Homobos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:14

AaronYve schreef:
nelefleur schreef:

voor een kamer moet je je identiteit geven terwijl de meeste homo's anoniem willen blijven .
en ze hebben al proberen streng op te treden hoor maar homo's blijven daar komen en ze krijgen ze daar niet weg . ik denk wel moesten ze ze daar op een of andere manier wegkrijgen dat ze dat direckt zouden doen

Dat klopt inderdaad.
Maar er is toch wel iets anders tegen te doen. ik heb niks tegen deze mensen maar vind niet dat zoiets in het openbaar hoef te worden gedaan.
Misschien was een ''clubhuis'' beter geweest.

te persoonlijk contackt denkik , er kan altijd wel iemand geweest zijn die je gezien heefd

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:16

Ik vind het onzin echt belachelijk. Begrijp me niet verkeerd ik heb niets tegen homo's ik heb hele lieve vrienden die homo of lesbi zijn en ik ben gek op ze.

Maar.......... ik heb een tijdje ergens gestaan en daar was ook een homo-bosje. Soms lagen ze naakt aan de rand van het bos en onze weides of waren ze lekker bezig allemaal heel leuk maar er kwamen ook kinderen op stal en hoewel niet preuts als ik met mijn paard bezig ben zit ik niet te wachten op een sexend stel homo of hetero.

Daarnaast gingen kinderen van de manege er tegenover met ponys achter die mensen aan racen om ze te pesten echt heel vreselijk

Eigenlijk vind ik het niet nodig dat zij hun eigen plek hebben ik vind het bijna discriminerend we zijn allemaal gewoon mensen en ze mogen wat mij betreft gewoon naast mij in het park op een dekentje liggen en als ze elkaar dan willen zoenen prima dat doet het heterostelletje verderop ook

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:16

nelefleur schreef:
blauw00gje schreef:

Wat heb ik? :+

zin om als hetero in een bos tussen al die beesten en steekende planten seks t hebben ?

Ik vraag me af waar jij die informatie vandaan haalt.

Ik vind het alleen wel héél erg krom dat die homoparkeerplaatsen worden gedoogd en voor hetero's niet. Hoezo is dat dan discriminatie?

Precies, Ellen. Je komt heel wat tegen daar :\

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:17

Blue_Eyes schreef:
@nelefleur; Dat misschien niet, maar goed... heb jij goesting om een groep kinderen mee op bosrit te nemen met uitzicht op een heel stel sexende homo's (en nee, je kunt hier niet of nauwelijks om dat stuk bos heen)?

cruising word denkik nog het meest snachts gedaan met een paar uitzonderingen , dat is ook weer om anoniem te blijven he

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:18

nelefleur schreef:
Blue_Eyes schreef:
@nelefleur; Dat misschien niet, maar goed... heb jij goesting om een groep kinderen mee op bosrit te nemen met uitzicht op een heel stel sexende homo's (en nee, je kunt hier niet of nauwelijks om dat stuk bos heen)?

cruising word denkik nog het meest snachts gedaan met een paar uitzonderingen , dat is ook weer om anoniem te blijven he

Nou, ik ben bang van niet ;)
Als wij met de les van 7 uur het bos in gaan, komen we vanalles tegen.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:25

blauw00gje schreef:
nelefleur schreef:

zin om als hetero in een bos tussen al die beesten en steekende planten seks t hebben ?

Ik vraag me af waar jij die informatie vandaan haalt.

Ik vind het alleen wel héél erg krom dat die homoparkeerplaatsen worden gedoogd en voor hetero's niet. Hoezo is dat dan discriminatie?

Precies, Ellen. Je komt heel wat tegen daar :\

lang leve de startpagina van weljongniethetero , dat onderwerp van hier heeft daar een eindje geleden ook op gestaan .
trouwens als ze eens 1 iets goed proberen te doen voor de homo's / holebi's krijgen ze daar direckt commentaar op dat het discriminerend is
wij mogen hier nog in belgie en nederland van geluk spreken dat holebi's mogen trouwen en zoveel rechten hebben . In veel andere landen , laat me zeggen het overgrote deel van landen , mogen ze dat niet en hebben maar wijnig rechten . maar helaas is er hier ook nog veel discriminatie hoor , mijn vriendinnen zijn eens bijna in elkaar geslagen wegens lesbish zijn

blauw00gje

Re: Homobos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:28

Daar zeg ik niks van.

Ik vind alleen dat als seks in het openbaar verboden is, het óók voor homo's en lesbi's verboden is. Zij zijn niets meer of minder dan hetero's.

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:29

Helaas is het 'cruising' hier niet 's nachts... zelfs als ik overdag het bos inga kom ik vanalles tegen dat ik liever niet had gezien.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:29

Citaat:
te persoonlijk contackt denkik , er kan altijd wel iemand geweest zijn die je gezien heefd

En buiten niet soms? Ze kunnen dit dan toch op een afgelegen locatie of desnoods op de plek des onheils plaatsen. Ik vind het eigenlijk wel een goed idee

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:31

blauw00gje schreef:
Daar zeg ik niks van.

Ik vind alleen dat als seks in het openbaar verboden is, het óók voor homo's en lesbi's verboden is. Zij zijn niets meer of minder dan hetero's.

en dat is nou precies waarom het discriminatie is. Daarnaast als je mensen gaat zeggen jullie mogen op dat stukje bij elkaar zijn maar er buiten niet dan is dat dus ook discriminatie

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:32

Het stukje park waar ik het in mijn eerdere post over had is overdag ook behoorlijk druk bezocht. Als ik er met mijn paardje doorheen rij, zie ik altijd ('s ochtends, 's middags én 's avonds, weer of geen weer) wel een aantal kerels rondstruinen en vervolgens de bosjes induiken dus in dit geval is het echt niet zo dat het alleen 's nachts gebeurt.
Vlak bij dit park ligt een recreatieplas waar het vooral in de zomer erg druk is. Gezinnen met kleine kinderen enzo... Je moet er niet aan denken dat die kindjes even de bosjes induiken om te plassen...
Verder had iemand het er over dat wij het alleen maar hebben over man-man sex. Waarschijnlijk omdat ik persoonlijk op deze plek (en ook niet in het Kralingse Bos) nog nooit 2 vrouwen de bosjes in heb zien duiken om even lekker van bil te gaan (doen 2 vrouwen dat eigenlijk ook?? van bil gaan?? ;))

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:33

Hilarisch dit.
10% van de NLers wil homos in de gevangenis en een ander deel maakt er een wipbos voor.
Kan dat niet gecombineerd worden?
Hek om het bos _O-

Tíkje raar is dit bos wel. Het is een voorbeeld van ´positieve discriminatie´ en dat is een onzinbegrip. Het is fout.
Sex in de openbare ruimte mag wel of niet. Maakt niet uit voor/door wie.
Stukjes openbare ruimte aanwijzen als speciaal gebied is prima. Net zoals een hondenuitlaat-gebied. Moeten overal aan de lijn, behalve daar.
Zou voor buitensex ook een prima oplossing zijn. Mag niet behalve het aagewezen gebied.
Dan wel voor een ieder uiteraard.
Voorkomt ook dat je wanneeer je jouw hond uit wil laten in ´dat´ bos je gelijk tot homo bestempeld wordt en voor gevangenisopname wordt aangemerkt door 90% 8-)

Blue_Eyes

Re: Homobos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:36

Van 10 naar 90 % HC? Aparte gedachtensprong...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:37

Huertecilla, ik ben het helemaal met je eens.

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:37

Mootje schreef:
Deadstar, Lezen is best moeilijk hè? Waar noem ik het Kralingse Bos..... R'dam in zijn algemeen vind een een verschrikkelijke stad en dit soort dingen bevestigen mijn mening alleen maar meer :D

Eh, dit topic gaat over het kralingse bos? Dus lijkt me vrij logisch.
Achja, als zulke dingen je mening bevestigen, zegt dat alleen maar weer hoe kortzichtig iemand kan zijn. Maargoed :Y)

Maar verder over die paaltjes enzo, als er nou kinderen spelen, even zonder ouders of iets, hoe moeten die nou ruiken dat zo'n paaltje, zoiets betekent?

Ik vind het echt nergens op slaan. En dat over vrouwen hun homo man moeten accepteren al helemaal niet. Kom op hee :')
Dan moet hij er maar eerlijk voor uit komen, hier kwetst hij alleen maar mensen mee.

Ik snap niet waarom dit zou helpen, als in minder discriminatie e.d.

Mensen die zo achterlijk over homo's denken (als in, het is een ziekte, en dat soort dingen) , gaan dat toch niet veranderen.
Die mensen sporen zelf niet helemaal.. Maar daar gaan die paaltjes niets aan veranderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:38

*grinnik* da's toch de eerste keer dat ik de vergelijking tussen een hondenuitlaatplek en een homobos hoor.
Maar op zich ben ik het eens met de post van HC; maak er gewoon een buitenseksgebied van en je lost al een hoop problemen op.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:38

blauw00gje schreef:
Daar zeg ik niks van.

jha daar zecht je het ze eijn niets meer of minder dan hetero's als ze daar nu een keer mee beginnen zijn die bossen idd niet onodig

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:39

Hahaatje schreef:
(doen 2 vrouwen dat eigenlijk ook?? van bil gaan?? ;))

Als ze geen hoofdpijn hebben wel ja :P

´Homo´ is een afkorting van homofiel. Houden van hetzelfde geslacht. Dat houdt mannen én vrouwen in.

Dat is allemaal irrelevant echter. Sex in de openbare ruimte of delen daarvan mag wel of niet en dan voor iedereen gelden. Punt. De rest is onder de grondwet niet bespreekbaar want discriminatie en verboden.
Dat is het absurde van ´positieve discriminatie´.

nelefleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:41

DeadxStar schreef:
Maar verder over die paaltjes enzo, als er nou kinderen spelen, even zonder ouders of iets, hoe moeten die nou ruiken dat zo'n paaltje, zoiets betekent?

die regenboogvlag is het internationaal symbool van de holebigemeenschap de meesten weeten dat wel en anders denkik dat er in het begin van het bos wel informatieborden staan

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:42

Sonja schreef:
*grinnik* da's toch de eerste keer dat ik de vergelijking tussen een hondenuitlaatplek en een homobos hoor.
Maar op zich ben ik het eens met de post van HC; maak er gewoon een buitenseksgebied van en je lost al een hoop problemen op.

Klaar.
Izze niet zo moeilijk en het enige wat rechtvaardig zou zijn én in lijn met wat er in de samenleving leeft.

Dat van die hondenvergelijking is niet zo raar hoor. Zoek maar eens op ´dogging´.

Je hebt gelijk blue-eyes, typefout.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:48

Vraag mij af hoeveel van de hetero's in dit topic gebruik zouden maken van zo'n sexbos als dit dus niet alleen voor homo's zou zijn...?! Ikke nie in ieder geval! Ben een keer met mijn kleren aan in de brandnetels gevallen, was geen pretje. Moet er niet aan denken dat ik met mijn blote gat tussen die dingen beland :+ En buiten dat heb ik helemaal geen behoefte aan eventuele toeschouwers :D

Pauline: jaaa, of van die bizons met heule grote horens *moeh* }:0

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:52

Heb het vermoeden dat ik maar beter niet op 'dogging' moet gaan zoeken HC....
Ben een keer met mijn opa in een homobos beland. Opa moest tijdens de autorit op de A1 nodig plassen, dus wij een afrit op. Bleek het daar heel gezellig te zijn, maar niemand was geïnteresseerd in een tachtigjarige man en zijn kleindochter. :o
Laatst bijgewerkt door Dammie op 20-08-10 10:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:52

Hahaatje schreef:
Vraag mij af hoeveel van de hetero's in dit topic gebruik zouden maken van zo'n sexbos als dit dus niet alleen voor homo's zou zijn...?!

Dáár zou je dan van achterover vallen. Dat het buiten joúw wereld ligt zegt niet dat daar niets buiten ís.

Wat een punt is, is dat als het mag het een stuk minder spannend is.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:53

dammie1 schreef:
Heb het vermoeden dat ik maar beter niet op 'dogging' moet gaan zoeken HC....

Dat sluit je wel je ogen voor wat wel degelijk speelt in de samenleving en maakt meningsvorming een stuk minder gefundeerd.

neres

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 10:54

Ik vind het helemaal niets. In een homobos vind je niet alleen condooms maar ook spuiten!
Daarnaast vind ik het discriminatie. Naar mijn idee moeten ze alle homo's (maar ook hetero's) op elke homo parkeerplaats, bos of steeg gewoon bekeuren.
Ik weet nog wel een paar plekken waar ze kunnen beginnen dat is toch een mooie invulling om aan je quote te komen?

Daarnaast snap ik niet dat ze een bos gaan vervuilen waarom geen homo huis ? dat ze daar het geld in gaan steken.