Suzanne F. schreef:Ik ben PRO borstvoeding maar ik vind dat BV voor baby's is. Zodra ze gaan lopen en je blousje gaan opentrekken of verlekkerd naar je tiet staan te staren hoeft het voor mij niet meer. Tot een jaar, prima maar daarna vind ik het geen gezicht meer.
Zeker niet op 4/5 jarige leeftijd, kom op zeg. Ziet het al voor zich: Kind komt tussen de middag uit school, stormt op mama af en wil meteen aan de tiet hangen.
Zo denk ik er ook over, ik wilde proberen om borstvoeding te geven en dat ging goed, uiteindelijk 10 maanden BV gegeven, en toen bewust gestopt het was genoeg geweest en ik wilde inderdaad niet dat mijn dochtertje zelf aan mijn kleren ging prutsen als ze honger had!
Ik heb het in het openbaar voeden altijd proberen te beperken, en als het dan toch moest altijd geprobeerd om zo discreet mogelijk te doen. ( al lukt dat niet altijd de eerste keren

Ook had mijn dochtertje een Koemelkeiwit allergie, waardoor ik 10 maanden zelf een KMEV dieet heb gevolgd omdat ze anders vol met eczeem stond. Al met al geen gemakkelijke periode geweest, maar ik had het ook zeker niet willen missen!