Ook ik had gehoopt dat hij inmiddels terecht zou zijn.. Ik duim nogsteeds voor een goede afloop!
Kentaro
Geplaatst: 02-02-12 10:43
Zag gister een stukje op t.v. en had heel hard gehoopt dat hij inmiddels terecht zou zijn. Wat een nachtmerrie voor het gezin!!! Zolang er geen nieuws is, kan het nog alle kanten op, dus blijven heel hard duimen voor de familie!
Dat is 10 kilometer hier vandaan ongeveer, hoop dat hij snel gevonden wordt..
Kentaro
Geplaatst: 02-02-12 11:26
Dit gaven ze zojuist op MSN nieuws:
LUTTELGEEST (ANP) - De 10-jarige Michael van Dijk uit Luttelgeest (gemeente Noordoostpolder) die sinds woensdagavond wordt vermist, is nog steeds niet gevonden. ,,Alles is uit de kast getrokken, maar tot nu toe zonder resultaat'', aldus een politiewoordvoerder donderdag.
Politie, vrijwilligers en brandweer hebben tot half 5 gezocht naar de jongen. ,,Het hele dorp is ondersteboven gekeerd en er is gezocht in het buitengebied.'' De politie vreest het ergste. ,,Het was vannacht bitter koud.'' De zoektocht is donderdagochtend hervat.
De politie gaf een Amber Alert uit. Daarmee alarmeert de politie in korte tijd miljoenen Nederlanders.
Nog steeds kwijt dus.. Ik zag net nog een artikel voorbij komen uit de Telegraaf. Het schijnt dat het jongetje het verstandelijke vermogen heeft van een kindje van drie jaar oud. Gewoonweg vreselijk dit. Ik was toevallig in Dordrecht toen Milly Boele twee jaar geleden vermist was. Overal die posters bij de stations e.d. Sindsdien krijg ik elke keer de rillingen bij een nieuw amber alert
echt verschrikkelijk... hoop dat hij gauw gevonden word!
Donkerblauw
Geplaatst: 02-02-12 12:15
Zag gisteravond ook het Amber-alert voorbij komen op tv, dus had goede hoop dat het ventje inmiddels al weer terecht zou zijn. Maar helaas.. Hoop echt dat ze 'm snel in goede gezondheid terug vinden.
Dit is echt vreselijk voor z'n ouders en de rest van z'n familie, die onwetendheid.
Muzefee
Geplaatst: 02-02-12 12:17
Ik lees op de website van omroep Flevoland dat ze momenteel met duikers bezig zijn bij de kade op aanwijzing van het waterschap. Deze vermoedt dat er een wak zit in het ijs.
Ik hoop het niet, ik hoop het niet.... Oh bah.... Arme ouders.
kitty_gomez
Geplaatst: 02-02-12 12:36
.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 07-03-24 19:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Relien
Geplaatst: 02-02-12 12:36
pff ik hoop echt dat hij nog levend word gevonden dat hij gewoon gekipnapd is ofzo en dat ze hem daar nog gezond en wel vinden.. Het is ook niet leuk maar beter dat hij overleden is
Ik hoop toch zo dat ze hem niet vinden onder het ijs
goldflower
Geplaatst: 02-02-12 12:58
en ik vrees dat als hij niet onder het ijs is , dat hij dan weer slachtoffer is geworden ven 1 of andere zieke gek... is toch allemaal niet meer normaal in dit leven!!! Ik hoop echt dat hij heelhuids thuiskomt,,dat zal weer een lichtpuntje zijn in deze zieke wereld.. Arme knul ...
Ik weet ook niet of ze hem onder het ijs vinden, immers ze hadden gisteren daar ook al gekeken, dan zou dat wak er ook al gelegen moeten hebben. Maargoed, alles is mogelijk natuurlijk, de politie heeft geen enkel aanknopingspunt.