Een weiland zó achter laten??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 02:28

:oo
Is dat ook degene die je kiefferhoofdstel wilde verkopen? (Ik zie net de update)

Sterkte... En heel veel succes met opruimen, die mesthoop is niet zo 123 weg :(:)
Is het geen idee dat het meisje dit opruimt? Want zo te lezen is ze hiertoe wel bereidt. Dan kan ze mooi "jouw" spullen schoon of gerepareerd teruggeven.

Je hebt groot gelijk dat deze rommel echt het toppunt is!
Wel vind ik het niet verantwoordelijk een meisje van 19 een land te verhuren, die bij de PGB loopt en meer paarden houdt dan op 1 hand te tellen valt.
Ik begrijp je goede bedoeling en val je niet aan.
Ik vind het wel sneu dat nu iedereen weet dat ze bij de PGB loopt. Ook vind ik het ontzettend laag om over onderverhuur te gaan hebben, je hebt haar immers met goede bedoelingen willen helpen.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 10:28

Haar verhaal klopt niet helemaal,het is niet de juiste waarheid.In haar eigen topic :foute keuze's staat de juiste waarheid voor een groot deel.Maar ik ga het hier niet weer neer zetten wat de waarheid is,dat staat dus al in haar eigen topic.Onderverhuren mag niet,maar ze neemt het wel van me aan,terwijl ze weet dat het niet mag.De eigenaar weet hier trouwens van hoor,heb ik hem allemaal eerlijk verteld,en die vond het geen probleem.Ik heb het weiland zelf ook al helemaal laten afmaaien omdat er heel veel onkruid stond,daarna stond het gras idd. erg hoog,maar volgens de boer kon dat helemaal geen kwaad omdat het geen voedzaam gras was.Nu zegt ze wel dat ze alles opruimt,maar ik heb toch echt een mail waarin staat dat het niet haar probleem is.Ik mag helaas geen mail in het topic zetten,anders kon iedereen dat zelf lezen.
Het gaat mij erom dat je niet zo een land achter laat,in 2 uur tijd had het makkelijk wat netter gemaakt kunnen worden,dat heb ik gister dus zelf maar gedaan.Het ziet er nu weer iets netter uit voor de buurt.
Voor mijzelf is het minder erg maar ik vind het voor de buurt erg dat ze tegen die zooi aankeken.
Die buurvrouw kwam ook nog in het land en wat die me allemaal vertelde!maar dat blijft verder prive dan maar.Over de PGB?lees je eigen topics eens,staat daar niet zelf dat je die gebruikt voor je paarden??
ML je liegt nog steeds,je vertelt nog steeds niet de juiste waarheid.Ontkennen heb je altijd al gedaan en zal je blijven doen.

funnyhorses

Re: Een weiland zó achter laten??

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:36

Jeumig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een klerezooi heeft die ervan gemaakt zeg!
Lijken wel beelden van animalcobs!!
Dit hoef je niet te pikken,laat dr maar de rommel opruimen en anders stuur je haar een aangetekende brief waarin je haar sommeerd op te ruimen of ze krijgt de rekening.(tenzij je niks op papier hebt staan van huurcontract)
Dit is echt schandalig,niet alleen voor jou ts maar ook dat die paarden zo hebben moeten leven,bah!

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 10:47

citeer: Toen zei ik moet ik er echt van af? Ja zei ze waar op ik antwoorden misschien is het beter als ik haar laat inslapen waarop zei het eerst niet met me eens was. Toen heeft ze me wat extra tijd gegeven toen dat niet lukte ben ik naar de oude eigenaar gestapt. Die heeft toen ingegrepen maar wel op de verkeerde manier, ze dreigde heel erg!

Dit is maar 1 stukje wat gelogen is.ML vertelde mij via msn:asturia word 1dec. in geslapen,want dat moet van me moeder.Toen heb ik, gezegd:je laat die pony niet inslapen om dat je nog geen plekje hebt gevonden.Je mag haar laten staan een maand lang,gratis,zo kan je een plekje zoeken voor haar.OOk het paard mocht blijven staan toen.[mag hier ook geen msn berichten plaatsen,helaas].

De oude eigenaar wist dat de paarden herplaatst zouden worden en dat de mogelijkheid er was dat de 2 gescheiden herplaatst zouden worden.Ze vonden het niet leuk,maar vonden het toch goed,als ze maar een goede plek kregen.ML liegt van alles bij elkaar.Ze wilde ze zelf ook apart herplaatsen,zie het verkoop topic van Idon.En dan hier vertellen dat ze ze niet wilde scheiden?ML vertel nu eens een keer de echte waarheid.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:49

@Gohya
Maar waarom kon ze die paardjes van jou daar niet laten staan?
En moesten die ook met spoed weg?

Buiten dat weet ik dat het niet netjes is een land zo achter te laten, dat had natuurlijk opgeruimd moeten worden.

Boender123

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:50

Brainless schreef:
@Gohya
Maar waarom kon ze die paardjes van jou daar niet laten staan?
En moesten die ook met spoed weg?

Buiten dat weet ik dat het niet netjes is een land zo achter te laten, dat had natuurlijk opgeruimd moeten worden.

Gohya komt zo terug ze is der hond aan het uitlaten ;)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:51

Sneu voor je, maar ondanks alles vind ik het allesbehalve fatsoenlijk om alles open en bloot op internet te smijten.

Beter was je gewoon naar ML toegegaan en had het samen met haar uitgepraat.

Dit is namelijk gewoon zwartmaken.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-11 10:53

@Brainless
Ze mochten van mij wel blijven staan maar ze wilde zelf alles weg doen en had zelf de huur opgezegd per 1dec.Die 2 paardjes hebben er nog tot 28dec. gratis gestaan,werden verozrgd door de buurman en toen heeft de eigenaar zonder ook maar enige dank aan de buurman de 2 opgehaald en in lelystad neer gezet.
Als ML ze gewoon goed verzorgde hadden ze desnoods ook in januari blijven staan,ik had haar immers toe gezegd dat ze mochten blijven net zolang tot er een plekje was voor de 2.
En IK ben degene gewest die de eigenaar op de hoogte heeft gebracht,samen met nog iemand.Ik heb de bal aant rollen gebracht,wat ML al die tijd niet wist,weet ze het nu.Ja IK was het,ik kon het niet meer aanzien.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 10:55

Maar jij was toch degene die de paardjes in eerste instantie had aangenomen??

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:02

Brainless schreef:
Maar jij was toch degene die de paardjes in eerste instantie had aangenomen??

Ook die van 32 ja, zover waren we inmiddels in dat andere topic vlak voordat daar een slotje op ging.

Cindy6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:03

Ts ik snap dat je daar mee zit maar kan je dat niet met haar uitvechten via pb vind dit namelijk niet zo netjes allemaal.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:05

Ik zet er even een slotje voor overleg op.

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 20:08

Dit slotje voor overleg wordt omgezet naar een permanent slotje.

Daar waar dit topic begon zonder namen en puur om het verhaal kwijt te kunnen is het nu verzand in het openlijk uitvechten van een ruzie tussen twee gebruikers. Deels ook omdat veel andere gebruikers die er buiten staan wel wisten om wie het ging. Dat is niet de bedoeling op Bokt. Als er kwesties uitgevochten of uitgepraat moeten worden dan dient dit persoonlijk te gebeuren, buiten Bokt om.