Geen bananen meer voor moslima's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:35

Goof schreef:
Lepeltje schreef:
Nou en ik vind dat zon moskeedak vaak de vorm heeft van een tiet, meestal ook nog met een knetterharde tepel erop. (met eventueel dan een paar pikken eromheen)

_O- _O-

:') _/-\o_

Rennie89

Re: Geen bananen meer voor moslima's

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:36

Wat dachten jullie van melk, mogen ze dat nog drinken? lijkt toch echt teveel op sperma :n

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:36

Of yoghurt... :=

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:37

yoghurt kun je nog met fruit nemen, dan valt het minder op :Y)

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:39

Dan maar melk met cornflakes :P

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:40

lifaya schreef:

Sperma met brokjes...

kensha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:43

Straks ook geen sap meer voor de moslims?

Gek voor worden.....

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:44

Ik was toevallig een banaan aan het eten. Wat een gek gedoe daar zeg. Dit slaat echt weer werkelijk alles. Wat een geweldige reacties trouwens hahah!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:46

Agossie schreef:
lifaya schreef:

Sperma met brokjes...

GETVERDEMME :')

Sanne_gm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:50

hahhaha mij kun je opvegen _O-

of yoghurt dat over de datum is klinkt als....
inderdaad
nog meer sperma met brokjes

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:50

spermaklonten :')

Sanne_gm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 13:51

lifaya schreef:
spermaklonten :')

dat klinkt wel echt heel smerig :Y)

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:05

Waar het dus op neerkomt... is dat vrouwen allerlei verboden opgelegd worden omdat MANNEN anders op 'onreine' gedachten komen? Tss.. typisch kerels dus als die zichzelf niet kunnen beheersen en vrouwen daar voor moeten opdraaien. Ze zullen niet op het idee komen dat je het kwaad maar beter bij de wortel (!!!!) kunt aanpakken. Nou ik weet 't wel hoor: pikkies hakken!

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:09

Ik twijfel, wie zijn dommer?
Mensen zoals deze "imam",
Of mensen die geloven dat dit een echte islamitische uitspraak is? Schrik er dan wel van hoe onwetend sommige mensen zijn...

Ieder beetje normaal denkend persoon met een beetje kennis van religies/geloven weet dat dit bullshit is xD

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:11

Mixje90 schreef:
Geen zin om mee te doen aan de discussie, maar er zijn ook aardig veel mensen die wel voor een geloof kiezen, welk geloof dat ook mag zijn.

Citaat:
Naar schatting bekeren zich jaarlijks 500 Nederlanders tot de islam.[10]

Wikipedia :)

WTF, dat is echt nog veel naar mijn idee.. :oo

lifaya schreef:

Yoghurt met banaan :9 :')

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:23

Mixje90 schreef:
Ik twijfel, wie zijn dommer?
Mensen zoals deze "imam",
Of mensen die geloven dat dit een echte islamitische uitspraak is? Schrik er dan wel van hoe onwetend sommige mensen zijn...

Ieder beetje normaal denkend persoon met een beetje kennis van religies/geloven weet dat dit bullshit is xD

Dit vinden kostte een minuut of drie:
http://bikyamasr.com/50613/editorial-on ... er-sheikh/

Dit is niet het eerste 'nieuws'-item op Bokt dat meer met overschrijven te maken heeft dan met journalistiek. Ik heb er helemaal niets tegen als de nieuwsredactie geen zin of tijd heeft voor dingen als kritisch nadenken en bronnen controleren. Alleen zou ik dan best leuk vinden dat er gewoon bij staat dat het niet om nieuws gaat maar om een ongecontroleerd gerucht dat wel lekker klinkt.
Aan de andere kant blijft het grappig om de reacties op dit soort topic te volgen, dus wie weet zitten er op de nieuwsredactie wel gewoon mensen die bokt graag uitlachen?

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:27

Nou Maura, ik neem aan dat je niet van de Bokt redaktie verwacht dat ze een even uitgebreid excuusverhaal gaan schrijven als degene die jij hier gelinked hebt.. vooralsnog heb ik vanmorgen heerlijk gelachen en dan met name om de hilarische reacties van een aantal fantasierijke bokkers!

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 14:29

lol @maura

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 15:34

maura schreef:
Ik heb er helemaal niets tegen als de nieuwsredactie geen zin of tijd heeft voor dingen als kritisch nadenken en bronnen controleren. Alleen zou ik het dan best leuk vinden dat er gewoon bij staat dat het niet om nieuws gaat maar om een ongecontroleerd gerucht dat wel lekker klinkt.

Excuses voor de bokt-nieuwsredactie, ik heb dit topic de eerste keer gewoon aangeklikt omdat het tussen de actieve topics stond. Nu zie ik dat het geen topic van de nieuwsredactie is maar een 'gewoon' nieuwsbericht. Daarom even verder gegaan en de bokt-regels nagelezen. En dit viel me op:

Regels betreft het plaatsen van nieuwsberichten
Wij willen voorkomen dat er op Nieuws en Maatschappij nieuwsberichten met een 'twijfelachtig' waarheidsgehalte worden geplaatst. Dergelijke berichten nodigen uit tot speculatie of een hoog oplopende discussie omdat het nieuws onvolledig en niet te controleren is. Wanneer je een nieuwsbericht wilt plaatsen dien je te letten op het volgende:

Plaats alleen recent nieuws.
Zorg ervoor dat de titel van je topic niet opzettelijk misleidend is.
Vermeld altijd de bron in de vorm van een link! Hiermee wordt een directe link naar het bericht bedoeld, dus geen algemene link zoals http://www.nu.nl.
Quote het originele nieuwsbericht van de website.
Geef in de openingspost je eigen mening die aan kan zetten tot een interessante discussie.

De regels en de bedoeling van deze regels lijkt mij hartstikke duidelijk. Toch begint dit topic met een bericht met een behoorlijk twijfelachtig waarheidsgehalte. Misschien zou het beter lukken om te voorkomen dat zulke berichten geplaatst worden als de lijst met algemene linken wordt uitgebreid? Dit topic voldoet namelijk niet aan de regels, want de werkelijke bron is niet de Telegraaf maar Bikya Masr (zoals ook in het bericht van de Telegraaf staat). Een link naar die bron ontbreekt, mogelijk omdat de site van de Telegraaf onterecht wordt beschouwd als acceptabele bron.

@Jannepauli: ik kan hier ook best om lachen hoor, maar om de een of andere reden realiseer ik me halverwege zo'n lachbui altijd opeens hoe ongelooflijk triest het eigenlijk is dat mensen liever geloven dat andere mensen de grootst mogelijke onzin uitkramen dan dat ze even een paar minuten zelf kritisch nadenken. En dat zulke niet-nadenkende mensen de onzin in kwestie ook vrolijk verder gaan zitten verspreiden. Nu gaat het om iets stompzinnigs, niet zo lang geleden ging het om een kind dat een ander kind gedood zou hebben. Een onvolledig bericht dat gekopieerd wordt en waar duizenden mensen een oordeel over vellen zonder bereid te zijn enige moeite te doen om na te gaan wat er werkelijk gebeurd is. Noem me een zwartkijker, maar ik vind dat allesbehalve grappig.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:27

Nee, zulke rare uitwassen komen echt niet voor in de wondere wereld der godsdienstigen....

Binnen een niet nader te noemen geloof, mogen vrouwen niet op een tafel klimmen om een lampje te verwisselen als er heren aanwezig zijn. Die zouden de dame wel eens onder de rok kunnen beloeren... En ja, dat was nog niet zo lang geleden een serieuze richtlijn binnen dat geloof. Mannen hadden het er maar druk mee. :+

Laten we ons dan nu verder vrolijk maken over moslima's in Saudi Arabie die hun ogen moeten bedekken als deze te 'verleidelijk' zijn...

DonDon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:33

Lol maura. Wat maakt het uit. We hebben onze lol gehad...

FiveSports

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:38

Ik hoorde op de radio(bnr) een x over een nederlands meisje die een boete riskeerde omdat ze fietste met een "te kort" rokje in New York...

Elk land/volk heeft zo zn regels normen en waarden :) Boeiend als je er niet woont...

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:39

LisaFaded schreef:
Lol maura. Wat maakt het uit. We hebben onze lol gehad...

_/-\o_ :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:39

Mixje90 schreef:
Ik hoorde op de radio(bnr) een x over een nederlands meisje die een boete riskeerde omdat ze fietste met een "te kort" rokje in New York...

Elk land/volk heeft zo zn regels normen en waarden :) Boeiend als je er niet woont...

dan moet ze wel met een heel kort rokje zonder ondergoed hebben gefietst :') want wat je daar allemaal tegenkomt... :')

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-11 16:41

_O- ik vind het bijna grappig dit, hoe verzinnen ze het?