Onze vakantie dit jaar was 2 dagen Duitsland met 1 nacht in een tentje voor 10 euro p/p.
Concert aan de Loreley met z'n tweetjes, was echt geweldig...
Prachtig uitzicht, schitterend weer, heen en terug met de auto en onze batterij was weer helemaal opgeladen.
Het kan zo simpel zijn.
Uit eten met ons als gezin kan ik me al helemaal niet meer heugen...
*schiet de vraag de kamer in, na lange stilte antwoord, geen idee: 3 jaar geleden..?*
Maar een vaatwasser hebben we wel. Zat al in het huis.

- reclame van Bol.com, fototoestel - Ik niet (en al had ik de centen dan vond ik het nog onzinnig, Sinterklaas is voor leuke, gekke, lieve kleinigheidjes, vind ik). Die reclames moedigen ook weer het boven je stand leven aan, denk ik, want blijkbaar hóórt het zo. En daardoor valt crisis nog steeds niet zo op. Dus zolang er nog mensen in de bovenlaag voldoende te besteden hebben (al moeten ze misschien, och arme
, een abbonnement op een tijdschrift opzeggen - serieus eens gehoord) en daarnaast nog een heel aantal mensen meer besteden dan ze aan kunnen omdat ze vinden dat ze ergens recht op hebben, omdat de buren het hebben, of omdat je simpelweg niet hoort te slapen onder een dekbedovertrek van de Zeeman, denk ik dat de crisis zo op het oog wel mee lijkt te vallen.