevaar bij Lech!
Verder geen nieuws, Mandy. Je kan hier live al het nieuws volgen: http://live.nu.nl/Event/Prins_Friso_bed ... der_lawine

Er zijn onbevestigde berichten dat hij een schedelbasisfractuur heeft. DAar zou hij mooi klaar mee zijn...

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:29

Mag ik als wintersport-leek vragen, er staat dat het in 'vrij skigebied' is gebeurd, is dat hetzelfde als off-piste?

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:29

Ja

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:30

Citaat:
Volgens de Oostenrijkse nieuwssite oe24.at heeft Friso een schedelbasisfractuur opgelopen.

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:31

secricible schreef:

schei uit, ze zijn al dagen bezig over het lawinegevaar bij Lech!

sorry vergeef me het spijt me _/-\o_
ik heb niet de mogelijkheid om al het nederlandse nieuws bij te houden

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:32

Citaat:
Het ziekenhuis in Innsbruck waar Friso ligt, heeft een spreekverbod gekregen, vertellen ze ons. Ze kunnen dus niet ingaan op vragen.

van nu.nl

Haha, Jilletje, zo was het niet bedoeld. Zat toevallig vanochtend vroeg de herhaling van HvNl te kijken, daar hadden ze een lang artikel over de problemen in oostenrijk, o.a. in Lech.

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:32

veerledec schreef:
Mag ik als wintersport-leek vragen, er staat dat het in 'vrij skigebied' is gebeurd, is dat hetzelfde als off-piste?

IMO zijn dit goedmakertjes om de prins niet in een al te kwaad daglicht stellen.

Code rood inmiddels bij Lech

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:33

D'r is in principe niets mis met off piste skiën behalve dat je als je ver wil gaan, gewoon een goede gids mee moet nemen en uit de berichten begrijp ik dat ze dat hadden. Dus kwaad daglicht heeft t volgens mij niets mee te maken. Maar met lawinegevaar 4 kan je je afvragen hoe slim het is om off piste te gaan..

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-12 17:34

Die foto's van die reddingsoperatie, zijn van gister staat onder het bericht.

Goh, het zal toch niet?