Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Waar maakt iedereen zich toch druk om?
Je ben niet verplicht om geld te doneren aan d'r hoor
En jullie belastinggeld wordt ook niet direct naar haar doogesluisd...
Als je niet wil doneren, doneer je niet.
Wil je wel, doe je het wel.
Ik heb het er ook niet voor over, maar ik hoop wel dat ze nog genoeg bij elkaar krijg om haar reis af te maken.
Ze heeft dromen, idealen, ambitie...en ze doet het gewoon. Top!
Iedereen die hier roept 'ja nou, ik wil ook wel dit en dat en dat, maar dat lukt ook niet'
Dan probeer je niet hard genoeg
Laura zal straks iig geen spijt hebben van de dingen die ze niet gedaan heeftOmdat ze zonodig in het keurslijfje wilde blijven zitten.. omdat dat nou eenmaal 'zo hoort'
Ik heb het er ook niet voor over, maar ik hoop wel dat ze nog genoeg bij elkaar krijg om haar reis af te maken.
Iedereen die hier roept 'ja nou, ik wil ook wel dit en dat en dat, maar dat lukt ook niet'
Laura zal straks iig geen spijt hebben van de dingen die ze niet gedaan heeftOmdat ze zonodig in het keurslijfje wilde blijven zitten.. omdat dat nou eenmaal 'zo hoort'
flyfly schreef:€ 25.000,00 er doorheen brassen in een kleine 5 maand is van de zotte. Dat heeft menigeen nog niet als jaarsalaris en zo'n snotterlip gooit het zomaar over de balk. Als wij geen geld hebben om een paard te houden gaat het hele feest niet door. Ieder moet zijn of haar eigen hobby bekostigen. Hoe kun je nou in Godsnaam aan een wereldreis beginnen zonder genoeg geld op zak?! Het was geen kattepis wat ze al heeft opgemaakt. Moet ze maar niet overal zo lang aan wal blijven plakken. En dan maar denken dat er genoeg mensen zo gek zijn om te doneren?! Dat meisje lijdt aan grootheidswaanzin!!!! Het is een doordrammer, misschien waren ze op school wel blij dat ze een tijd van haar af waren.
Denk niet dat ze het record gaat halen, ze is te oud tegen de tijd dat ze weer terug komt, of ze komt vroegtijdig terug, al dan niet gedwongen.
MariekeB schreef:Wat een heerlijke kerstgedachtes hier.
En dat dan half bokt wel geld wil geven om totilas in nl te houden, maar dat dit dan belachelijk is..
En we hebben bijna allemaal nieuwe kerstkleren gekocht, en een duur kerstdiner gehad. Als we dat nou ook allemaal niet doen en dat geld ook allemaal naar een goed doel geven.
Er zijn zoveel expedities die met sponsors werken. Van Dakar tot die zonnecellenracewagens noem maar op. Hoor je nooit iemand over hier.
Ik heb haar geen geld gegeven maar ik kan me in het algemeen prima voorstellen dat je iemands droom voor een stukje wil helpen verwezenlijken.
MariekeB schreef:Wat een heerlijke kerstgedachtes hier.
En dat dan half bokt wel geld wil geven om totilas in nl te houden, maar dat dit dan belachelijk is..
En we hebben bijna allemaal nieuwe kerstkleren gekocht, en een duur kerstdiner gehad. Als we dat nou ook allemaal niet doen en dat geld ook allemaal naar een goed doel geven.
Er zijn zoveel expedities die met sponsors werken. Van Dakar tot die zonnecellenracewagens noem maar op. Hoor je nooit iemand over hier.
Ik heb haar geen geld gegeven maar ik kan me in het algemeen prima voorstellen dat je iemands droom voor een stukje wil helpen verwezenlijken.