als die pino´s van jouw namen en adressen weten en niets doen is er iets niet goed en kun je gewoon een klacht indienen..toch?
hoe kom jij erbij dat ze van mij de namen en adressen hebben, je moet niet je eigen invulling eraan geven he 
Op bokt een grote mond hebben over pino´s kunnen we allemaal...als je een beetje lef hebt (en je bent mondig genoeg zeg je), ga hier dan achteraan..want dit klopt natuurlijk van geen kanten.
hoe weet jij dat het niet klopt dan? ben je ook een pino en heb je in de computer gekeken? want dan zou je zien dat wij er allang achteraan geweest zijn, en wij mogen volgens hun geen eigen rechter spelen, dus er valt nergens achteraan te gaan Buiten het feit dat ik er niets van geloof, of dat het verhaal in ieder geval een tikkeltje anders is als jij hier spiegelt. Misschien is de bewijsvoering niet rond, al hebben ze vermoedens met een grote mate van waarschijnlijkheid.
wat jij gelooft moet jij lekker weten
intresseert mij ook weinig als ik maar weet dat het de waarheid is. Ze hebben zelf gezegd: we willen ze pakken op heterdaad,oftewel ze gaan wachten tot ze weer een fout begaan. Als ze nou gewoon zeggen dat ze bang zijn voor de marokaanse gemeenschap dan zijn ze eerlijker...........nee ze draaien altijd overal omheenJe tweede voorbeeld is het toppunt van zieligheid..buiten dat iedereen zijn beroep moet leren en gewoon een baas heeft in het normale leven, zijn je ervaringen uit tweede hand en dus helemaal niet zeker. Als je kennissen net zo tegen de politie aankijken als jij ben ik bang dat ze dat ook weer van de wind hebben vernomen.
jij leest echt niet he? mijn ervaringen zijn niet uit 2e hand , heb zelf met ze samen gewerkt en mijn vriendin is een agent
niet goed lezen en dan een berg commentaar geven is pas de toppunt van ....je derde voorbeeld over de hufters is een mooi sluitstuk over waar je post eigenlijk om gaat...je hebt om wat voor reden dan ook een hekel aan de politie en gebruikt elk dom iets om eens lekker te spuien. Je hebt geen enkel idee waarom oom agent aan het bellen was en kunt dat ook helemaal niet beoordelen. Buiten dat is de politie een verzamelnaam voor een hele organisatie en kan er altijd iemand tussen zitten die iets fout doet...heeft verder niets met het functioneren van de politie te maken. Als een slager iemand vermoord zijn toch ook niet alle slagers gevaarlijke gekken?
ow die reden staat toch wel duidelijk vermeld......en ik gebruik idd elke dom iets van de politie om daarover te vallen ja
en ome agent dient net als ons gewoon handsfree te bellen, het is vast iets prive geweest want anders kan het gewoon via hun systeem en dat is handsfree
en er kan altijd iemand tussen zitten die iets fouts doet
dat is dus duidelijk dat jij ook niet weet waarover je praat want weet jij hoeveel fouten agenten maken? en weet je hoeveel er corrupt zijn?
en ja je zal er vast goede agenten tussen hebben, maar ze zijn met weinig of niet te bekennen in amsterdam denk ik ,want daar heb ik alleen maar slechte ervaringen met zeIk vind het nogal triest dat een volwassen iemand zo kortzichtig kan reageren. Jou uitgesproken mening slaat gewoon kant nog wal en is nergens op feiten gebaseerd...en bovendien gign het helemaal niet om de politie in dit topic. Maargoed..de een helpt graag slachtoffers, en de ander speelt het graag....
je mag vinden wat je vindt, ik heb een mening jij de jouwe.......en het is jouw mening dat het nergens op gebaseerd is, net als jouw mening over mij. Nergens kan je het hard maken dus als je zo groots wil doen,maak het maar hard dan.
het gaat om de boetes hier in het topic en dat is de vrijwillige keuze van de agenten om die uit te delen of niet dus het gaat ook wel degelijk over hun, politie en hun boetes staan verbonden met elkaar hoe je het ook wendt of keert
en nogmaals, lezen is een vak want ik speel nergens slachtoffer, zou het niet eens willen zijn want van de politie hoef je daarin echt geen hulp te verwachten,dat voorbeeld heb ik wel duidelijk gezien bij mijn schoonvader
maar goed, je hebt idd altijd figuren die graag een grote mond over de jouwe willen geven met teksten die niet kloppen omdat ze zelf niet goed lezen 
zouden ze dat wel doen dan hebben ze toch andere stof nodig en die ontbreekt ze.....