Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze zoeken er maar mensen bij & anders laten ze nog maar een deel staan anders ben ik wel tot 6 uur avonds bezig.
Ze waren ''vergeten'' dat iemand vrij had dus stond de post er nog... *zucht*monica08 schreef:Ik ga zaterdag écht niet post van 3 dagen rondbrengen.. Stik er maar in!Ze zoeken er maar mensen bij & anders laten ze nog maar een deel staan anders ben ik wel tot 6 uur avonds bezig.

Logisch dat ik werd gebeld om te werken. Normaal zijn we rond 11 uur klaar, nu was het over half 1. Flinke bundels alsof je in de kerst loopt, veeeel tassen... drukte van belang. Maar idd alle post erbij van de donderdag & vrijdag (donald duck, gidsen en andere tijdschriften) en ook de macro van zaterdag. Nu maar hopen dat het zaterdag dan mee valt
Morgen en overmorgen is er alleen machine post dat wordt verwerkt. Er zijn wel een aantal die gewoon werken morgne (denk aan parttimers)
Volgens mij is het wel erg breed uitgemeten in de media dat de tnt gaat staken, ik zie iedere dag wel een advertentie in de krant
).