Hebben jullie nu geen flauw idee waar ze uithangt, met wie ze omgaat/ging Niks via vriendinnen, computer uit te spitten. Waren er geen aanwijzingen, met bepaalde mensen met wie ze veel contact heeft/had. Lijkt me zo onwerkelijk allemaal, dat er niks geen aanknoop punten zijn. Of kan je die hier niet vertellen ivm meelezers, onderzoek? Neem eigelijk aan dat jullie dit allemaal wel geprobeert hebben.
Wel vreemd verhaal zeg! Je zou toch verwachten dat als ze 'ergens' bij vrienden thuis is, dat die ouders op den duur ook wel gaan vragen/zeggen: zal je niet eens weer naar huis gaan o.i.d. ?! Reageert ze ook niet op krabbels op hyves enzo? Sterkte in elk geval!
De recherche heeft nog geen enkel aanknooppunt, of willen ze niks zeggen?
Als ze bij vrienden zu zijn, zouden die zich wel gemeld hebben langzamerhand, denk ik.
Die zijn misschien wel net zo wanhopig.
Is ze wel nog op de manege geweest na haar vertrek van huis en voor de verdwijning?
Hebben ze op de manegen of thuis de laatste tijd iets gemerkt?
Had ze een vriendje, of vriendinnen met wie ze wel eens op weg ging?
Yannie
Geplaatst: 19-06-11 14:52
Ik heb bij haar op school gezeten, ze zat dan wel een paar klassen hoger.. Ik hou ook goed mijn ogen open!
( ik kwam 't ook al op hyves tegen dat ze vermist is! Jullie zetten het overal neer dat ze verdwenen is, dat doen jullie goed.. Nogmaals ik hou mijn ogen open!)
Hyves! Daar had ik nog niet aan gedacht! Ga ik ook doen vanavond.
Heeft er iemand faceboek of twitter? Vooral Twitter wordt snel en veel gelezen! Bv met verwijzing naar de site of het krantenartikel! Weer extra publiciteit!
het staat ook al op hyves, facebook en twitter. ze is niet meer op stal gezien. de vrijdag middag dat ze weg ging heeft neimand haar meer gezien en ze zit ook neit meer op de computer...
Hoe vaker op dat soort dingen, hoe beter. Gewoon blijven melden.
Ik hoop dat de politie nog eens wat nieuws heeft. Dafnijntje, hebben die ook regelmatig contact met jullie, of melden ze zich als ze nieuws hebben. En hoe is de begeleiding van hun? Wat voor begeleiding hebben jullie als gezin?