tjoppie schreef:en jouw text krijg je nu van mij terug alleen dan de andere kant op. Wel grappig dat als er precies hetzelfde staat andersom dat er dan luidkeels FOEI geroepen word, maar ondertussen zeg je het zelf.
Iets terugzeggen mag, maar dan wel onder je eigen naam. Edit - Haal dan Sarabandes naam weg, want die zegt dat niet letterlijk. Leuk dat jij daar een spiegeling van probeert te maken, maar zet er gewoon je eigen naam boven. Quoten = citeren = letterlijk herhalen van iemands woorden
Anya schreef:Nou toch even reageren op de lijn naar Wilders. Tuurlijk veroordeelt Wilders zijn daden. Maar Wilders is wel een inspirator. De gedachten van de PVV en dan met name naar moslims en immigratiebeleid zijn een voorbeeld voor deze terrorist. Dat is niet geheel toevallig. Deze vorm van polariseren van Wilders, naar de islam, of naar Linkse kerken e.d. zijn wel items die het goed doen in de ideologie van extreem rechtse mensen. Of het nu deze man is, of pakweg de teaparty in de VS.
Mooi gesproken, Anya. Ik ben het ermee eens, maar het voelt voor mij niet goed om dit Wilders aan te rekenen. Vind jij van wel?