Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Mijn paardentandarts kwam gister vanuit Duitsland naar Ermelo toe en zijn Tom-Tom deed ook heel de tijd raar.Hij stuurde hem naar allerlei verkeerde plaatsen toe en noemde afslagen die er helemaal niet waren.
Hij heeft er veel langer over gedaan dan normaal.
EllaBellaah schreef:Internet deed het hier vanmorgen ook de hele tijd niet. Nu eindelijk wel weer, ze zeiden ook op het nieuws dat zulke dingen wel last er van zouden krijgen ivm verbinding met de satelieten die niet helemaal meer werkt.
Ze hadden ook gezegt dat de noord- en zuidpool er het meest last van zouden krijgen door de energie velden ofzo weet ik veel wat, maar we gaan niet dood met z'n allen hoor :P
Veulen84 schreef:Zonnevlammen hebben altijd al overlast veroorzaakt. We zijn nu alleen verwend met het feit dat het jaren is uitgebleven. Maar dagje gene mobiel is toch ook niet slecht.
Aria_zz schreef:Haha voedselopstanden, ik zie het voedsel al met vorkjes en mesjes gaan betogen![]()
En als alle electronica uitvalt en de aarde opwarmt, leg ik me lekker een hele tijd in de zon![]()
wel handig als je een paard hebt eigenlijk, dan zijn we terug in de middeleeuwen en zijn wij de ridders