kind van 12 bevallen van baby

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zoofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:16

ze zit nog op de basisschool.....

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:17

ik weet nog dat ik mijn eerste tongzoen kreeg, toen was ik ouder dan dit meiske, en ik wist niet wat me gebeurde, ben bijna hard weggerend :o :D :+ Maar dat is ook al heeeeel lang geleden.
De tv was nog maar net in kleur, en we hadden 2 of 3 netten, en alles wat met bloot en sex te maken had kwam op een tijdstip dat alles onder de 13 allang al op bed lag.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:20

Ik weet ook wel dat dat soort dingen gebeuren, maar ik vraag me af hoe ze zo vroeg in zoiets kunnen belanden.
Ik speelde op die leefdtijd op straat en speelde stoeprandje of verstoppertje.
En tuurlijk werd er wel eens gesproken over een piemeltje, maar dat was zo onschuldig ten opzichte van dit.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:26

jesito schreef:
Ik weet ook wel dat dat soort dingen gebeuren, maar ik vraag me af hoe ze zo vroeg in zoiets kunnen belanden.
Ik speelde op die leefdtijd op straat en speelde stoeprandje of verstoppertje.
En tuurlijk werd er wel eens gesproken over een piemeltje, maar dat was zo onschuldig ten opzichte van dit.

nou euh, school helpt ook een handje mee _O-

http://www.knurps.nl/2008/09/lerares-43 ... -klas.html

tv, internet etc. ik zelf kreeg op 13 jarige leeftijd oid mijn eerste tongzoen, en VIES dat ik het vond _O- ik heb dat niet meer gedaan tot mijn 17de geloof ik :=

EngeltjeS

Re: kind van 12 bevallen van baby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:30

Ja, de grootste vraag vind ik: Wie is de vader?

Scholen moeten (in mijn ogen) strenger worden in lessen, en kinderen nog kind laten zijn.

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:34

:n niet best

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:35

Met 11 jaar zwanger worden heeft niets te maken met normale seks. Ik heb gisteren meteen gezegd toen ik dit hoorde dat het waarschijnlijk om een zedenmisbruik zou gaan. Wat vanmorgen in de krant werd dat bevestigd. Iets waar scholen ook niet zomaar achter kunnen komen. Dus strenger maken heeft volgens mij geen zin.... misschien moeten ze zelfs wat opener zijn en dat kinderen die misbruikt worden gemakelijk met de docenten daarover kunnen praten. Misschien is het een idee om vertrouwensartsen aan te stellen.
Ik ben blij dat het meisje bij de juiste mensen zit en dat ze de juiste en de beste hulp krijgt.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:40

Nou, wat ik zie en hoor over sommige basisscholen... Dan denk ik: kan dat wel door de beugel?
Maar goed, het kan overal gebeuren inderdaad.

Kijk naar de maatschappij: muziek-clip: veel bloot, opwrijvende vrouwen tegen mannen aan, teksten over sex, en ga zo maar door...
Sommige reclames ook... Je lichaam op die manier tentoonstellen, vind ik erg verkeerd voor kinderen. (oudere) mensen zijn toch het voorbeeld voor kinderen. (maar goed, ik dwaal af.)

Zal straks de krant eens pakken :j

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:42

yarrah schreef:
Met 11 jaar zwanger worden heeft niets te maken met normale seks. Ik heb gisteren meteen gezegd toen ik dit hoorde dat het waarschijnlijk om een zedenmisbruik zou gaan. Wat vanmorgen in de krant werd dat bevestigd. Iets waar scholen ook niet zomaar achter kunnen komen. Dus strenger maken heeft volgens mij geen zin.... misschien moeten ze zelfs wat opener zijn en dat kinderen die misbruikt worden gemakelijk met de docenten daarover kunnen praten. Misschien is het een idee om vertrouwensartsen aan te stellen.
Ik ben blij dat het meisje bij de juiste mensen zit en dat ze de juiste en de beste hulp krijgt.

Ik kan het nergens in de krant vinden.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:44

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:46

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:52

xDramaQueen schreef:
lijkt me stug.. kranten worden in de nacht gedrukt
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/ ... isje.dhtml
dit is van 7 uur vanochtend en daar staat toch echt geen bevestiging.

Ik kan het artikel wel in de krant vinden, maar dat wat ik dik gedrukt had kon ik niet in de krant vinden.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 08:55

nee dat bedoelde ik ook, die bevestiging :j omdat er om 7 uur nog werd gepost dat het onderzoek bezig is, kranten worden s'nachts gedrukt dus lijkt me stug dat daar een bevestiging in staat, dan nog zou ik wachten tot het op het nieuws is oid want we hebben zelf in maart ook iets met de krant gehad (werk) en daar stonden allemaal dingen in die niet waar waren, gewoon "ff" verzonnen om een rel te veroorzaken _O-

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:04

yarrah schreef:

Dat heb ik nog niet gehoord of gelezen, maar dan is het helemaal vreselijk.
Zeker ook nog de vader ofzo, mooi is dat.
Bah de wereld zit vol zieke!!

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:26

zimbabwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:31

Debbie schreef:
OMG! Eerst dacht ik: Heb je dr weer een!

Maar dat artikel.. ben je met je basisschool klasje een dagje uit!

Wat zullen die ouders hebben gedacht? Die denken dat het kind leuk een dagje weg is met school en dan worden ze ineens gebeld
dat hun basisschool kind zelf een kind heeft gebaard!! Halllooo :roll:

Zie de juf van die klas ook al leuk thuis komen 's avonds. Manlief: Hoe was de excursie met de kinderen vandaag? Juf: Nou... :')

Precies! My god, dat wordt weer een rondje jeugdzorg vrees ik!

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:35

EngeltjeS schreef:
Ja, de grootste vraag vind ik: Wie is de vader?

Scholen moeten (in mijn ogen) strenger worden in lessen, en kinderen nog kind laten zijn.

Wie de vader is ben ik ook heel benieuwd naar... En ik ben denk ik ook bang om het te weten...

Wat betreft de scholen waar je op doelt begrijp ik niet helemaal. Ik heb het gevoel dat veel mensen alles maar verlangen van een school maar er zijn ook nog ouders.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:38

Mambo, ja daar heb je ook een punt hoor. Ik val soms een beetje te direct in een topic :+ hahaha
Maar ja, de ouders.

Nu achteraf lees je dat de biologische moeder is overleden, en haar stiefmoeder is uit huis. Maar over de vader wordt niks verteld...

Het is enorm moeilijk om na te gaan wat de 'veroorzaker' heeft gedaan, en welke gevolgen het geeft. Het meisje slaat nu haar hele jeugd over, of die is bij deze omgegooid.

Goh... Het is gewoon niet te bevatten :oo

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:42

Ik wil niet te snel oordelen maar nu ik lees dat die vader al eerder voor incest heeft vastgezeten weet ik eigenlijk wel genoeg..

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:46

Jaarlijks bevallen er tientalle meisjes onder de 15. Schrikken toch?!

Overigens wordt het onder antiliaanse meisjes helaas vaak als positief gezien om jong kinderen te krijgen. Het geeft hen een hoger aanzien binnen de gemeenschap. Niet dat dit hier speelt, maar dat verklaart waarom onder tienermoeders meer antiliaanse meisjes voorkomen.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:48

belachelijk dat gezegd wordt dat de school beter aan voorlichting moet doen, terwijl het meisje misschien wel misbruikt is
zeker als ik de verhalen in de krant zo lees, dat de vader al eerder veroordeeld is

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:51

Mensen willen nou eenmaal met een vingertje wijzen.
Maar er zijn hier duidelijk weer wat misstappen gemaakt zeker als die andere dochter gewaarschuwd heeft.
Dan toch is er maar een schuldige en dat is waarschijnlijk de vader en als dat zou is moest ie zo'n gruwelijk hoge straf krijgen......................................grrrr

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 09:55

Lynn_Nikita schreef:
belachelijk dat gezegd wordt dat de school beter aan voorlichting moet doen, terwijl het meisje misschien wel misbruikt is

De schuld wordt tegenwoordig liever neergelegd bij een instantie zoals school of Jeugdzorg, dan bij degene die echt verantwoordelijk is, m.i. de ouder(s)...

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:00

EngeltjeS schreef:
Mambo, ja daar heb je ook een punt hoor. Ik val soms een beetje te direct in een topic :+ hahaha
Maar ja, de ouders.

Nu achteraf lees je dat de biologische moeder is overleden, en haar stiefmoeder is uit huis. Maar over de vader wordt niks verteld...

Het is enorm moeilijk om na te gaan wat de 'veroorzaker' heeft gedaan, en welke gevolgen het geeft. Het meisje slaat nu haar hele jeugd over, of die is bij deze omgegooid.

Goh... Het is gewoon niet te bevatten :oo

Ik wilde het alleen maar even gezegd hebben hoor. ;)

Ja, ik ben er ook een beetje triest van... Mijn dochter van 6 jaar begon hier gisteren over, ze had dit op het nieuws gezien...

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-11 10:11

Telegraaf heeft een artikel met meerdere gevallen van jonge meisjes.. van sommige valt mn mond echt open!!
Ook de moeder met het verhaal van verdwaald sperma in een zwembad.. even he.. :roll:

Citaat:
Jongste moeder ooit 5 jaar

AMSTERDAM - Het twaalfjarige meisje uit Groningen dat vorige week beviel tijdens een schoolreisje, heeft aan voorgangsters geen gebrek. In Nederland komt zo’n jonge zwangerschap zelden voor, maar wereldwijd zijn verschillende leeftijdsgenootjes te vinden die ook moeder zijn.

De jongste moeder ter wereld is Lina Medina uit Peru. Zij was nog maar vijf jaar toen ze beviel van een zoon Gerardo. Lina werd door haar ouders naar het ziekenhuis gebracht omdat haar buik maar bleef groeien. Lina is geboren met een afwijkend hormoonsysteem. Ze was nog maar acht maanden oud toen ze ging menstrueren. De Peruaanse Lina en zoon Gerardo groeiden op als broer en zus.
Mum-Zi uit Nigeria staat bekend als de jongste grootmoeder ter wereld. Ze werd op haar achtste moeder en op haar zeventiende oma.

September 2008: Een Australisch meisje (12) heeft toestemming gekregen van het hooggerechtshof voor abortus. De zwangerschap en geboorte zouden een gevaar zijn voor het meisje, dat het lichaam had van een negenjarige.
Februari 2009: Een Braziliaans meisje (9) raakt zwanger van een tweeling, na jarenlange verkrachting door haar stiefvader.
April 2009: Een Brits meisje (12) bevalt van een gezonde zoon. Het meisje zei maar één keer seks te hebben gehad met een jongen op school.
Juli 2009: Een Pools meisje (13) raakt zwanger tijdens een vakantie in Egypte. Volgens haar moeder komt de zwangerschap door verdwaald sperma in het zwembad.
Oktober 2009: Een bejaarde man van 86 jaar in Roemenië wordt ervan beschuldigd zijn buurmeisje (11) zwanger te hebben gemaakt.
November 2009: Een meisje (11) in Bulgarije is op haar trouwdag enkele weken te vroeg bevallen.
Maart 2010: In Duitsland wordt een meisje (12) aangehouden dat hoogzwanger achter het stuur van een gestolen auto zit. Haar vriendinnetje van 13 is ook zwanger.
November 2010: Een Spaans/Roemeens meisje (10) baart een baby. De vader van het kind is ook minderjarig.