Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Ik vind het echt wel een mooie vrouw ehh man..
HEMA doet goed werk door dit te doen.
Misschien wordt het taboe dan ooit verbroken.
Ilsemarie schreef:Het wordt tijd dat de vrouw in de mode weer een normaal postuur krijgt en van zichzelf houdt zoals ze is, of dat nou dun/'normaal'/dik en met kleine/'normale'/grote borsten is. Té is gewoon nooit goed, alleen tevreden. Maar ik heb het idee dat we dat al een paar jaar vergeten zijn... Voorgevormd of een iniminibeetje vulling kan ik me best wat bij voorstellen maar waarom in vredesnaam 2 maten groter? Daarmee hou je anderen en vooral jezelf voor de gek, dan kan je beter eraan werken dat je jezelf accepteert zoals je bent, iedereen heeft andere plus en minpunten en met de juiste kleding kan je heel goed accenten leggen op wat je mooi vind aan jezelf.
dwaallicht schreef:Hele rare actie van de Hema. Hema staat voor degelijk, het gezin, de "gewone" Hollander maar bij mijn weten niet voor controversieel. Ik heb er zelf voor gewerkt en ze hebben een star, non-flexibel personeelsbeleid (wat ook weer haaks staat op de rest van hun uitstraling.)
Ik ga eens opzoeken wat het idee achter dit model was. Want begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen androgyne modellen of homoseksualiteit (voor mensen dat gaan roepen..) maar ik vind dit gewoon echt een vreemde zet van Hema en vraag me af wat ze er mee willen?
dwaallicht schreef:Hele rare actie van de Hema. Hema staat voor degelijk, het gezin, de "gewone" Hollander maar bij mijn weten niet voor controversieel. Ik heb er zelf voor gewerkt en ze hebben een star, non-flexibel personeelsbeleid (wat ook weer haaks staat op de rest van hun uitstraling.)
Ik ga eens opzoeken wat het idee achter dit model was. Want begrijp me niet verkeerd, ik heb niks tegen androgyne modellen of homoseksualiteit (voor mensen dat gaan roepen..) maar ik vind dit gewoon echt een vreemde zet van Hema en vraag me af wat ze er mee willen?
Dribbel schreef:Dat is iets waar ik op hoop, want als ik in mijn omgeving al hoor dat mensen het vervelend vinden als er vanuit gegaan wordt dat je op het andere geslacht valt en moeilijk moet doen om aan te geven dat dit niet zo is, dan is dit nog een flinke stap verder. De lijn tussen man en vrouw kan misschien biologisch bepaald zijn, maar in je hoofd en met je hart kan dat heel anders zijn. Je voelt je zoals je bent en niet alleen zoals je er van buiten uit ziet of wat er in je DNA zit. En wie zegt dat een man geen jurk kan dragen, lang haar kan hebben en make-up op kan hebben. Voor sommige is het dan een vrouw, maar het is gewoon een man met een eigen identiteit en gevoel. Je bent wie je voelt en je bent niet wat andere mensen vinden.