geerke schreef:ik voel me prima ,als PVV stemmer....heb het alleen te doen met Geert Wilders.
Als helemaal niet PVV stemmer heb ik zelfs een beetje te doen met Geert. Ik ben het met nagenoeg geen enkel standpunt van 'm eens, vind het een achterlijke beweging die PVV. Maar ik denk dat Geert doet waarvan hij denk dat het het beste voor NL is. En ik kan me goed voorstellen dat als je ontzettend hard je best doet om iets voor elkaar te krijgen in NL, en je loopt dat tegen zulke tegenslagen binnen je eigen partij aan, dat je goed baalt. Zeker omdat het natuurlijk gewoon z'n eigen schuld is. Hij had beter kunnen screenen, en dat was dit allemaal niet gebeurt.
Maar al met al heb ik ook een beetje te doen met Geert.
Gelukkig zie ik hier niks meer vd islam sjonnie . Geen moskee te bekennen hier ook weinig moslims over het algemeen eigenlijk maarja woon ook in een klein dorpje
) in hun partij hebben. Hoe denk jij daar dan over, want daar ben ik dan wel weer benieuwd naar 
Zulke dingen zijn ook niet positief voor de situatie, maar wat moet men anders doen? De ergernissen moeten toch uitgesproken worden, en ik vind persoonlijk dat de aanstichters van die ergernissen (die imo terecht zijn) best mogen weten dat hun gedrag niet goed is. Daarbij komt dat generaliseren na mijn idee nogal gauw geroepen wordt, als je al iets negatiefs over moslims zegt dan ben je al aan het generaliseren, wat zou betekenen dat je na iedere zin zou moeten zeggen dat je het niet over álle moslims hebt (en dat dan in drievoud). Neemt niet weg dat het wel gebeurt, maar tegenwoordig wordt generalisatie imo veel te gauw geroepen.