Goof schreef:Lepeltje schreef:Nou en ik vind dat zon moskeedak vaak de vorm heeft van een tiet, meestal ook nog met een knetterharde tepel erop. (met eventueel dan een paar pikken eromheen)
![]()

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mixje90 schreef:Geen zin om mee te doen aan de discussie, maar er zijn ook aardig veel mensen die wel voor een geloof kiezen, welk geloof dat ook mag zijn.Citaat:Naar schatting bekeren zich jaarlijks 500 Nederlanders tot de islam.[10]
Wikipedia
lifaya schreef:yoghurt kun je nog met fruit nemen, dan valt het minder op
Mixje90 schreef:Ik twijfel, wie zijn dommer?
Mensen zoals deze "imam",
Of mensen die geloven dat dit een echte islamitische uitspraak is? Schrik er dan wel van hoe onwetend sommige mensen zijn...
Ieder beetje normaal denkend persoon met een beetje kennis van religies/geloven weet dat dit bullshit is xD
maura schreef:Ik heb er helemaal niets tegen als de nieuwsredactie geen zin of tijd heeft voor dingen als kritisch nadenken en bronnen controleren. Alleen zou ik het dan best leuk vinden dat er gewoon bij staat dat het niet om nieuws gaat maar om een ongecontroleerd gerucht dat wel lekker klinkt.
Mixje90 schreef:Ik hoorde op de radio(bnr) een x over een nederlands meisje die een boete riskeerde omdat ze fietste met een "te kort" rokje in New York...
Elk land/volk heeft zo zn regels normen en waardenBoeiend als je er niet woont...