Geest duikt op in bewakingsvideo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:24

loveidefix schreef:
gabjj8 schreef:

1) Ze zijn er altijd, maar niet iedereen kan ze zien, mensen sluiten zich er onbewust voor af.
2) Dat is natuurlijk gewoon een onzin ding :+
3) Ze bestaan niet uit stof, het is een verschijning, het is gewoon een ziel
4) Mensen zijn bang voor het onwerkelijke en dat is dit
5) Het ziet er ook niet uit als een mens, het is onbeschrijfbaar hoe het eruit ziet.

Als ik een ziel/spook heb, zou ik hem graag op de koffie willen hebben! :D Even scheikundig, je kan alleen dingen zien die worden weerkaartst door het licht. Ze bestaan op dat moment dus uit materie. Dingen zoals sproken en geesten kunnen wij niet zien omdat ze niet uit materie bestaan, en dus vind ik dat ze niet bestaan, want alleen dingen met materie bestaan naar mijn mening ;) Mensen die wel spoken enz zien zijn vaak overgevoelig (bedoel ik niet negatief, gewoon overgevoelig) voor prikkels. Ze zien een schaduw en zien daar iets in. Je brein doet dit eigenlijk, want wij mensen willen altijd ergens iets in herkennen. Geef iemand een plaatje dat niets voorsteld en iedereen zal zeggen, doordat de hersens dit niet kunnen verwerken en een oplossing zoeken, dat het op iets lijkt wat ze bekent is. Zo ontstaan spoken, geesten, ailiens enz.

Daar heb je absoluut een punt, loveidefix, maar sommige dingen/gevoelens kan ik gewoon slecht verklaren

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:25

loveidefix schreef:
gabjj8 schreef:
1) Ze zijn er altijd, maar niet iedereen kan ze zien, mensen sluiten zich er onbewust voor af.
2) Dat is natuurlijk gewoon een onzin ding :+
3) Ze bestaan niet uit stof, het is een verschijning, het is gewoon een ziel
4) Mensen zijn bang voor het onwerkelijke en dat is dit
5) Het ziet er ook niet uit als een mens, het is onbeschrijfbaar hoe het eruit ziet.

Als ik een ziel/spook heb, zou ik hem graag op de koffie willen hebben! :D Even scheikundig, je kan alleen dingen zien die worden weerkaartst door het licht. Ze bestaan op dat moment dus uit materie. Dingen zoals sproken en geesten kunnen wij niet zien omdat ze niet uit materie bestaan, en dus vind ik dat ze niet bestaan, want alleen dingen met materie bestaan naar mijn mening ;) Mensen die wel spoken enz zien zijn vaak overgevoelig (bedoel ik niet negatief, gewoon overgevoelig) voor prikkels. Ze zien een schaduw en zien daar iets in. Je brein doet dit eigenlijk, want wij mensen willen altijd ergens iets in herkennen. Geef iemand een plaatje dat niets voorsteld en iedereen zal zeggen, doordat de hersens dit niet kunnen verwerken en een oplossing zoeken, dat het op iets lijkt wat ze bekent is. Zo ontstaan spoken, geesten, ailiens enz.

dat sommige mensen ze kunnen zien, a la... maar sommige mensen denken ook een hotline te hebben met het hiernamaals... Dat vind ik best bizar. Met name omdat de geesten van de doden allemaal hetzelfde lijken te vertellen. Daarom geloof ik er niet helemaal in. Ik geloof wel dat er 'iets' is, ik ben christen, en geloof dat je ziel naar de hemel gaat. Ik zou ook niet weten wat een ziel dan nog hier op aarde moet doen. En ik geloof al helemaal niet dat sommige mensen er contact mee kunnen hebben...

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:26

Dieuwke_ schreef:
Grappig :))

Ik vind het wel heel interessant wat je allemaal zegt gabjj8, hieruit kan ik opmaken dat jij meer 'weet' of 'kunt zien'? :)

Ja, ik heb al sinds mijn geboorte dat ik dingen kan zien die er 'niet' zijn.
Ik ben naar mijn weten niet overgevoelig, totaal niet..

Wanneer je naar Char kijkt, kan je merken dat het nep is, ze heeft een truc die ze iedere keer weer gebruikt.

Wanneer je naar Derek kijkt zie je dat het echt is wat hij vertelt, hij doet het met emotie, en je ziet hem echt @work met hetgeen wat hij ziet.

xJasmijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:26

haha vind het wel grappig, maar denk niet dat het echt is...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:27

ik vind derek net zo nep als char :=
en die 6e zintuig show ook.
Laatst bijgewerkt door verootjoo op 29-09-11 19:27, in het totaal 1 keer bewerkt

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:27

xJasmijn schreef:
haha vind het wel grappig, maar denk niet dat het echt is...

Dit is ook niet echt :+
Maar daar waren we ondertussen wel achter :')

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:31

gabjj8 schreef:

Wanneer je naar Char kijkt, kan je merken dat het nep is, ze heeft een truc die ze iedere keer weer gebruikt.

Wanneer je naar Derek kijkt zie je dat het echt is wat hij vertelt, hij doet het met emotie, en je ziet hem echt @work met hetgeen wat hij ziet.

Vond je dat eerst niet gek? Wat zeiden je ouders ervan? Pure interesse hoor :+

Sani

Re: Geest duikt op in bewakingsvideo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:36

Het ziet er heeel bizar uit!
Ik geloof best dat er overal 'iets' rondhangt, wat een connectie heeft met het verleden.

Ik wil wel eens een nachtje in die winkel op de wacht zitten.

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:40

Dieuwke_ schreef:
gabjj8 schreef:

Vond je dat eerst niet gek? Wat zeiden je ouders ervan? Pure interesse hoor :+

Ik vind het niet gek, want het is nou eenmaal zo :+
Eerst vond ik het gek dat als ik tegen m'n moeder zei dat er in de hoek iemand was, dat zij tegen mij zei dat dat niet zo was.
Ik kon het niet geloven dat hun dat niet konden zien..

M'n ouders vinden het wel best, ik doe er verder niets mee en we hebben het er nooit over :+

Dieuwke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:42

Zie je dan ook echt mensen, zoals ze in films afgebeeld worden? Laatste vraag hoor :o

LoveaHaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:47

bleeerg durf neit te kijken heb keer iets engs gekeken en nu durf ik niet loopt ze gewoon langs of ineeens BOE????

LoveaHaffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:50

ik hou van spanning maar ik wil vanacht wel kunnen slapen vandaar

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:53

Er loopt een vrouw in een witte jurk langs de deuropening, thats all :+

EarthFocus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 19:58

Dieuwke_ schreef:
Zie je dan ook echt mensen, zoals ze in films afgebeeld worden? Laatste vraag hoor :o

Nee, ik zie niet echt mensen, het is gewoon heel vaag, het is een waas en die vormt dan een beeld bij mij vanbinnen..
Wat ik in werkelijkheid zie is dan die waas, die zie ik overal, in m'n kamer, op stal, in de bus echt overal zie je die wazen.
En in mijn hoofd vormt dan het beeld hoe dat mens was.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:03

gabjj8 schreef:
Dieuwke_ schreef:

Nee, ik zie niet echt mensen, het is gewoon heel vaag, het is een waas en die vormt dan een beeld bij mij vanbinnen..
Wat ik in werkelijkheid zie is dan die waas, die zie ik overal, in m'n kamer, op stal, in de bus echt overal zie je die wazen.
En in mijn hoofd vormt dan het beeld hoe dat mens was.

Bedoel je met een 'waas' een soort van 'wolkje'/schim? hmm moeilijk uit te leggen zeg.
Ik zie ook zoiets,en ik denk dat dat hetzelfde is wat jij ziet.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:08

Wel heel knap dat je op een beeldje van een CCTV-cameraatje zo ver kunt inzoomen en dan nog zulk duidelijk beeld hebt := Het lijkt wel CSI! :')

vionnesem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:14

Ook erg knap dat een oud-victoriaans weeskind.. (nja een oud weeskind) een horloge draagt aan haar pols :j

en idd dat het zo duidelijk is dan..

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 21:57

verootjoo schreef:
loveidefix schreef:

dat sommige mensen ze kunnen zien, a la... maar sommige mensen denken ook een hotline te hebben met het hiernamaals... Dat vind ik best bizar. Met name omdat de geesten van de doden allemaal hetzelfde lijken te vertellen. Daarom geloof ik er niet helemaal in. Ik geloof wel dat er 'iets' is, ik ben christen, en geloof dat je ziel naar de hemel gaat. Ik zou ook niet weten wat een ziel dan nog hier op aarde moet doen. En ik geloof al helemaal niet dat sommige mensen er contact mee kunnen hebben...

ik ben ook christene (ook christelijke school) en geloof ook dat je ziel naar de hemel/hel/random plek gaat, maar ik geloof niet dat zielen te zien zijn. Ze zijn een soort enerigie in mijn gedachten. Ik geloof er eigenlijk ook niets van dat je hier contact mee kan maken. Daarvoor moeten ze in een lichaam (materie) zitten en geboren worden. Na de dood komen ze weer op ''die'' plek. Ik geloof eigenlijk dus ook in reincarnatie :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:41

vionnesem schreef:
Ook erg knap dat een oud-victoriaans weeskind.. (nja een oud weeskind) een horloge draagt aan haar pols :j

en idd dat het zo duidelijk is dan..

_O- Idd, dat horloge!
Damn girl, jij moet bij CSI/NCIS :D

En waarom loopt ze zo snel door, heb je je camera momentje...pak je het maar zo kort.
Zonde toch?

nikitabanana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:47

bij mij doet het filmpje het niet helaas.. was wel eens benieuwd! :o

Axel_Clauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:50

Wist niet dat je je kinderen mee mocht nemen tijdens werkdienst ;) haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:55

gabjj8 schreef:
Dieuwke_ schreef:
Grappig :))

Ik vind het wel heel interessant wat je allemaal zegt gabjj8, hieruit kan ik opmaken dat jij meer 'weet' of 'kunt zien'? :)

Wanneer je naar Derek kijkt zie je dat hij zijn technieken ( Cold en Hot Reading) heel goed beheerst :D

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:56

Een horloge ook echt, stuk! Nu nog iemand die twijfelt of het echt is?

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 22:56

jammer dat ik het filmpje niet kan zien ? hij doett niet

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-11 23:04

M3lisss schreef:
Een horloge ook echt, stuk! Nu nog iemand die twijfelt of het echt is?

Ik! Ze was haar tijd gewoon erg ver vooruit!!!! :+

Vond het wel een afknapper dat ze niet even, tijdens haar minute of fame, zwaaide naar de camera...