Vala schreef:Weet je wat ik altijd apart vindt aan dit soort onderzoeken, opiniepeilingen etc? Mij is nog nooit iets gevraagd! Jullie?
Dat denk ik nou ook iedere keer
Femke schreef:Ik kan me de frustratie bij sommige werknemers best voorstellen, als ze zien dat hun rokende collega's regelmatig een rookpauze nemen en die tijd gewoon "gratis" krijgen.
Maar daar werkt de baas zelf aan mee he
Ik heb zelf nooit bij een bedrijf gewerkt waar rokende mensen extra pauzes kregen
Ag weet je ze kunnen rokers idd beter met rust laten! Weet je hoeveel geld die opbrengen
Anders gaan de benzineprijzen weer omhoog ofzo, want ze moeten het toch ergens vandaan halen... 
Je zal toch overgewicht hebben EN roken...
.
) dat mensen zonder kinderen beloond moeten worden met meer salaris
. Ik hoef tenslotte nooit stantepede weg omdat kindlief ziek is, gevallen is, een rotdag heeft of wat dan ook. Ik hoef ook geen, in mijn ogen, onterechte voorrang in de schoolvakanties, werk gewoon fulltime en geen van mijn collegae wordt gedurende 12 weken zwaarder belast omdat ik met zwangerschapsverlof ben
.
) neus halen.

. Ik begrijp uiteraard dat die mensen meer gebonden zijn aan vakanties maar ik wordt er wel chagrijnig van als IK dan mijn vakantie moet opofferen/verschuiven.
. ik vind namelijk dat geen van beiden doorgevoerd zou moeten worden. Maar dat als er dan toch iets moet gebeuren: dan eerder belonen dan straffen. de reden dat ik op dit topic reageerde was namelijk omdat ik het zo nederlands vind om alles meteen in de negatieve vorm te formuleren.