Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
meisje_ schreef:Denk inderdaad dat ze die bedoeld..
Schuren en klaarkomen? ben dan PAS 18 maar nog never nooit van gehoord. Ga mijn vriend eens vragen of hy meer weet? hihi
Borisje schreef:Ik zit hier even heel hard te lachen als ik 12 jarige kinderen zie dansen á la doggystyle
Ik weet wat schuren is, zie het vaak genoeg, maar klaarkomen met condoom in je broek?
Sta je dan in de disco, lekker te schuren met het knapste meisje van je dromen..
AAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHHHEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
Zo. Nu eerst een Bavaria (0% alcohol natuurlijk)
eenitraM schreef:0152141488 schreef:Ja, maar het gaat toch heen en weer....
Meid! Je bent 14.![]()
eenitraM schreef:Meid, wat ik zei; je bent 14Jij moet nog met je barbies spelen ipv bepalen wanneer de jeugd geschikt is voor sexuele voorlichting. Het is trouwens geen sexuele voorluchting wat je krijgt, maar het gaat over voortplanting hoe en wat.
petraaken schreef:Ik sta verbaasd dat kinderen van die leeftijd uit gaan en dat de ouders dat nog toelaten ook. Ach ik zal wel een oude doos zijn maar op die leeftijd moest ik echt niet proberen om uit te gaan. DAt ze dat schuren ook nog dansen noemen. Geloof dat de fatsoen norm bij de jonge tieners toch echt wel non existence is tegenwoordig.
petraaken schreef:Ik sta verbaasd dat kinderen van die leeftijd uit gaan en dat de ouders dat nog toelaten ook.
joostvangestel schreef:Goh, ik dacht eerst dat het hier over staart- en manenexceem bij tieners ging. Wij noemden dat vroeger nooit schuren..
Verder is het verhaal bijna te vies voor woorden.
Majken schreef:schuren vind ik niet eens zo erg, maar die jongens die dan klaarkomen gaat me echt te ver, vies gewoon. Ik was allang weg dan.
petraaken schreef:Ik sta verbaasd dat kinderen van die leeftijd uit gaan en dat de ouders dat nog toelaten ook. Ach ik zal wel een oude doos zijn maar op die leeftijd moest ik echt niet proberen om uit te gaan. DAt ze dat schuren ook nog dansen noemen. Geloof dat de fatsoen norm bij de jonge tieners toch echt wel non existence is tegenwoordig.
petraaken schreef:Nou Joost je bent in elk geval al gewaarschuwd als die van jou naar zo'n feest willen. Denk dat ik gewoon mee zou gaan om de boel in de gaten te houden. Eens kijken of ze nog zo zouden durven dansen als vader of moeder er staan op te kijken.