Winddancer schreef:anneliesdj schreef:Dat weet ik nog zo net niet.
Ik denk dat de meesten die op hem gestemd hebben dat deden omdat hij zegt waar het op staat, niet omdat ze zijn taalgebruik zo stoer vinden of een kopvoddentax willen.
Alle andere politici draaien maar een beetje om de hete brij heen, geven ook nooit duidelijk antwoord op vragen enz.
Wilders heeft daar over het algemeen een stuk minder last van en ik denk dat dat hem stemmen heeft opgeleverd.
Werd ook tijd dat er eens iemand in de politiek kwam die gewoon zegt waar het op staat of niet? Die leugens en gedraai alleen maar om stemmen te winnen.....![]()
Daarbij denk ik dat toch veel mensen het met zijn standpunten eens zijn hoor
Volgens mij doet Wilders gewoon mee hoor met het gedraai en de leugens.
Ik kan me nog herinneren dat hij tegen het verhogen van de pensioenleeftijd was en de beloftes van meer agenten op straat en meer handen aan het bed.
In de politiek moet je namelijk compromissen sluiten, dus wat andere partijen verweten wordt, doet hij net zo makkelijk.
En Winddancer: jij kan inderdaad niet oordelen over mijn financiële positie. Ik eet geen boterham minder door de bezuinigingen in de zorg. Toeslagen heb ik nog nooit ontvangen en voor mijn part schaffen ze morgen de hypotheekrente-aftrek af, ondanks mijn hypotheek, zal mij dat een worst zijn.
Ik denk echter wel aan langdurig zieken, AOW-ers, starters e.d. ik kan mij voorstellen dat zij het wel moeilijk hebben door een aantal bezuinigingen.
Ik zie dat ik op sommige snelwegen nu 130 km/u mag, heerlijk, dat scheelt mij weer boetes en het burka-verbod draagt lekker bij aan de veiligheid op straat.
Het is een kwestie van keuzes maken.