Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Frozenstar schreef:Eleionomae schreef:het staat er wel een beetje raar, maar zo bot als sommige van bovenstaande berichten hoeft ook niet.
Als deze man idd een ex militair was met bijbehorend trauma, dan kan hij er indd niets aan doen dat hij zo totaal getript is met dit als gevolg.. Dan ligt de fout bij de afbouw van defensie en niet bij deze jongen, maar dat maakt het niet minder belachelijk dat hij zomaar zn geweer leeg heeft geschoten op weerloze mensen...
Dit ben ik niet met je eens. Er zijn ook veel mensen die later pas last krijgen hier van en geen hulp zoeken. Je kan makkelijk daar zeggen dat je nergens last van hebt als je op gesprek zit na een uitzending.
Dus om nu Defensie de schuld te geven is ook een beetje krom, vind je niet? Er is nog niet eens duidelijk wat er aan de hand is.. Misschien wordt dat gezegd dat hij een een ex-militair is omdat hij een camouflage broek aan had..
Rock schreef:In mijn ogen blijf je altijd zelf verantwoordelijk voor je daden. Ook als het niet goed met je gaat heb je een keuze.
Het is zo onwerkelijk, dit soort dingen hoor je in Amerika en zo...
Rock schreef:In mijn ogen blijf je altijd zelf verantwoordelijk voor je daden. Ook als het niet goed met je gaat heb je een keuze.
TheHorseInn schreef:bizar.....
Maar bekijk het eens vanaf de andere kant.
De kant van de man.
Wat heeft de wereld allemaal wel niet tegen hem gedaan?
Hij deed dit denk ik ook niet voor zijn lolletje.
Wij zijn misschien wel net zo ziek bezig als die man deed!
lifaya schreef:Rock schreef:In mijn ogen blijf je altijd zelf verantwoordelijk voor je daden. Ook als het niet goed met je gaat heb je een keuze.
in zekere zin wel natuurlijk, maar zoals ik al zei, mensen denken niet meer helder na
Ik heb gezien hoe een vrouw van 21 jaar van 9 hoog ofzo van een flat sprong. ze sprong tijdens de pauze van de middelbare school die vlak naast de school was en veel kinderen hebben het zien gebeuren, was om 12 uur smiddags gebeurd... zij dacht ook niet meer helder naAl is zoiets natuurlijk wel anders als wat er nu gebeurd is in Alphen... heb geen idee waarom mensen levens met zich mee zouden willen nemen. Bij een millitair kan ik me indenken dat die psychotisch geworden is en dacht dat die op vijandig gebied was ofzo... maar verder weet ik het ook echt niet