Unamie, denk niet dat het alleen de wereld is hoor :p Genoeg menselijke stommiteiten

genoeg redenen om geen kinderen te krijgen en dit is er 1 van

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
GaelleS schreef:Lees al ff mee.
Unamie, denk niet dat het alleen de wereld is hoor :p Genoeg menselijke stommiteiten
genoeg redenen om geen kinderen te krijgen en dit is er 1 van
GaelleS schreef:Zo kun je ook denken jaAls ik dood ben ben ik dood, ik geloof niet in leven erna,
Nicolletje schreef:Ik weet nog steeds niet of mijn genen nou echt de moeite waard zijn om een toekomstig kind mee op te schepen...En dan helemaal met hoe de wereld er misschien straks uitziet.
Electra63 schreef:En de helft van de genen is natuurlijk van pappa.
Nicolletje schreef:Ik weet nog steeds niet of mijn genen nou echt de moeite waard zijn om een toekomstig kind mee op te schepen...
Citaat:En dan helemaal met hoe de wereld er misschien straks uitziet.
Electra63 schreef:Dat weet ik niet hoor. Mijn moeder en mijn schoonmoeder zijn allebei overleden aan borstkanker. Wie heeft er geen familie met kanker? Het lijkt bijna een virus.
JuliaMaria schreef:Was dit nou wat je probeerde te bereiken met je "bijzondere reactie tactiek" Huertecilla? Een gesprek over baby's en kanker in het algemeen?
Nicolletje schreef:Het was mij ook al opgevallen dat mensen vroeger wél oud konden worden, denk aan koningen, wetenschappers.
Het viel mij op dat sommigen wel 80 werden.
Kanker lijkt echt iets van de laatste tijd.
Electra63 schreef:Nicolletje,
Dat kan ik mij wel voorstellen. Je wilt je kind natuurlijk niet (willen en wetens) opzadelen met een vreselijke ziekte. Maar tegenwoordig is er toch wel de mogelijkheid om te laten testen of je inderdaad drager bent van dit gen? In mijn schoonfamilie kwam de ziekte van Duchenne voor en alle meisjes in de famillie zijn toen getest, want die zijn drager. Ik zou i.i.g. het eens navragen in een Academisch Ziekenhuis.
Nicolletje schreef:Ik vind dat een erg lastig dilemma.
Nicolletje schreef:Het is echt heel off topic nou, maar ik weet wel dat je een maatschappelijk werker kan krijgen.
Maar als je zoals ik nog redelijk jong bent, midden in het leven staat en van plan bent om huizen te kopen, werken, verzekeringen af te sluiten, een eigen zaak te beginnen enz. dan wil je je DNA echt niet vast laten leggen.