Yuri van Gelder wederom terug getrokken uit team

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koekje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:51

NoaSky schreef:
Of er is in Griekenland iets gebeurt..!

[mg]http://www.pwnen.nl/dump/VanGelderOntmaskerd.jpg[/img]

Whahahahaaha _O-

Laten we maar hopen dat het nieuws snel komt :))

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:53

Als hij ingaat op de vraag of Yuri de dopingregels overtreden heeft moet hij ingaan op de medische redenen van persoonlijke aard.
Dat was voor mij de duidelijkste zin uit de hele persconferentie.

PussInBoots

Re: Yuri van Gelder wederom terug getrokken uit team

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:55

Als je het zo formuleert ThePast03.

Dan zie je bijna nog was wit poeder aan het neusje hangen....

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:55

Zo forumleerde die meneer het tijdens de persconferentie. ;)

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 22:58

maar later zei hij ook dat het dopingwetboek/regelment niet was overtreden. was de vraag dat die niet in ging op persoonlijk medische redenen...... (en er is geen doping controle geweest)

hoe dan ook het blijf vaag

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:00

Als hij nog niet gesport heeft dan heeft hij die ook nog niet overtreden en zo kun je alle kanten op met deze persconferentie.
Het is heel vaag en roept alleen maar meer verdachtmaking op.

RoosIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:02

dopingwetboek is niet overtreden omdat er geen dopingtest is gedaan...dit ansich geeft mij al het idee dat ze hier maar vanaf hebben gezien omdat de uitslag wel duidelijk zou zijn :)

Hij heeft zich wel keurig gehouden aan het verplichte dagboek :)

Maar goed, denk dat we wel een poos moeten wachten voordat er meer duidelijkheid komt.....hij zal op den duur toch wel zo gestoord worden van de speculaties dat hij maar over de boeg komt met wat er nou aan de hand is
Laatst bijgewerkt door RoosIris op 12-10-10 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:03

heb de pc ook gezien, en ik kon d´r niet echt een touw aan vast knopen.
ergens geloof ik niet dat yuri weer aan de zooi zit.
hij heeft hard gevochten om terug te komen, hij zal toch niet zo stom zijn.
´k weet het niet.
wacht in spanning af op de ware reden

terorita

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:06

ThePast03 schreef:
Het is heel vaag en roept alleen maar meer verdachtmaking op.

juist!!
en wat als het niet met drugs te maken heeft.
z´n naam word op deze manier wel weer in negatief daglicht gezet.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:51

Het is zijn eigen beslissing geweest om het zo naar buiten te brengen, dus in principe zet hij zichzelf hiermee in een negatief daglicht.

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-10 23:57

Hmmm youri heeft zin in een witte kerst denk ik!!

NoaSky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 00:00

suuzepuus schreef:
Hmmm youri heeft zin in een witte kerst denk ik!!

hahaha ja nog zo een: Hij haalt zijn neus op voor het wk.

sorry, niet netjes van mij

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 00:29

Nou.. Thuis aangekomen het topic even doorgelezen.

Op de radio was het natuurlijk ook het gesprek van de avond. Daar kwam onder andere een journalist aan het woord die recent een documentaire met van Gelder heeft opgenomen over zijn strijd terug naar de top.

Het eerste wat die man persoonlijk dacht, was dat hij de verleiding niet had kunnen weerstaan.

Er word verwacht dat ze morgen met een statement naar buiten gaan komen hoe of wat omdat de persconferentie alleen maar meer vragen heeft opgeroepen.

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 00:30

nou ik vindt dat de bond A onduidelijk is B ze dit niet kunnen maken, Er is in April al beloofd dat ze een plek vrij houden voor youri, youri heeft hard heel hard geknokt!!! en was zooooooooo blij weer in t team te zitten. ik denk momenteel geen drugs denk eerder ook psychisch en dat het niet botert met t huidige team en ja dan gaan de 'andere'voor omdat die langer team zijn..

maar goed ook dat is speculatie, maar nu terug aan coke geloof ik niet, wellicht na dit gedoe wel maar ik hoop het niet

heer gootjes was zelf ook aangeslagen.. dat zag ik wel

ik heb wel de heer gootjes gemaild met de boodschap dat dit zo unfair is en dat dit nou net juist de trigger kan zijn terug te vallen in oude gewoontes dit is zo'n domper voor youri's ego!!! en dat als hij nog niet geheel zeker was van de beslissing hij misschien heroverwegingen kan maken,, (wel meer natuurlijk maar goed ook met dit) De heer gootjes zei verder afspraken kom ik na nou niet dus want in aapril was er een belofte ook dat heb ik vermeld.

Ik persoonlijk denk dat dit echt heel slecht is voor youri dus ik hoop dat youri een goede achterban heeft

ik baal ook heel erg ga dit wknd niet kijken ook

ik duim voor youri dat ie hier door heen komt dat ie dit los kan laten en zn geloof in zichzelf niet verliest

mocht ik een antwoord krijgen van de heer gootjes laat ik dat wel weten hier.

heb trouwens ook gemaild dat mocht youri hierdoor juist terug vallen ik let op ik dus hem mede verantwoordelijk vindt omdat heel deze terugtrekking echt zwaar valt bij youri (die minder zelfverzekerd is dan men denkt)

ik hoop er mar het beste van en dat we youri weer snel terug zien!!!

edit mini typo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 00:35

Sneu, maar eenmaal verslaafd aan de coke en je komt er niet meer van af. Daar denken velen te licht over....

Als dat zo is, dan heel sneu, maar ik denk eerder aan blessures, als hij door gaat trainen dan verpest hij zijn lichaam, blessures is niet iets waar je mee door traint.
Vind het wel knap dat hij zo snel weer op topconditie is.

Nanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-10 00:37

Misschien een rare vraag hoor..

Maar ken jij Dhr. Gootjes zo goed dat jij zijn emailadres hebt?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 00:38

Als het alleen maar om een blessure gaat waarom dan zoveel geheimzinnigheid er omheen en waarom wist de coach ook pas van dit gebeuren een half uur voor de 1e persconferentie.
Ik hoop dat ze morgen ook wat meer duidelijkheid geven want ik weet ook niet meer wat ik hiervan moet denken en ik hoop dat dit niet teveel weerslag zal hebben op de rest van het team.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 01:30

Het kan natuurlijk zijn dat Yuri een blessure of ziekte heeft waarvoor hij medicijnen moet gebruiken die niet geoorloofd zijn.

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 02:09

Misschien een heel stomme gedachte hoor maar als het nu geen drugsprobleem is dan lijkt me toch dat ze dat, gezien de omstandigheden, meteen duidelijk naar buiten brengen?!
Dus ben er wel bang voor dat hij toch af en toe zijn neus weer poedert en niet alleen zijn handen.

Door deze vage berichten wordt er JUIST gespeculeerd, jammer!

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 02:14

maar.. de optie die ik nog zie, is dat er een medische reden is geweest.
meneer medicatie heeft moeten slikken die binnen de dopingwet vallen hiervoor, en hij hierdoor in theorie NIET de wet verbreekt, maar niet volgens de regels mag meedoen?

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 03:03

Lowara schreef:
maar.. de optie die ik nog zie, is dat er een medische reden is geweest.
meneer medicatie heeft moeten slikken die binnen de dopingwet vallen hiervoor, en hij hierdoor in theorie NIET de wet verbreekt, maar niet volgens de regels mag meedoen?

Maar dat is toch een vrij normaal iets. Daar zal toch niet geheinzinnig over gedaan worden?!

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 08:24

Crypto,

Ik heb het idee dat het een wederzijdse beslissing is geweest als het om persoonlijke medische redenen gaat...
Dus om er nou 1 iemand voor verantwoordelijk te houden :?

En wat Lovely ook zegt, miss heeft hij medicijnen moeten gebruiken die binnen de dopingwet vallen en hadden ze gehoopt dat dit optijd uit zijn lichaam verdwenen zou zijn...
En miss dat het daarom zo kort van te voren pas besloten en bkend gemaakt is.

Wel erg jammer dat ze niet duidelijker zijn geweest.
Nu blijft iedereen speculeren en wordt Yuri in een steeds kwader daglicht gesteld...

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 10:38

Ik vind het vreemd dat er zo geheimzinnig wordt gedaan over waarom hij terug getrokken is.
Naar mijn idee is er echt wel meer aan de hand dan een blessure of ziekte. Dat hadden ze gewoon kunnen melden

MaraYvette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:28

Raja schreef:
Crypto,

Ik heb het idee dat het een wederzijdse beslissing is geweest als het om persoonlijke medische redenen gaat...
Dus om er nou 1 iemand voor verantwoordelijk te houden :?

En wat Lovely ook zegt, miss heeft hij medicijnen moeten gebruiken die binnen de dopingwet vallen en hadden ze gehoopt dat dit optijd uit zijn lichaam verdwenen zou zijn...
En miss dat het daarom zo kort van te voren pas besloten en bkend gemaakt is.

Wel erg jammer dat ze niet duidelijker zijn geweest.
Nu blijft iedereen speculeren en wordt Yuri in een steeds kwader daglicht gesteld...

Dat staat er niet er staat mede en er staat bij dat ik dat zo vindt,Natuurlijk is daar niet 1 iem verantwoordelijk voor mocht dat gebeuren dat zal een scala aan factoren zijn maar kan wel de trigger zijn
youri zelf blijf uiteindelijk dan degene die hoofdverantwoordelijk is maar goed ik hoop dat het allemaal niet gebeurt

Lovely schreef:
Het kan natuurlijk zijn dat Yuri een blessure of ziekte heeft waarvoor hij medicijnen moet gebruiken die niet geoorloofd zijn.

dat is idd een heel goede optie en wellicht willen ze hem er later wel weer bij en kan dat niet als dit uit zou komen

verder erg jammer dat er overal 'stomme'grappen gemaakt worden over youri en de reden, Dat is een beetje het jammere van zo'n vage persconferentie. Hoewel er evengoed veel op het net verschenen zou zijn als we wel de exacte redenen weten

het blijft jammer

Heb nog geen mail terug ja een automatische dat ze druk met het wk bezig zijn en pas in november weer frequent aanwezig zijn voor mailzaken, ik wacht af :)

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-10 13:32

Oei, rustig aan Crypto, ik val je niet aan!
Ik geef alleen mijn mening erover nadat ik de persberichten gelezen heb...

Ik vind het nog steeds erg vreemd dat ze er verder niks over naar buiten brengen..
dat is idd iets wat Yuri en wioordvoerder zelf moeten beslissen maar ik hoop wel dat Yuri beseft dat hij er niet beetr vanaf komt op deze manier...

Erg jammer!!