Nieuwe drugs in Rusland loopt uit de hand

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RamboBink

Re: Nieuwe drugs in Rusland loopt uit de hand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 15:12

Jullie hebben het over het 'afzagen' van het been. Gebeurd dat echt met een zaag en is die persoon er 'bewust' bij of wat moet ik me erbij voorstellen?

*ik ga de filmpjes/foto's niet bekijken want ik weet dat ik daar last van blijf hebben*

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:00

Abercrombie schreef:
Zal het echt zo zijn dat het niet kan? Als ze je opsluiten dmv eenzame opsluiting en je kan niet aan je drugs komen, dan kick je toch af..

In het artikel stond dat bij afkicken al snel een ondraaglijke fysieke pijn ontstaat, dus dat de enige optie is om mensen een maand lang zo ongeveer in kunstmatige coma te houden, tot ze er doorheen zijn.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 16:09

En dat kost onwaarschijnlijk veel geld, wie gaat dat betalen? De overheid? Van het geld van de belastingbetalende burger? Daar staat de overheid niet om te springen. :n Van sommige drugs kan je niet afkicken, dan ga je dood.

Ik heb alleen de foto nog maar gezien, maar dat is al erg genoeg. Niet te geloven! Jak.

Irma_Maandag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-11 20:23

RamboBink schreef:
Jullie hebben het over het 'afzagen' van het been. Gebeurd dat echt met een zaag en is die persoon er 'bewust' bij of wat moet ik me erbij voorstellen?

*ik ga de filmpjes/foto's niet bekijken want ik weet dat ik daar last van blijf hebben*

Yep, ze "zagen" het been door met een hele dunne zaag (soort gitaarsnaar), terwijl de junk zijn eigen knie vasthoud en meekijkt %)

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 08:21

Doorzagen van het been is haast nog te veel gezegd.. Het is doorzagen van twee witte dunne botten. (heel smakelijk :') )

Wat Imre inderdaad al zegt over het afkicken.. dat is het venijnige, het is vreselijk dat mensen hieraan verslaafd zijn en het zo onmogelijk is om af te kicken. Maargoed.. geld.. Ik denk niet dat een overheid aan zoiets kan beginnen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 10:08

Ik vraag me ook af of je er iets mee oplost, ik denk het niet. :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 12:16

toevallig zondagavond Spuiten&slikken gekeken, waar onder andere het drugsprobleem van Rusland aan de orde kwam.
Vond het erg schrijnend om te zien...

Deze drugs maakt je echt helemaal kapot.
In de aflevering werd een kijkje genomen in een omstreden afkickcentrum,opgezet door burgers zelf(aangezien de overheid niets onderneemt).
De opnamen werden snel stopgezet,er gebeurden daar ook dingen die het daglicht niet verdragen kunnen schijnbaar.

Ik vind het erg dubbel allemaal..

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-11 19:03

oh die heb ik helaas gemist!

Anneert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-11 21:12

Je kunt het nog gewoon online bekijken :), als je het nog wilt zien.

Heb het vanmiddag ook gekeken, vond het wel jammer dat ze de opnames stopzetten. Geeft toch wel aan dat ze echt iets deden wat niet pluis was, ook dat verhaal met die politie en die inval enzo..

off-topic Vond Sophie het trouwens wel heel erg goed doen!