Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suuszels schreef:Als iemand in mijn handtas moet zoeken ben ik al 6x doodDan zijn ze bezig met je te redden, of je nou wilt of niet..
@[***],
Echt niet? Ik heb in mei/juni mijn herhaling gehad en toen kregen we dit liedje te horen
BraveSpots schreef:De reanimaties die ik al heb gezien vond ik vooral héél agresief overkomen. Ik kende de theorie, maar de praktijk is nog andere koek.
Wat mij betreft mogen er idd een meer doorzichtige regels komen ivm met wel of niet reanimeren. Want één ding is zeker je sterft niet in vrede. Integendeel.
odetteke schreef:IndianLady schreef:BSB gaat toch veel te langzaam?
Nee, is.echt zelfde ritme als bee gees, speel maar eens tegelijk af.maar in principe is het dus allebei iets te langzaam.
studiemiep schreef:Ik vind de kwaliteit van leven in dit geval ook heel belangrijk en een kasplant is geen kwaliteit van leven. Laat staan de mensen die helemaal in vegetatieve toestand verkeren
IndianLady schreef:studiemiep schreef:Ik vind de kwaliteit van leven in dit geval ook heel belangrijk en een kasplant is geen kwaliteit van leven. Laat staan de mensen die helemaal in vegetatieve toestand verkeren
Je bent per definitie niet meteen een kasplant. Je hebt veel stadia waarin je kan verkeren na een reanimatie, ook gewoon met bewustzijn.
Suuszels schreef:@[***], weet je wel een liedje dat wel goed is? Dus op een snelheid van 110 zit?
Ik weet trouwens ook niet of ik met een reanimatie nog echt braaf kan tellen/ritme houden
patatkraam schreef:wat nou als iemand dat niet wil dan