Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaa_ schreef:Dan nog staat er in de mediawet dat de overheid zich niet mag bemoeien met de inhoud van de programma's. Er moet wel pluriformiteit zijn in de programma's (dat geld ook voor tv), zo moet er cultuur, sport, nieuws ed in voor komen, maar over de muziek die gedraait wordt mag niet beslist worden.
Anya schreef:jeugd van tegenwoordig mag al niet. Nieuwe plaatje heeft teveel spaanse woorden.
Zou de PVV eigenlijk weten dat het hele denken van de joods-christelijke cultuur afkomstig is van Plato en zijn volgeling Aristoteles. Die weer geadopteerd zijn door Aquino die het geheel heeft omgebouwd voor het Christendom.
Zijn wel Grieken :D![]()
MyLittleLove schreef:100% nl is echt niet altijd nederlandse muziek. Het is de muziek die nederland leuk vind.
gohya schreef:Ach dat kopvoddentax moet je niet serieus nemen,hij dacht er grappig mee te zijn.
Ieder normaal mens weet toch dat hij dat NOOIT voor elkaar zou kunnen krijgen.
Hij dacht lollig te zijn.
phormicola schreef:Ik stel voor dat IEDEREEN bij de volgende verkiezing verder gaat kijken dan zijn/haar neus langer is en niet zo meeloopt met dat populistische gedonder. (Ik wil bijna zeggen: Zie je nou wel, dat komt ervan!)
Dan hoeven we namelijk geen topics meer te openen met dit soort onzin voorstellen
gohya schreef:Ik kan niet wachten op een volgende verkiezing!wat heb ik me vergist zeg.
Ik geloof ook niet dat ze dit erdoor kunnen drukken,tis te belachelijk voor woorden.