Chris schreef:Als je tegen rechtste mensen zegt dat je SP stemt word je vaak ook aangevallen. Dat heeft imo niks met de PVV te maken. PVV heeft nogal extreme ideeën, wat dus ook snel leidt tot heftige discussies. Maar als je geen zin hebt in discussie moet je die niet aangaan idd.
Maar dat doet ze toch ook niet? Ze geeft juist aan niet te willen discussiëren. Ze reageerde op deze post:
Lovely schreef:Als de samenstelling van Team Wilders iets zegt over het soort dat op hem stemt, dan ben ik nu echt ongerust.
En in deze post legt ze dat uit:
Angelita schreef:Lovely vraagt zich af of het nodig is om te generaliseren wat betreft PVV stemmers, dat wilde ik graag even ontkrachten aangezien generalisatie nooit goed is. Waarom zou dat niet mogen?

En als je dan dit gedeelte van een eerder geplaatste post ook nog eens leest
Myca schreef:Kijk, de Wilders aanhang, begrijpt een onderbouwde argumentatie gewoon niet.
kun je je afvragen of er niet idd. gegeneraliseerd wordt?
Maar ach, misschien ligt generaliseren gewoon in de aard van de mens en is ook dit (net als politici die in opspraak komen) niet voorbehouden aan Wilders en de PVV.
Maar ontopic, Wilders heeft dus toch een manier gevonden om de meerderheidspositie te behouden. Het levert hem een deuk in z'n geloofwaardigheid op en hij zal de komende tijd waarschijnlijk even moeten 'dimmen'. Nu blijkt z'n achterban wel tamelijk vergevingsgezind te zijn, al die andere akkefietjes binnen z'n partij hebben ze tenlotte ook vergeven. Het geloof en vertrouwen in hem is blijkbaar erg groot?
Het was eigenlijk wel te verwachten toch? Zoals ik gisteren al aangaf, er zijn al zoveel politici in opspraak gekomen en ook die worden gewoon de hand boven het hoofd gehouden. Een pot nat, de dames en heren politici.