Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
heb daar eventueel ook nog foto's van 
Maar vergeet niet dat zij toch een heel andere cultuur hebben, zij denken eerst aan zichzelf en als ze wat overhouden is het voor het dier. Mocht je toch nieuwschierig zijn: http://img40.imageshack.us/img40/3090/1010216f.jpg dit is langs de nijl gemaakt

_San87_ schreef:Nee, hoor.
Ik heb een tijd lang op een boerderij gewerkt waar men de vleeskoeien gewoon uit een donkere schuur opkocht om vervolgens halal te laten slachten. Niks geen dierwaardig leven.
En dit gaat zo over heel het land waarschijnlijk. Sowieso in Overijssel, naar wat ik van de boeren heb vernomen. Ook moslims kopen met liefde dieren uit de bio-industrie.
Authentic schreef:_San87_ schreef:Nee, hoor.
Ik heb een tijd lang op een boerderij gewerkt waar men de vleeskoeien gewoon uit een donkere schuur opkocht om vervolgens halal te laten slachten. Niks geen dierwaardig leven.
En dit gaat zo over heel het land waarschijnlijk. Sowieso in Overijssel, naar wat ik van de boeren heb vernomen. Ook moslims kopen met liefde dieren uit de bio-industrie.
Dus halal vlees is dan bij voorbaat al niet halal, goh... Het kan ze dus alleen wat schelen hoe het dier geslacht is en de eisen over het leven zijn niet zo belangrijk. Daar gaat gelijk het voor mij enige positieve idee achter halal slachten.
. Daarom moest ik ook enorm gniffelen toen ik de respect naar dieren toe posts las. Want mijn ervaringen zijn heel erg anders. Nicolletje schreef:Ja leuk, een plaatje van grazende koeien, dat kan je hier bij de biologische boer om de hoek ook maken.
Maar die laat zijn koeien op de 1 of andere manier nog steeds niet halal slachten. Ik zal eens vragen waarom.
? wil met dit plaatje even duidelijk maken dat ze weldegelijk een prima leven kunnen hebben in landen als egypte