Yamcha schreef:Jawel, dat zal wel, maar hij is het inhoudelijk niet met hem eens.
Nee maarja dat is politieke voorkeur bedoel je, toch?
Ik denk dat hij geen klant overhoudt als hij daarin niet professioneel is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Dat ben ik volkomen met Bram eens.
En ik heb op Wilders tegen dat hij dat recht verkwanselt, door er schaamteloos misbruik van te maken, door mensen te beledigen en te kwetsen, door een geloof te demoniseren. Ik vind het schandalig om zo achteloos met iets om te gaan, terwijl er mensen zijn geweest die dit zo belangrijk vonden, dat ze hun leven er voor gaven.
Dit recht is niet vanzelfsprekend, en niemand zou zo achteloos met zoiets waardevols om moeten gaan.
Snoevie schreef:en ben het op veel punten met wilders eens. niet alles natuurlijk
Yamcha schreef:Dat ben ik volkomen met Bram eens.
En ik heb op Wilders tegen dat hij dat recht verkwanselt, door er schaamteloos misbruik van te maken, door mensen te beledigen en te kwetsen, door een geloof te demoniseren. Ik vind het schandalig om zo achteloos met iets om te gaan, terwijl er mensen zijn geweest die dit zo belangrijk vonden, dat ze hun leven er voor gaven.
Dit recht is niet vanzelfsprekend, en niemand zou zo achteloos met zoiets waardevols om moeten gaan.
Snoevie schreef:ik heb het gevoel dat het voor sommige mensen niet uitmaakt dat het respect soms maar van 1 kant komt
Snoevie schreef:en inderdaad,mensen geitenneukers noemen gaat te ver,klaar
Snoevie schreef:maargoed,het is sneu voor de mensen die wel gewoon hun geloof aanhangen en 'normaal doen'
Yamcha schreef:Jantergouw: is meer een kwestie van vinden dan van weten. Ik had Wilders wel veroordeeld, ja. Maar dat moge duidelijk zijn.