Is dat gek dan???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nirvana_29 schreef:Nee dat zeg ik ook zeker niet, maar er zijn zat andere mensen die er misbruik van gaan maken.
En je zult er zelf zeker de nadelen van ervaren, maar de kinderen des te meer en dat vind ik toch erger.
piezze schreef:Een katje uit het asiel halen is lastiger dan een kindje maken.
piezze schreef:Nou ja ik vind wel dat de pedagogisch opgeleiden redelijk onderbetaald / ondergewaardeerd worden en daar zou vanuit overheid iets aan gedaan kunnen worden. Verder kan Jeugdzorg hier een daar nog wat verbeteren als ik de tv mag geloven maar opvoeden moeten de ouders toch echt zelf doen. Misschien een verplichte cursus "consequent zijn" o.i.d.?
QualityHorse schreef:Hier kan ik echt niet bij met mn hoofd, ik vind dat je als ouders van te voren na moet denken over het feit of je een kind wel of niet op kan voeden, als dit niet het geval is, dan moet je gewoon niet aan kinderen beginnen..
QualityHorse schreef:Hier kan ik echt niet bij met mn hoofd, ik vind dat je als ouders van te voren na moet denken over het feit of je een kind wel of niet op kan voeden, als dit niet het geval is, dan moet je gewoon niet aan kinderen beginnen..
Nirvana_29 schreef:piezze schreef:Nou ja ik vind wel dat de pedagogisch opgeleiden redelijk onderbetaald / ondergewaardeerd worden en daar zou vanuit overheid iets aan gedaan kunnen worden. Verder kan Jeugdzorg hier een daar nog wat verbeteren als ik de tv mag geloven maar opvoeden moeten de ouders toch echt zelf doen. Misschien een verplichte cursus "consequent zijn" o.i.d.?
Dat klopt opvoeden moeten ze idd zelf doen, maar er zijn heel veel ouders die dit gewoon niet kunnen. Dat is vaak geen onwil, maar ik vind het toch de taak van de ovderheid om in te grijpen en dat doen ze vaak niet.
Veel ouders 'schreeuwen' om hulp maar worden gewoon niet gehoord..