Mindim schreef:Het interesseert mijn geen bal dat ze dat uitzenden hoor. Hoort in deze maatschappij, ik hoef er zelf niet naar te kijken, maar snap de commotie dan weer niet, kijk je even de andere kant op.
maarja als je zegt dat je even de andere kant op kijkt, wordt dat ook weer niet getolereerd... ' Wat homo's zijn toch zeker zoo normaal, als je dan je hoofd omdraait omdraait is dat toch zo erg en anti-gay ' ... En dan hebben we het over tolerantie
...
Ik heb echt niets tegen homo's, en ik kan er wel tegen. Maar ik kan me wel voorstellen dat zulke seksueel getinte scenes bepaalde gevoelen op kunnen wekken
(en dan probeer ik het tactisch te omschrijven
) En dat dat bij 2 mannen in een bed andere gevoelens zijn, dan bij een man en een vrouw. Zou toch moeten kunnen, dat mensen het gewoon niet fijn vinden om te zien?
Niet dat er dan commotie over moet ontstaan en dat ze 't maar gewoon niet uit moeten zenden ofzo. Maar dat je niet eens mag zeggen dat je het niet prettig om te zien vind en je hoofd omdraait... Vind ik een beetje omgedraaide wereld