Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

horzlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:04

ja wel dan dan zelf van die leeftijd maar toch

ronduit ordinair ik ga gewoon spijkerbroek gympen en een hempje als ik al ga
je zel het maar nodig en mooi vinden

Borisje

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:45

Ik zit hier even heel hard te lachen als ik 12 jarige kinderen zie dansen á la doggystyle :')
Ik weet wat schuren is, zie het vaak genoeg, maar klaarkomen met condoom in je broek? :=

Sta je dan in de disco, lekker te schuren met het knapste meisje van je dromen..

AAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Zo. Nu eerst een Bavaria (0% alcohol natuurlijk)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:51

meisje_ schreef:
Denk inderdaad dat ze die bedoeld..
Schuren en klaarkomen? ben dan PAS 18 maar nog never nooit van gehoord. Ga mijn vriend eens vragen of hy meer weet? hihi

Hahaha ben je op een idee gekomen? :D

Nee, in alle serieusheid.... Gatsie... Maar goed, jochies en hun hormoontjes hebben niet veel nodig om ehhh tot hun hoogtepunt te komen. Schuren doe ik met een schuurmachine, heb ik geen vent voor nodig :P
Ik vond op die leeftijd schuifelen al spannend genoeg hahha

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 23:25

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 17:50, in het totaal 1 keer bewerkt

JNAWA_Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 01:04

Ik hoorde het op de radio! Moest stiekem wel een beetje om lachen hoor! :') ze verzinnen op steeds weer iets nieuws! :=

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 01:35

Haha! ik moet hier toch wel heel hard om lachen!! Je moet volgens mij echt goed je best doen wilt dát lukken hoor... Hoe verzinnen ze het _O-

maar terecht!

Thea_Dinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 08:55

Borisje schreef:
Ik zit hier even heel hard te lachen als ik 12 jarige kinderen zie dansen á la doggystyle :')
Ik weet wat schuren is, zie het vaak genoeg, maar klaarkomen met condoom in je broek? :=

Sta je dan in de disco, lekker te schuren met het knapste meisje van je dromen..

AAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!

Zo. Nu eerst een Bavaria (0% alcohol natuurlijk)

_O- Hahah, ik zie het al helemaal voor me.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:03

Tja, als mama zijnde wist ik wel wat schuren was
Heb alleen altijd een iets andere uitleg gekregen....
Dat kranten artikel aan me dochter laten lezen, die zei enkel, ja en???
Dus ik doe jij aan ook aan schuren of word jij geschuurt ( noemen we dat zo??)
O ja hoor, maar niet zoals het in de krant staat hoor mama, das echt goor!!
Kreeg gelijk verhalen van jongens die het wel op de krant versie doen, mmmmm die moeten hier maar niet aanbellen om te vragen of ze meegaat naar een dansfeest.....

We kunnen ons dom houden als ouders, onze kinderen doen dat niet, maar ja, staan we overal naast en bij???

Kelszz_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:07

Ik vind het op de aangegeven leeftijd een goed verbod.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:07

Ik ben al jaren geen 14 meer maar schuren en klaarkomen is nieuw voor mij := wist wel van het bestaan van schuren af, je ziet het idd vooral bij jongere jeugd (ik heb er nooit aan meegedaan, toen ik die leeftijd had was het ook niet zo bekend geloof ik - of ik kende het toen gewoon niet ;) ). Vind het goed dat ze er wat op gaat letten, maar vraag me af in hoeverre die condooms echt voor dit doel gebruik worden. :+

eenitraM schreef:
0152141488 schreef:
Ja, maar het gaat toch heen en weer....

Meid! Je bent 14. :wow: 8)7

:') Kom op zeg, denk jij nou echt dat veertienjarigen met barbies spelen? Ik niet hoor :n op die leeftijd hoor je imo gewoon te weten hoe alles werkt (daar is seksuele voorlichting voor). ;)

eenitraM schreef:
Meid, wat ik zei; je bent 14 := Jij moet nog met je barbies spelen ipv bepalen wanneer de jeugd geschikt is voor sexuele voorlichting. Het is trouwens geen sexuele voorluchting wat je krijgt, maar het gaat over voortplanting hoe en wat.

Op mijn 14e was ik echt wel bezig met jongens hoor, hele normale leeftijd. Waarom zo betuttelen? Barbies? :n Dan ben je een jaar of <10. Nu heb ik nooit met barbies of poppen gespeeld maar ik had wel knuffels/dino's, dat was toch echt onder de 10 jaar hoor. ;)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:22

Ik sta verbaasd dat kinderen van die leeftijd uit gaan en dat de ouders dat nog toelaten ook. Ach ik zal wel een oude doos zijn maar op die leeftijd moest ik echt niet proberen om uit te gaan. DAt ze dat schuren ook nog dansen noemen. Geloof dat de fatsoen norm bij de jonge tieners toch echt wel non existence is tegenwoordig.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:40

petraaken schreef:
Ik sta verbaasd dat kinderen van die leeftijd uit gaan en dat de ouders dat nog toelaten ook. Ach ik zal wel een oude doos zijn maar op die leeftijd moest ik echt niet proberen om uit te gaan. DAt ze dat schuren ook nog dansen noemen. Geloof dat de fatsoen norm bij de jonge tieners toch echt wel non existence is tegenwoordig.

Daarvoor hebben ze die "light" avonden, dat zie je steeds meer
Maar goed, het blijft jong, mee eens hoor.
Wat ik dan ook nog vind overings als ik mijn dochter met vriendinnen weg breng.
De kleding die sommige meiden ( het gros eigelijk) aanhebben, alsof ze regelrecht van de wallen zijn geplukt!!!
En dan vinden ze het raar ( incl. ouders ) dat ze lastig worden gevallen, zo apart. Dan denk ik echt weleens, he meid, trek eens wat meer aan dan een lapje stof om je kont!!!
Mijn dochter heeft altijd een spijkerbroek aan, met een normaal topje/shirtje. En niet iets waar ze half naakt mee in de disco staat

S_en_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:42

HAHAHAHAHAHAHAHA 1e wat ik dacht? Zo.. die komen makkelijk klaar _O-

Vond schuren vroeger al stom.. jongens kunnen toch niet dansen :') Nu snap ik waarom ze het niet kunnen _O-

2e gedachte

Jakkiebah :){

Edit: Ik was op mn 14e nog niet bezig met jongens hoor.. ik speelde wel nog met barbies :')

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:45

Dit verbod geldt echt al meer dan een half jaar :')

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:52

Haha, Dirty Dancing :D

Citaat:
Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.”

Hoe weet die man dat? Zelf gecontroleerd?

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 09:54

Jannepauli schreef:
Haha, Dirty Dancing :D

Citaat:
Jongens doen een condoom om en gaan dan zo hard tegen de meisjes aanschuren, dat zij klaarkomen in hun broek. We hebben het daarom direct verboden.”

Hoe weet die man dat? Zelf gecontroleerd?

denk dat je het wel van die gezichten kan aflezen ;)

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:54

Nou dan is de zogenaamde Dirty Dancing dans dan nog heel braafjes.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 10:56

Goh, ik dacht eerst dat het hier over staart- en manenexceem bij tieners ging. Wij noemden dat vroeger nooit schuren..

Verder is het verhaal bijna te vies voor woorden.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:02

petraaken schreef:
Ik sta verbaasd dat kinderen van die leeftijd uit gaan en dat de ouders dat nog toelaten ook.

Er zijn de afgelopen paar jaar steeds meer grote 'feesten' voor tieners tussen de 12 en de 16.
Voorheen was dat in een jeugdcentrum en heette het de instap of de instuif ofzo, nu is het gewoon in de normale discotheken. Bij ons in Tilburg wordt het om de zoveel tijd in de 013 gehouden, nou die is dan gewoon stampvol!

Over het feit dat ze zo dansen: kan me werkelijk niets interesseren. Als ze daar nou gelukkig van worden, lekker laten! :j
Maar ik vind het wel erg slecht dat meisjes aangeven dat ze onzedelijk betast worden en niet vrijwillig deze 'schuursessie' moeten ondergaan. Dat gaat dan ook absoluut te ver en ik begrijp goed dat het nu maar gewoon geweerd wordt.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:07

joostvangestel schreef:
Goh, ik dacht eerst dat het hier over staart- en manenexceem bij tieners ging. Wij noemden dat vroeger nooit schuren..

Verder is het verhaal bijna te vies voor woorden.

Nou Joost je bent in elk geval al gewaarschuwd als die van jou naar zo'n feest willen. Denk dat ik gewoon mee zou gaan om de boel in de gaten te houden. Eens kijken of ze nog zo zouden durven dansen als vader of moeder er staan op te kijken. :=

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:09

Majken schreef:
schuren vind ik niet eens zo erg, maar die jongens die dan klaarkomen gaat me echt te ver, vies gewoon. Ik was allang weg dan. :')

Inderdaad! Beetje dansen, zoenen, tja dan ga je al gauw schuren (wat een woord keuze....krijg voortaan rare ideeen bij schuren). Maar het zien als dans en er bewust mee willen klaarkomen... :wow:

Edit: en op die leeftijd :+
Laatst bijgewerkt door Zonnetje81 op 23-11-11 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:10

Iets in mij wil dit gewoon niet geloven... :x

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:12

petraaken schreef:

Alcazar Light is een feestje van 20.30u tot 23u
De kinderen die daar komen worden door de ouders afgezet & weer opgehaald.
Het is dus niet zo dat ze zonder toestemming uitgaan.
(Enkele komen vanuit de stad met openbaar vervoer.)

MiniMouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:57

Ik snap het niet helemaal hoe het dan in zijn werk moet gaan.....
Zo?>>>>

Een jongen staat naast de dansvloer, ziet een leuk meisje, rent de dansvloer op en begint lekker te schuren.
Toen kreeg hij een st**ve, bukt even om een condoom om te doen???
Gaat weer verder met schuren......etc...

Zover ik weet is een condoom niet in slappe toestand al om te doen hoor ....???
Alhoewel....maar het lijkt me nou niet echt dat het blijft zitten.......Ach ze zijn ook jong...hebben ze nog niet geleerd natuurlijk haha!
Ik vind het maar een vaag verhaal, het is dat het niet bijna 1 april is.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:18

petraaken schreef:
Nou Joost je bent in elk geval al gewaarschuwd als die van jou naar zo'n feest willen. Denk dat ik gewoon mee zou gaan om de boel in de gaten te houden. Eens kijken of ze nog zo zouden durven dansen als vader of moeder er staan op te kijken. :=

Gewaarschuwd ben ik al heel lang. Toen ik 11 was (1978) gingen we op schoolkamp. Introductie tot schoolkamp was seksuele voorlichting (door een pater!!), op het schoolkamp zelf werden de avonden ingevuld met dansen (voornamelijk schuifelen, dat kennelijk nu zich tot "schuren" heeft ontwikkeld). Je t'aime (moi non plus) was daar het plaatje dat ongeveer 5 keer per uur voorbijkwam. Daarna heb ik op de middelbare school nog vele disco-avonden meegemaakt. In pakweg 30 jaar kan ik me voorstellen dat de ontwikkelingen bedenkelijk zijn geweest. Mijn zoon is nu ook 11.

Hoe dat de organisatie achter het gebruik van condooms is gekomen brengt voor mij al heel erg onsmakelijke beelden naar voren. Dit zijn nogal ziekelijke uitwassen. Het hele motief erachter kan ik wel raden, maar bij word ik er niet van.

Verder geloof ik wel dat ik (en mijn vrouw) mijn zoon een goede opvoeding hebben meegegeven. Ik denk dat hij eerder klokkenluider zou worden in zo'n geval. Maar we houden wel een oogje in het zeil, want de hormonenachtbaan komt er nu echt wel aan.