Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik snap niet dat mensen dat doen, zomaar in de auto gaan zitten zonder rijbewijs, omdat ze zelf denken er wel klaar voor te zijn. Kleine stukjes, echt de auto nodig, waarom laten staan als hij toch voor de deur staat, 'hier zitten alleen maar brave mensen'... Stuk voor stuk banketstaaf om te doen wat niet mag.
Ik baal soms van bokt, waar je aan de regels houden is weggelegd voor 'de watjes' en 'de brave lui'. Mensen stoken elkaar hier vaak op om domme dingen te doen, er wordt vanalles goedgepraat onder het motto 'dat hebben we allemaal gedaan toen we jong waren'.
Ik vind dit een super topic, mag iedereen maar goed in zijn oren knopen wat de risico's zijn
Vienna2007 schreef:Joolien schreef:Ik ben ook in 1 keer geslaagd maar dat heeft een reden. Als je niet slaagt, ben je gewoon niet goed genoeg.
Nooit van faalangst gehoord? Dat is geen fabeltje. Ik kan alleen voor jouw hopen dat het jouzelf nooit overkomt.
Vienna2007 schreef:Joolien schreef:Ik ben ook in 1 keer geslaagd maar dat heeft een reden. Als je niet slaagt, ben je gewoon niet goed genoeg.
Nooit van faalangst gehoord? Dat is geen fabeltje. Ik kan alleen voor jouw hopen dat het jouzelf nooit overkomt.
Joolien schreef:Ik ben ook in 1 keer geslaagd maar dat heeft een reden. Als je niet slaagt, ben je gewoon niet goed genoeg.
Citaat:Ok, misschien kort door de bocht, het is natuurlijk een momentopname, maar als je 5 keer zakt is er wel iets mis met je rij-inzicht...