Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
landvrouw schreef:Ik vind het ook heel vervelend hoor!.. Begrijp me niet verkeerd!!
Maar ik vind het wel ook een beetje raar dat mensen (over het algemeen) alleen de negatieve dingen van de NS kunnen opnoemen...
tante_trien schreef:Ik heb tot nu toe weinig last gehad, maar ik reis dan ook niet zo heel erg vaak met NS. In de laatste week ging mijn 1e reis precies zoals het moest, 2e reis versnelling i.p.v. vetraging, 3e reis was verschrikkelijk druk, en iets vertraging.
Marielle231: Rijd er tussen almere en zwolle een trein?
Naaltje schreef:Ik kan me nog een aantal spotjes herinneren...
''wij zijn er klaar voor!!''
wat hebben ze díe snel van de buis gehaald he
Ik ben echt blij dat ik niet met het OV naar school moet / stage kan
En ik heb diep respect voor de mensen die het aandurven met de NS op stap te gaan op dit moment!
Citaat:Partijen willen NS en ProRail horen over winterproblemen
Uitgegeven: 23 december 2010 13:34
Laatst gewijzigd: 23 december 2010 13:34
DEN HAAG – Direct na het kerstreces willen PvdA, SP en GroenLinks een spoedhoorzitting met NS en ProRail organiseren.
Dat laten zij donderdag weten. Jacques Monasch (PvdA), Farshad Bashir (SP) en Ineke van Gent (GroenLinks) willen van de directeuren horen wat er allemaal mis ging.
De afgelopen weken heeft het treinverkeer regelmatig met uitval en vertragingen te maken gehad als gevolg van het winterweer.
"NS en ProRail blijven benadrukken dat er ondanks alles toch gereden wordt. Maar er gaat ook veel mis. We verbazen ons over de tegenstrijdige berichten over kerstdienstregeling en de winterdienstregeling. En hoe kunnen zoveel treinen tegelijkertijd stuk gaan?”, vragen de woordvoerders zich af.
"De communicatie verloopt nu altijd met minister Schultz, die eindverantwoordelijke is. Die belooft beterschap, maar wij willen de betrokkenen nu zelf horen."
Daarnaast willen de partijen ook reizigers uitnodigen, alsmede spoordeskundigen en vakbonden.
http://www.nu.nl/politiek/2408850/parti ... lemen.html
Somebitch schreef:Kan met je auto toch ook niet? Als ik midden op de snelweg stilstaat en we rijden niet meer, dan bedoel ik echt geen meter meer dan moet ik ook wachten.
Als je zo te zeuren hebt over het OV dan zorg je toch voor je eigen vervoer? Dit zijn gewoon de nadelen en die heb je ook met eigen vervoer.
Somebitch schreef:landvrouw schreef:@ Somebitch: ZO met jou kan ik praten!
Ja het slaat toch nergens op? Alsof alles altijd maar goed moet zijn.. Mensen mogen blij zijn dat het OV bestaat.
manzano schreef:Somebitch schreef:Kan met je auto toch ook niet? Als ik midden op de snelweg stilstaat en we rijden niet meer, dan bedoel ik echt geen meter meer dan moet ik ook wachten.
Als je zo te zeuren hebt over het OV dan zorg je toch voor je eigen vervoer? Dit zijn gewoon de nadelen en die heb je ook met eigen vervoer.
Daarom zeg ik ook dat ik je punt snap t.a.v. het hotel. Dat vind ik geen goed voorbeeld......... maar hoe dan ook vind ik wel dat je in het algemeen gezegd meer mogelijkheden hebt met je auto dan met ov.
En het stoort me dat ik in het najaar tig mailtjes van de NS heb gehad dat ze allemaal zo klaar waren en dat het bij de eerste sneeuwvlok al mis gaat
Somebitch schreef:Kan met je auto toch ook niet? Als ik midden op de snelweg stilstaat en we rijden niet meer, dan bedoel ik echt geen meter meer dan moet ik ook wachten.