Hmm ik ga mee met die man van het NOS journaal; het kan bijna iedereen zijn op die foto... hij lijkt er wel wat op, maar t kan ook net zo goed een onbekende zijn...
Poosje81
Geplaatst: 20-10-11 15:27
jenny19 schreef:
Sorry Leonoor, ik had geen idee waar ik het zo snel moest plaatsen! Mijn excuses!
Dat kan gebeuren, het gaat ook nu allemaal érg snel!
Hier krijg ik er weinig van mee, zit op de zaak en op de radio heb ik er eigenlijk nog niets over gehoord Ga ook eens even zoeken.
Nieuws: Volgens een Libische strijder is Kaddafi neergeschoten met een 9mm wapen, zo vertelt hij aan het persbureau AP. Hij zou de oud-dictator bovendien met zijn schoen hebben geraakt. Dit geldt als een grote belediging in de Arabische wereld.
PalermoZ
Geplaatst door de TopicStarter: 20-10-11 15:31
Nieuws: De nieuwe machthebbers in Libië hebben het stoffelijk overschot van Muammar Kaddafi overgebracht naar de westelijke stad Misurata. Het lijk zal later worden getoond aan media. Dat meldde de Arabische nieuwszender al-Arabiya donderdag.
Twitter: "Aljazeera's Tony Birtley says he has seen mobile phone footage which shows Gaddafi was alive when he was captured"
Nieuws: "Volgens de Nationale Overgangsraad is Muammar Kaddafi's zoon Mutassim niet levend, maar dood. Zijn stoffelijke resten zijn donderdag aangetroffen in de stad Sirte, aldus een woordvoerder."
De foto van dat Franse persbureau vind ik wel erg op Khadaffi lijken, maar of hij dood is of leeft kun je er eigenlijk niet uit afleiden. Het zou bovendien ook gefotosoept kunnen zijn inderdaad. Spannend allemaal dit.
Nieuws: Saif al-Islam Kaddafi, de tweede zoon van de donderdag om het leven gebrachte Libische ex-dictator Muammar Kaddafi, is nog op vrije voeten. Hij houdt zich vermoedelijk op in de woestijn in het zuiden van Libië. Dat meldde een functionaris van de Nationale Overgangsraad (NTC) donderdag tegen de Arabische nieuwszender al-Jazeera.
De dood van Muammar Kaddafi markeert het einde van een tijdperk van despotisme en onderdrukking waaronder het Libische volk te lang geleden heeft.'' Dat stellen de voorzitter van de Europese Raad, Herman Van Rompuy, en voorzitter José Manuel Barroso van de Europese Commissie in een reactie namens de Europese Unie. "Vandaag kan Libië een bladzijde van zijn geschiedenis omslaan en een nieuwe democratische toekomst omhelzen.'' De EU-leiders roepen de Nationale Overgangsraad op om een proces van verzoening op gang te brengen.
Nieuws: Ook de voormalige minister van Defensie Abu Bakr Yunis is gedood, zo meldt de Nationale Overgangsraad. Zijn lichaam is net als die van Muammar Kaddafi en Kaddafi's zoon overgebracht naar de westelijke stad Misurata.